Op haar dooie gemakkie fietsen en nu wil ze weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben weggeweest en vraag me nu af wat Eline tot dusverre heeft bijgedragen?
geef pim 10 min o pde fiestsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat moet lukken, het had idd wel een beetje meer kunnen zijn.
Dat dan weer wel, HET loeder had het waarschijnlijk nooit volgehouden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als kleinste heeft ze wel het meest getild, goed gedaan.
Fietsen,zal ook alles zijn wat ze doet vandaag.Erger me kapot dat ze het niet eerlijk verdelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben weggeweest en vraag me nu af wat Eline tot dusverre heeft bijgedragen?
quote:
Zo'n vermoeden had ik al beequeen. Het zou me niets verbazen als ze niet verder komt dan wat fietsen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op haar dooie gemakkie fietsen en nu wil ze weer.
Ja duh, echt niet. Ze wil gewoon onder de volgende opdracht uit.
Dat kan ze wel vergeten, ze gaat nu maar eens zweten!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op haar dooie gemakkie fietsen en nu wil ze weer.
Ja duh, echt niet. Ze wil gewoon onder de volgende opdracht uit.
Mogen ze dan onderling kiezen wie een opdracht uitvoert? Da's niet handig als er zo'n prinses in zit die liever lui dan moe is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Fietsen,zal ook alles zijn wat ze doet vandaag.Erger me kapot dat ze het niet eerlijk verdelen.
Je weet als je de bunker ingaat dat het zwaar word,maar dan wel voor iedereen.
lief blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom zit dat vuige loeder nu weer op de fiets?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, HET loeder had het waarschijnlijk nooit volgehouden.
omdat ze even Peter moest aflossen. Nu Peter weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom zit dat vuige loeder nu weer op de fiets?
En ja hoor Eline krijgt een spelletje.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mogen ze dan onderling kiezen wie een opdracht uitvoert? Da's niet handig als er zo'n prinses in zit die liever lui dan moe is.
Echt niet, waarom?quote:
omdat ze lief is en en en dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, waarom?
De volgende opdracht is een kaatenhuis bouwen.
Zwaar fysieke opdracht voor dat vuige loeder.
Ze deed even Peter aflossen.Het is ook in elk reality programma hetzelfde,er is altijd een prinses die amper wat hoeft te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk, en hoe kan dat nou, ze was toch net op de fiets gaan zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |