quote:"Probably the sexiest woman I know is my mother. She's an ethereal angel. Nobody looks like that woman. If I could meet my mother and marry her, I would. I would be with my mother now, if she weren't my mother as sick as that sounds."
Jezus, die heeft ook weinig hangenquote:
Niks mis met Katie toch? Ik zie het niet hoor...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:34 schreef Enfermera het volgende:
Hillary Clinton:
[ afbeelding ]
Een rare Katie Holmes:
[ afbeelding ]
Lilly Allen:
[ afbeelding ]
geen goede look voor Kelly inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef rena het volgende:
Kelly Osbourne en haar vriendjeOver onflatteuze kapsels gesproken.
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde als zeggen:quote:
Haar gulp staat open.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Aventura het volgende:
Susan Boyle. En het erge is, eigenlijk moet deze in Flatteus.
[ afbeelding ]
Ze heeft een goede BH nodig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
My Eyes !!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet schrikken nu... maar hier is Jodie Marsh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(kan ook meteen door naar de andere twee topics hier...je weet vast wel welke ik bedoel LOL)
Haar buik komt ook iets of wat door de kiertjes van haar blousequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Haar gulp staat open.
Nah, eigenlijk is het zielig.
michael jackson neusjequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(kan ook meteen door naar de andere twee topics hier...je weet vast wel welke ik bedoel LOL)
En waar moeten we die van kennen?quote:
't is net de neus van een troetelbeer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet schrikken nu... maar hier is Jodie Marsh:[
afbeelding ]
Ik herkende hem (met heel wat kilootjes minder) als die schooldirecteur uit Ferris Bueller's Day Off.quote:
Hij speelde ook in Sleepy Hollow.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik herkende hem (met heel wat kilootjes minder) als die schooldirecteur uit Ferris Bueller's Day Off.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik herkende hem (met heel wat kilootjes minder) als die schooldirecteur uit Ferris Bueller's Day Off.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Drugs en plastische chirurgie are bad, mmmkay...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was hij ook een karakter in Deadwood? De "journalist", degene die de krant in Deadwood maakte?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wie is dit dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef Mayla het volgende:
Ik weet dat ze drie kinderen heeft gebaard, maar volgens Mail Online heeft ze een fabulous figuur
[ afbeelding ]
mwah
ook jodie marsh, before (links) en re after (rechts)quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links = beter, de neus is dus natuurlijk. Tja sommige mensen hebben gewoon van het begin af aan al pechquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:47 schreef Manono het volgende:
[..]
ook jodie marsh, before (links) en re after (rechts)
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze een goed lijf heeft. De buik is niet meer te redden, maar het kan veel en veel erger als 40+'er na drie kinderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:46 schreef Mayla het volgende:
Tis btw Julia Roberts
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:18 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Sacha Baron Cohen (voor filmrol)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Brooke Hogan, heeft zij iets aan haar gezicht laten doen? Flink verandert zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu lijkt ze net haar moederquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Brooke Hogan, heeft zij iets aan haar gezicht laten doen? Flink verandert zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je haar buik afdekt, dan ziet ze er ook fabulous uit. Het is ook alleen haar buikvel die naar z'n grootje is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef Mayla het volgende:
Ik weet dat ze drie kinderen heeft gebaard, maar volgens Mail Online heeft ze een fabulous figuur
[ afbeelding ]
mwah
Vooral die tweede foto, denk de make-up, het haar en het lijf weg en je hebt echt een mannenhoofd inclusief de haargroeiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:10 schreef Manono het volgende:
[..]
dacht srsly dat het een transseksueel was![]()
Ik zie een snor en een hele hoop make-up.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is echt verschrikkelijk..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en veel ouder dan ze isquote:Op zondag 10 mei 2009 14:39 schreef Dandilion het volgende:
brook hogan lijkt op die fotos echt een drag queen!
Mjah. Maar wat ik dan niet snap: je weet als celeb dat mensen om niks gaan speculeren. Wil je dan echt dat als je een keer flink heb getafelt roddels over zwangerschappen enzo uit gaan lokken door zoiets aan te trekken? Ze hoeft echt niet perse een alles verhullende overall ofzo aan te doen, maar zo'n broekje en een blotebuikbloes is wel heel erg vragen om gedoe in dit geval...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het buikje is er wel rond genoeg voor... al zou ze ook iets te kruidig kunnen hebben gegeten, daar kan je buik ook flink van opzwellen
- ik post hem ook effe in beroemd & zwanger!
Het komt door die rare net niet pony!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:04 schreef rena het volgende:
Christina A. What happened?
[ afbeelding ]
Ze ziet er raar uit. Eerst was ze een stuk knapper.![]()
Die had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef TheClown1 het volgende:
wat zijn dat voor krassen op haar linkerarm?
En we zijn gewend geraakt aan die zware donkere oogmakeup. En die heeft ze hier ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het komt door die rare net niet pony!
Bezig met de Amerikaanse remake van Christiane F.?quote:
lijkt me niet van de kat maar ze kan ook best kinky zijn in de slaapkamer maar lijkt verdacht veel op..............quote:
Ik denk het niet, het zou wel kunnen dat ze gewoon goed vanuit haar buikademhaling zingtquote:
Sorry maar wie is dit?quote:
dat hoofd!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
het is niet paula abdul. het is beyonce!
Kelly vind ik te gek maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
hier lijkt ze net de dochter van Meatloaf:D
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[ afbeelding ]
Die filenaam ook 'jordanbeingadrunkslut'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef rena het volgende:
Jordan/Katie Price. Dit schijnen de foto's te zijn waarom Peter Andre wil scheiden![]()
[ afbeelding ]
Sjesus wat een vetklep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Heidi Montag. L. Lohan heeft rood haarquote:
hahahahahahaha loooooooooooooooooooooolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef kvd het volgende:
Kelly Clarkson, ook over haar gaat het gerucht dat ze zwanger is, maar hier denk ik het toch echt niet
[ afbeelding ]
Is dat een celebrity dan? Kelly staat leuk op de foto vind ik. Niet erg onflatteus dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:00 schreef Jetje86 het volgende:
Kelly Osbourne...maar stiekem gaat het om haar chineese vrind![]()
[ afbeelding ]
Ze is altijd al chubby geweest...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:10 schreef sanakthe het volgende:
wtf is er gebeurd met Kelly Clarkson, jezus haha
Dat kun je wel zeggen, ze ziet er ook superongezond uit, ook dr haar en zoquote:
Beetje dun.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Victoria Beckham's enge look:
[ afbeelding ]
Ze past in haar eigen tas.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
"She weighs as much as a photograph of herself."quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuke nick heb jijquote:Op maandag 18 mei 2009 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
"She weighs as much as a photograph of herself."
Vrij naar Dylan Moran
Het blijft toch vreemd dat je uit de volgorde van uitstulpingen moet vaststellen wat haar sleutelbeen is en wat haar borsten implantaten.
Van zijn Twitter (gisteren toevallig gelezen):quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
John Mayer heeft niet te klagen over aandacht van de vrouwtjes.
[ afbeelding ]
Dacht even dat het Beyonce wasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
...ze heeft ook weer 'n beste reet.
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat het Robin Williams is. Nou ja, hoeveel letters scheelt 't ook...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef rena het volgende:
What happened to Robbie Williams?
[ afbeelding ]
Wansmaak is ook een smaak he.quote:
Ik vind het juist erg mooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef rena het volgende:
Kim Kardashian. Angstaanjagend.
[ afbeelding ]
Is dit ook Mariah Carey?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
...ze heeft ook weer 'n beste reet.
[ afbeelding ]
Ze tilt haar jurk op zodat ze er niet op gaat staan en dus ook niet volledig op dr bek gaat op die trap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef Yenthe het volgende:
[ afbeelding ]
Doutzen in Cannes. Ze ziet er mooi uit, maar wat doet ze hier?!
haha die pa van der op die 2e foto met ze vriendinetje!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst had ie nog ander haar, tenminste, dit lijkt me dezelfde gast? Is hij bekend?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef rena het volgende:
Kelly Osbourne en haar vriendjeOver onflatteuze kapsels gesproken.
Hij is model geloof ik. Luke Worrall heet hij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Eerst had ie nog ander haar, tenminste, dit lijkt me dezelfde gast? Is hij bekend?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef TheClown1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tijdens een wedstrijd maar blijft eng om te zien.
Een kind onflatteus op de kiek?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef rena het volgende:
Michael J. Hij heeft een kontkin. Was me nog niet opgevallen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach tja, als je als gwen zijnde chinese schoolmeisjes als accesoire kunt hebben, kan kingston ook heel modieus zijn met een speen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heeft die nog een fopspeen? Die is toch al 4 ofzo?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Kings het volgende:
[..]
Ach tja, als je als gwen zijnde chinese japanse schoolmeisjes als accesoire kunt hebben,
Hij is volgens mij net 3 geworden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heeft die nog een fopspeen? Die is toch al 4 ofzo?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gatver, die fotoAlsof ze onder een fonteintje hangt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze postte het op Twitter. Dat is dan wel weer sympathiek.
[ Bericht 11% gewijzigd door MadGuy op 22-05-2009 22:25:35 ]
Onflatteusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:38 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:56 schreef Aventura het volgende:
Zie ik nou gewoon dr kut?
Ik moet de hele tijd giechelen om haar gigantische voetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paris & lover.
Mmm, t lijkt wel een clownquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:08 schreef rena het volgende:
[..]
OnflatteusZijn de leukste foto's in tijden die ik van hun gezien heb, gewoon gezellig op een feestje. Enige onflatteus aan deze foto's is die enge arm van Angelina op de laatste foto.
Ik vind ook altijd dat ze een beetje een mannenlijf heeft... brede nek en schouders en geen heupenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Samson het volgende:
Hayden is natuurlijk een superknappe meid, maar ik vind wel dat ze nogal vreemde benen heeft, niet bepaald mooi![]()
[ afbeelding ]
Wat een ordinaire hoer is het tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paris & lover.
Dikke schaamlippen ook trouwens. Of is die omgebouwd :]quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Samson het volgende:
Hayden is natuurlijk een superknappe meid, maar ik vind wel dat ze nogal vreemde benen heeft, niet bepaald mooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:27 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Dikke schaamlippen ook trouwens. Of is die omgebouwd :]
[ afbeelding ]
en nog een fake lijf met dr hoofd geshopt ook...quote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:28 schreef kvd het volgende:
Hij is niet onflatteus, maar ik moet er wel heel erg om lachen...een zoekplaatje...zoek Verne Troyer (mini-me)
[ afbeelding ]
Haha, mooie foto!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:28 schreef kvd het volgende:
Hij is niet onflatteus, maar ik moet er wel heel erg om lachen...een zoekplaatje...zoek Verne Troyer (mini-me)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 07:22 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]Je moet niet zo vaak in de Playboy kijken, en wat meer buiten komen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zeker alleen van de boekjes en internetfilmpjes
vertel vertelquote:Op zondag 24 mei 2009 15:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Josh Hartnett (heb zelfs het genoegen gehad hem aan het werk te zien)
Klinkt spannend héquote:
Maar wat is er nu met die foto? Hij heeft o-benen of zn benen gebogen of zo? Of hij ziet er sloom uit in een pak? of hij had zn armen niet achter zn rug moeten doen?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Klinkt spannend héLonden, hij had een hoofdrol in het toneelstuk 'Rain Man', ik zat relatief dicht bij het podium
Ik heb 2 uur lang zitten kwijlen, heerlijke man vind ik hem
Josh + pak =quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met die foto? Hij heeft o-benen of zn benen gebogen of zo? Of hij ziet er sloom uit in een pak? of hij had zn armen niet achter zn rug moeten doen?
Ik zie het ook niet eigenlijk. Vind het een leuke foto.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met die foto? Hij heeft o-benen of zn benen gebogen of zo? Of hij ziet er sloom uit in een pak? of hij had zn armen niet achter zn rug moeten doen?
Hoe oud is dat knulletje nou? Je kind nog zolang met een speen in zn bek laten lopenquote:
Eendenplakband?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef rena het volgende:
Kapsel van FergieBestaat er nog geen lelijkste kapsels topic?
[ afbeelding ]
Heeft ze nou ducktape in haar haar?
Hij heeft een raar sliertig lichaam.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
tegenwoordig is ducktape ook wel eh.. geaccepteerd geloof ik, alhoewel het idd ducttape isquote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eendenplakband?![]()
het is ducttape, duct betekent buis of leiding in het Engels![]()
Ducktape kan ook hoor geloof ik, wat sbientje ook zegt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eendenplakband?![]()
het is ducttape, duct betekent buis of leiding in het Engels![]()
Meat Loaf!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef kvd het volgende:
Kelly Clarkson, ook over haar gaat het gerucht dat ze zwanger is, maar hier denk ik het toch echt niet
[ afbeelding ]
Ze is inmiddels ook al bijna 42 jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef SkyChat het volgende:
Even een natte droom om zeep helpen
Pamela Anderson
[ afbeelding ]
Dat komt door haar extreme kippenborst. Denk dat natuurlijke borsten er nog erger hadden uitgezien. Voor de rest heeft ze wel een aardig lijfje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef Dandilion het volgende:
die heeft echt lelijk bovenllijf!
Ondanks dat BB-lijf ziet heur hoofd er wel stukken prettiger uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef kvd het volgende:
Herinneren jullie je deze nog???? En niet te erg schrikken)
[ afbeelding ]
Ze ziet er nu uit als een bodybuilder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die borsten zeg...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ondanks dat BB-lijf ziet heur hoofd er wel stukken prettiger uit.
Wat een eng mens is het toch ook. En wat een poriën.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die siliconen balonnen blijven natuurlijk hetzelfde ongeachte hoeveel je traint.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paardenhoofd op een anorexia-lichaam. Ga zo door dames!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat komt door haar extreme kippenborst. Denk dat natuurlijke borsten er nog erger hadden uitgezien. Voor de rest heeft ze wel een aardig lijfje!
[ afbeelding ]
Toch is ze niet natuurlijk-slank, maar uitgehongerd-slank. Bottig zonder vloeiende vormen.
Tamelijk beledigend voor mijn paard.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Een paardenhoofd op een anorexia-lichaam. Ga zo door dames!
Heb je wel eens anorexia gezien? Denk t niet als je dit voor anorexia vind kunnen doorgaan. Ze is gewoon slank op die foto. Maar blijkbaar is het vroegere slank het anorexia van nu of zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Een paardenhoofd op een anorexia-lichaam. Ga zo door dames!
Doel je op Tori Spelling?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Heb je wel eens anorexia gezien? Denk t niet als je dit voor anorexia vind kunnen doorgaan. Ze is gewoon slank op die foto. Maar blijkbaar is het vroegere slank het anorexia van nu of zo
Ik vind het wel meevallen, overdreven gedoe, als het deze vormen aanneemt moet je je zorgen gaan maken: (al is dit wel geshopt volgens mij, maar om maar als voorbeeld te geven) En wat Tori betreft, wat ze zelf zegt, er zouden wat kilo's bij mogen maar ze oogt ontzettend gezond en zit op de fotos ook niet bepaald op een houtje te bijten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Doel je op Tori Spelling?
Ik ben echt niet flauw en vind het ook irritant als mensen gewoon slanke celebs anorexia toedichten, maar serieus... Tori Spelling ziet er écht uitgehongerd uit. Dat lijf is ook echt niet in verhouding met het hoofd.
Edit: tuurlijk zijn er véél ergere gevallen van meisjes die nog maar begin 30 kilo wegen. Maar Tori Spelling zal de 45 kilo ook niet halen en dat is gewoon echt véél te licht. Anorexia (of een eetstoornis) betekent niet altijd direct de auschwitz-look...
freaksquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, overdreven gedoe, als het deze vormen aanneemt moet je je zorgen gaan maken: (al is dit wel geshopt volgens mij, maar om maar als voorbeeld te geven) En wat Tori betreft, wat ze zelf zegt, er zouden wat kilo's bij mogen maar ze oogt ontzettend gezond en zit op de fotos ook niet bepaald op een houtje te bijten.
[ afbeelding ]
het was ook maar als voorbeeld, en om een beetje in de celeb sfeer te blijven heb ik die maar gepakt ook al is het fake. Tja, dan verschillen we idd van mening. Sorry, maar dat is een discussie die in andere topics al uitvoerig wordt gevoerd van tijd tot tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die zijn obviously fake. Die arm van Lindsay Lohan
Maar goed, dan denken we er anders over, ook prima...
kwaaakkquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Soms zou ik die dames wel eens in het echt willen zien, volgens mij kun je pas dan echt "vergelijken" met wat normaal is en wat niet...
Maar goed, ontopic:
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
Ik wist niet dat botox kon smelten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Soms zou ik die dames wel eens in het echt willen zien, volgens mij kun je pas dan echt "vergelijken" met wat normaal is en wat niet...
Maar goed, ontopic:
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
Maar doet zich voor als 24quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ze is inmiddels ook al bijna 42 jaar.
Ik scroll naar beneden en denk ''valt mee toch''? Tot ik bij de lippen kwam....zo zonde he.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar goed, ontopic:
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
Die eerste ziet er niet gezond slank uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:12 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Rob thomas + vrouw.
[ afbeelding ]
Debbie Matenopoulos
imdb.com .. ze heeft vanalles gedaan..
[ afbeelding ]
Comedian Rachel Dratch
That reminds me dat ik mijn 70ies oksel bush ook nog ff moet weghalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:17 schreef Treezz het volgende:
julia Roberts..
[ afbeelding ]
hint; tussen de armen
Daar staat ze om bekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:17 schreef Treezz het volgende:
julia Roberts..
[ afbeelding ]
hint; tussen de armen
yup, bij een oscaruitreiking paar jaar geleden:quote:
Kadootje voor je omdat je zo van vlees op de botten houdt:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die eerste ziet er niet gezond slank uit
wat is dat toch dat al die mannen dat uitgemergelde zo geil vinden
als vrouw zijnde is het toch niet meer nodig om als je volwassen bent nog steeds het lichaam van een 12 jarige te willen hebben
Nigga please, enuff KFCquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Kadootje voor je omdat je zo van vlees op de botten houdt:
Aretha
[ afbeelding ]
The reflections are all wrongquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, overdreven gedoe, als het deze vormen aanneemt moet je je zorgen gaan maken: (al is dit wel geshopt volgens mij, maar om maar als voorbeeld te geven) En wat Tori betreft, wat ze zelf zegt, er zouden wat kilo's bij mogen maar ze oogt ontzettend gezond en zit op de fotos ook niet bepaald op een houtje te bijten.
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar dit zijn toch geen celebrity's hier? Misschien in Amerika, maar ik vraag me af of ik de enige ben die nog nooit van deze lui gehoord heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:12 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Rob thomas + vrouw.
[ afbeelding ]
Debbie Matenopoulos
imdb.com .. ze heeft vanalles gedaan..
[ afbeelding ]
Comedian Rachel Dratch
quote:Kimora Lee Simmons Tweets Through Labor
Filed under: Baby Blabber > Kimora Lee Simmons > Twitter
Kimora Lee Simmons is so hooked on Twitter, she can't help but tweet her way through her third childbirth!
Simmons is currently in the hospital about to give birth to her child with husband Djimon Hounsou and is taking followers of the official Baby Phat Twitter along for the ride.
Says Kimora:
"It's time !! No turning back! At hospital in labor right now!!"
"Having contractions now! Ooo- wee! It's like WHOA!"
Let's hope she doesn't go into too much more detail!
We're not ready to hear the dirty deets of her entire childbirth!
P.S. CLICK HERE to "follow" Perez on Twitter!
Volgens mij zit je in het verkeerde topic!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:09 schreef kvd het volgende:
Nog niet geboren, maar wel onderweg: het kind van Kimora Lee Simmons en Djimon Hounsou
[..]
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Heb je wel eens anorexia gezien? Denk t niet als je dit voor anorexia vind kunnen doorgaan. Ze is gewoon slank op die foto. Maar blijkbaar is het vroegere slank het anorexia van nu of zo. Waarschijnlijk is het stukje geschreven door een vetgevreten hamburger verslaafde pisnicht
hahah, die is leukquote:
Restanten van een te grote zonnebril?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze op haar gezicht?
Ze was inderdaad in slaap gevallen tijdens het zonnen.. met een brilquote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij doet ze deze foto (zonnebrand) nog eens dunnetjes over:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |