lmaoquote:
Ze hebbben er twee...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Dottey het volgende:
hebben ze wel voldoende kaarten om een 8 verdieping kaartenhuis te bouwen? Met 1 dek ga je dat net niet redden
Oh ja....quote:
Eline lijkt me de potentiële slettebak van het stel, dus wel wat stemmen waardquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zij is misschien weer goed in andere dingen
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
teringluister net mn voicemail af
Hey mark , met cora ik wil je graag weer zien bla bla bla
hoe fucking dronken was ik dat ik me mark noemde
wie zegt dat ie als t waren in een 3 hoek moet , als je ze recht op legt heb je ook 8 verdiepingenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Dottey het volgende:
hebben ze wel voldoende kaarten om een 8 verdieping kaartenhuis te bouwen? Met 1 dek ga je dat net niet redden
En dan kunnen ze hem opruimen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Die Peter zit er al aardig door, hoor... Nog iets van een half uur voor hem...
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Die meid doet toch ook haar best? En niet iedereen is even goed in sport. Zij is misschien weer goed in andere dingen
en ik heet nieteens markquote:
laat hem er maar inquote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef Rica het volgende:
Als ik zo naar Peter kijk... hopenlijk is de redactie op alles voorbereid.
[ afbeelding ]
ze kan vast goed pijpenquote:
Hij heeft natuurlijk ook net een uur met dat karrenwiel in z'n handen gestaan..... kan me voorstellen dat het dan allemaal ff tegenvaltquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Die Peter zit er al aardig door, hoor... Nog iets van een half uur voor hem...
Zou zo maar kunnen...quote:
Verbaast mij dat je d'r dan nog je echte telefoonnummer geeft. 't Arme kind heeft wss de halve nacht van je wakker gelegen, eindelijk durven bellenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en ik heet nieteens mark![]()
al heek ik elke avond uti weer anders
Ja, dat is ook zo....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook net een uur met dat karrenwiel in z'n handen gestaan..... kan me voorstellen dat het dan allemaal ff tegenvalt
je hebt haar al aardig in een hokje he.!!!!!!!!!! en je kan ook zien waar die stemmen vandaan komen beetje para........ normaal mischien ?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline lijkt me de potentiële slettebak van het stel, dus wel wat stemmen waard
Dat kan je nu wel wegstrepen, maar daar wil ik best 50km voor fietsen hoor!quote:
Dat mag je hopen..... Ze komt echt vrijwel overal mee weg, vooral omdat iedereen graag haar vriendje wil zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef Tessio het volgende:
Amber gaat even fietsen voor Peter, Amber zegt: Eline is een kaartenhuis aan het bouwen.......Amber heeft haar al door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |