niet het pispaaltje maar gewoon eerlijk mee doen aan de opdrachten op een eerlijke manierquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
ik snap niet wat Eline verkeerd heeft gedaan, of is ze hier op fok het volgende pispaaltje, nu Renate weg is???
Sorry, hij mocht niet van me, zou me teveel credits kosten.quote:
7x ging toch al niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende opdracht die niet lukken gaat een vel papier 9x opvouwen?? ( Mythbusters..)
brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef lunareclipse het volgende:
Piep! Kijk nou mijn vingertopjes
die verkleinwoordjes...
Dat dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef arwen10 het volgende:
ik snap er ook niets van ze heeft niets minder gedaan als de andere dames, die dame met die zware stem heeft minder gefietst was na tien kilometer al helemaal uitgeblust, kon helemaal geen push ups na pim heeft ze toch 50 gefietst is dit nu alleen piep stemmetje......
7 is idd de maxquote:
Het lijkt er wel op ja. Die meid doet toch ook haar best? En niet iedereen is even goed in sport. Zij is misschien weer goed in andere dingenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef blomst het volgende:
ik snap niet wat Eline verkeerd heeft gedaan, of is ze hier op fok het volgende pispaaltje, nu Renate weg is???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |