Wie is dit dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef Mayla het volgende:
Ik weet dat ze drie kinderen heeft gebaard, maar volgens Mail Online heeft ze een fabulous figuur
[ afbeelding ]
mwah
ook jodie marsh, before (links) en re after (rechts)quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet schrikken nu... maar hier is Jodie Marsh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(kan ook meteen door naar de andere twee topics hier...je weet vast wel welke ik bedoel LOL)
Links = beter, de neus is dus natuurlijk. Tja sommige mensen hebben gewoon van het begin af aan al pechquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:47 schreef Manono het volgende:
[..]
ook jodie marsh, before (links) en re after (rechts)
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze een goed lijf heeft. De buik is niet meer te redden, maar het kan veel en veel erger als 40+'er na drie kinderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:46 schreef Mayla het volgende:
Tis btw Julia Roberts
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:18 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Sacha Baron Cohen (voor filmrol)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Brooke Hogan, heeft zij iets aan haar gezicht laten doen? Flink verandert zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu lijkt ze net haar moederquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Brooke Hogan, heeft zij iets aan haar gezicht laten doen? Flink verandert zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je haar buik afdekt, dan ziet ze er ook fabulous uit. Het is ook alleen haar buikvel die naar z'n grootje is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef Mayla het volgende:
Ik weet dat ze drie kinderen heeft gebaard, maar volgens Mail Online heeft ze een fabulous figuur
[ afbeelding ]
mwah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |