vertel vertelquote:Op zondag 24 mei 2009 15:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Josh Hartnett (heb zelfs het genoegen gehad hem aan het werk te zien)
Klinkt spannend héquote:
Maar wat is er nu met die foto? Hij heeft o-benen of zn benen gebogen of zo? Of hij ziet er sloom uit in een pak? of hij had zn armen niet achter zn rug moeten doen?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Klinkt spannend héLonden, hij had een hoofdrol in het toneelstuk 'Rain Man', ik zat relatief dicht bij het podium
Ik heb 2 uur lang zitten kwijlen, heerlijke man vind ik hem
Josh + pak =quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met die foto? Hij heeft o-benen of zn benen gebogen of zo? Of hij ziet er sloom uit in een pak? of hij had zn armen niet achter zn rug moeten doen?
Ik zie het ook niet eigenlijk. Vind het een leuke foto.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met die foto? Hij heeft o-benen of zn benen gebogen of zo? Of hij ziet er sloom uit in een pak? of hij had zn armen niet achter zn rug moeten doen?
Hoe oud is dat knulletje nou? Je kind nog zolang met een speen in zn bek laten lopenquote:
Eendenplakband?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef rena het volgende:
Kapsel van FergieBestaat er nog geen lelijkste kapsels topic?
[ afbeelding ]
Heeft ze nou ducktape in haar haar?
Hij heeft een raar sliertig lichaam.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
tegenwoordig is ducktape ook wel eh.. geaccepteerd geloof ik, alhoewel het idd ducttape isquote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eendenplakband?![]()
het is ducttape, duct betekent buis of leiding in het Engels![]()
Ducktape kan ook hoor geloof ik, wat sbientje ook zegt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eendenplakband?![]()
het is ducttape, duct betekent buis of leiding in het Engels![]()
Meat Loaf!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef kvd het volgende:
Kelly Clarkson, ook over haar gaat het gerucht dat ze zwanger is, maar hier denk ik het toch echt niet
[ afbeelding ]
Ze is inmiddels ook al bijna 42 jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef SkyChat het volgende:
Even een natte droom om zeep helpen
Pamela Anderson
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |