echt welquote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
wil pim ook wel weer in zijn blote billen zien hoor
naief? Ik denk dat zij juist prima weet hoe zij alles voor elkaar moet krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn, zo'n naïeve vriendin![]()
Eline ja, maar ik bedoelde bambyquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
naief? Ik denk dat zij juist prima weet hoe zij alles voor elkaar moet krijgen.
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt, ik zie het ze niet doen, in geen 100 jaar.quote:
misschien dat we het even door kunnen spelenquote:
volgens mij onbeperktquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef blomst het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze voor dat kaartenhuis?
Geloof het wel, ze konden ¤1000,- verdienen vandaag, 200 per opdracht en deze is voor de ¤800.-.quote:
ik heb Peter zijn billen nog niet gezienquote:Op zondag 3 mei 2009 17:55 schreef koffieleutjuh het volgende:
>>> rent van de bank af hoorde dat de mannuh gaan strippen
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
lijkt me goed idee is hij mn koekie bij de koffie
verstandig van hem.. *sjught*quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
naief? Ik denk dat zij juist prima weet hoe zij alles voor elkaar moet krijgen.
Stel je niet aanquote:
eetsequote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten klaarmaken zodat ik kan zien wat de pot schaft
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn, zo'n naïeve vriendin![]()
mijn eten stond klaar aanvallenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten klaarmaken zodat ik kan zien wat de pot schaft
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef blomst het volgende:
Voor de bunkerbewoners is deze dag denk ik de leukste van allemaal, hier gaat de tijd voor hun lekker snel om.
quote:
quote:
Tof manquote:
van het zelfdequote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef kahaarin het volgende:
Iedereen eet smakelijk en leutze, ik ga ook even wat maken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze de airco al een keer onverwacht aangezet? Op 10 ofzo??![]()
aidsequote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef kahaarin het volgende:
Iedereen eet smakelijk en leutze, ik ga ook even wat maken.
aardappel poffen !quote:
Ik ben inmiddels mijn eigen dingen wel meer gaan waarderen..........quote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
wrom eetuh ze niet ff die bietjes en boontjes koud op lekker tochzei ik na lekker warm broodje shoarma
allemaal maar plussies voor petertjequote:Op zondag 3 mei 2009 18:31 schreef Tessio het volgende:
Toch maar nog even 20 credits gekocht...............
Wie daar klaagt krijg meteen een - van mij!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
allemaal maar plussies voor petertje![]()
Ze hebben ook maar besloten het gewoon koud op te etenquote:
Praat normaal mensquote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
kenoetuh lijkt wel wat hun te weinig aan peukies krijgen ik erbij rook met dat streamenblijf pakkies pakkuh
ii had ook gedaan ze kregen niet voor niks uitleg over branddekentje en blusser als er iets mis zo gaanquote:
Tsja, back to basic kan je krijgenquote:
Waar hebben ze bestek voor nodig als ze handen hebben?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze behandelen Pim met veel meer respect nu ie bovenaan de poll staat lijkt 't wel.
[..]
Tsja, back to basic kan je krijgen
Is zo geblu....te makkelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef Dottey het volgende:
vond mijn eten ook al afzien.. had te veel pepers fijn gesneden.. bekkie staat in vuur en vlam
hij praat opeensquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze behandelen Pim met veel meer respect nu ie bovenaan de poll staat lijkt 't wel.
[..]
snijden en in kokend water te prikkenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar hebben ze bestek voor nodig als ze handen hebben?![]()
Ik vind Pim wel stoer en cool enzo
dacht meer aan vuurvlammenquote:
Alsof ze ineens beseffen dat ze wel dégelijk rekening met hem moeten houden. Het was een soort wake-up callquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef NrTH het volgende:
Pim krijgt sowieso alleen maar meer respect na vandaag, hij heeft echt elke opdracht voor het grootste deel gedaan.
Nou thuis zal ze geen sprinkhanen en hondenvoer eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef Tessio het volgende:
Amber: Normaal ben ik een hele moeilijke eter, hier valt het wel mee.................
Tja, je zal wel moeten meid!
en ik heb pijpestelen gejankt van die uienquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef Dottey het volgende:
vond mijn eten ook al afzien.. had te veel pepers fijn gesneden.. bekkie staat in vuur en vlam
Tot negen uur denk ik. Mocht er wat fout zijn, tot tien uur lijkt mijquote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef NrTH het volgende:
Hoe lang zitten ze nog in het donker eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |