quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
Jij bent echt grappig Bob-B.
Kreeg net een PM.
"hihi
Sat 2 May 2009 20:56u door Bob-B
Ik kan dit weekend niet, veel plezier vanavond!"
Ik weet het nietquote:
Goed idee ik heb toch niet veel om over te praten.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh ik heb van de week een minimeet gehad met Knuffelzacht![]()
!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
Jij bent echt grappig Bob-B.
Kreeg net een PM.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef Q. het volgende:
Niets mis met mijn piem0l! Hij is hooguit een beetje intimiderend groot..
Ik binnenkort ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Oh ik heb van de week een minimeet gehad met Knuffelzacht![]()
!
Ook met jou piem0l is voor mij iets misquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef Q. het volgende:
Niets mis met mijn piem0l! Hij is hooguit een beetje intimiderend groot..
Komt goed uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee ik heb toch niet veel om over te praten.
Ja we deden dezelfde vlucht, zij vragen stellen en ik xray kijken enzo. Aan het einde komt ze voorbij lopen, ik kijk haar aan, zij kijkt mij aan, ik wijs zo heel brutaal en roep 'FOK!'. Mijn collega's keken me heel raar aanquote:
Hoe gaat het trouwens met jouw paardrijmeisje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik binnenkort ook
[..]
Ook met jou piem0l is voor mij iets mis
[..]
Komt goed uit
Wat jammer dat je gelijk weer weggaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Niet? Ow. Dan ga ik een filmpje kijken, doei!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
Piem0ls zijn haske handig.
Staand plassen ftw en even stoom afblazen natuurlijk
[ afbeelding ]
Oh ja, jullie werken allebei op Schiphol. Ja, dan is het niet zo raar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja we deden dezelfde vlucht, zij vragen stellen en ik xray kijken enzo. Aan het einde komt ze voorbij lopen, ik kijk haar aan, zij kijkt mij aan, ik wijs zo heel brutaal en roep 'FOK!'. Mijn collega's keken me heel raar aan![]()
.
Geen idee, ik heb haar gisteren eventjes gezien, samen koffie gedronken en cake gegeten, beetje gekletst... Maar ik was druk, en zij moest rijdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met jouw paardrijmeisje?
Plastuitjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
Piem0ls zijn haske handig.
Staand plassen ftw en even stoom afblazen natuurlijk
[ afbeelding ]
Ow kom je bij mij zitten dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Niet? Ow. Dan ga ik een filmpje kijken, doei!
Plassen met een piem0l is handiger.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar gisteren eventjes gezien, samen koffie gedronken en cake gegeten, beetje gekletst... Maar ik was druk, en zij moest rijden
[..]
PlastuitjesEn stoomafblazen kan ik ook hoor
Jammerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar gisteren eventjes gezien, samen koffie gedronken en cake gegeten, beetje gekletst... Maar ik was druk, en zij moest rijden
[..]
PlastuitjesEn stoomafblazen kan ik ook hoor
Oh dat zal best hoor, maar ik ben toch echt best wel gelukkig met de manier waarop ik plasquote:
Ja inderdaadquote:
Woensdag zie ik dr weerquote:
Tot straks dan maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Over 7 minuten heb ik weer 8 gig aan mijn eigen muziek @ telefoon
En dan is het ook donkerder en ben ik klaar om te rennen!!
Succesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Woensdag zie ik dr weerVanaf ongeveer half 4
Ja zeg hallo tussen deze post en je laatste post in had je makkelijk je dateverhaal kunnen tikken!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Over 7 minuten heb ik weer 8 gig aan mijn eigen muziek @ telefoon
En dan is het ook donkerder en ben ik klaar om te rennen!!
Smoesjesquote:
Tot zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef KudFokker het volgende:
Klaar!
Ik ga even AL mijn energie eruit gooien in een korte interval training, en daarna nog even kracht!
Spreek jullie zo!
Hopen dat ik dan wél een website adres van haar krijg, dan kan ik haar kunst zienquote:
Inderdaad dat zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan wél een website adres van haar krijg, dan kan ik haar kunst zien
Goede avondquote:
Zeker, ik ben vreselijk nieuwsgierig naar wat ze maaktquote:
En nu maar hopen dat haar kunst net zo mooi als zij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben vreselijk nieuwsgierig naar wat ze maakt
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat haar kunst net zo mooi als zij.
Ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerZe is zo verschrikkelijk mooi...
Nou... Ik hoop uit het website adres ofzo een achternaam te kunnen krijgen, want dan kan ik even googlenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er uit ziet.
Kom maar op, iedereen laat sporen achter op inet. De laatste die zei dat niemand achter z'n echte naam kon komen heb ik gevonden t/m aan z'n werkadres.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Ik hoop uit het website adres ofzo een achternaam te kunnen krijgen, want dan kan ik even googlen
Hehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kom maar op, iedereen laat sporen achter op inet. De laatste die zei dat niemand achter z'n echte naam kon komen heb ik gevonden t/m aan z'n werkadres.
Nee, waarschijnlijk gewoon omdat ik binnen kwamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
Wat een rust opeens hierKomt dat door mijn anti-piem0l TT?
Ohw wat ga je doen dan?quote:
ja hoor hier alles goedquote:
Ohw je bent jarig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Stappen. Op mijn verjaardag dus boel zoenen van boel vrouwen..
Joh, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Stappen. Op mijn verjaardag dus boel zoenen van boel vrouwen..
Dank.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dank.
Ik moet toch eens mn geboortedatum weer in mn profiel zetten, dan wordt het allemaal weer wat spontaner.
Ja, doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dank.
Ik moet toch eens mn geboortedatum weer in mn profiel zetten, dan wordt het allemaal weer wat spontaner.
Gefeliciteeeeeerd! *Q in boezem druktquote:
Nou, neem een voorbeeld aan mijn foboquote:
Hoiquote:
Feliquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dank.
Dat heb ik met bier. Oh! Dat staat naast me. God, wat heb ik toch een geweldig leven.quote:
Lekkerquote:
Goed idee om zo naar bed te gaan.quote:
Dan kan ik ze niet zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..].
Op mijn Hyves staan foto's. Dat kan ik namelijk goed afschermen.
Ikquote:
Ik heb prima ideeënquote:
Als je weet hoe mijn week er uit heeft gezien, dan wel jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zaterdagavond, kwart over tien. Mooie tijd om te gaan slapen idd..
Bovendien, wie zegt dat ik ga slapen? Ik ben alleen maar in bed gaan liggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zaterdagavond, kwart over tien. Mooie tijd om te gaan slapen idd..
Jij welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kan ik ze niet zien
[..]
Ik
[..]
Ik heb prima ideeën
[..]
Als je weet hoe mijn week er uit heeft gezien, dan wel ja
Jaquote:
That's my middle namequote:[..]
Geil!.
Goede ideeenquote:
Oh dat, ja das niks nieuwsquote:
Ga je me zoeken of moet ik je PMen?quote:
Hoe dat zo?quote:[..]
Zo'n vermoeden had ik al..
Nog meer goede ideeen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat, ja das niks nieuws
[..]
Ga je me zoeken of moet ik je PMen?
[..]
Hoe dat zo?
Coming upquote:
Oh daar wil ik meer over wetenquote:[..]
Mensenkennis.
Jep, zometeen een filmpje op zetten, morgen lang uitslapen en helemaal niks doen, en dan maandag weer fris en fruitig naar stalquote:
Het klinkt op zich wel als een heel goed idee alleen vind ik dat op mijn verjaardag zonde, er moet gefeest worden, hoe dood ik ook ben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, zometeen een filmpje op zetten, morgen lang uitslapen en helemaal niks doen, en dan maandag weer fris en fruitig naar stal
Dus je komt niet bij mij in bed een film kijken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt op zich wel als een heel goed idee alleen vind ik dat op mijn verjaardag zonde, er moet gefeest worden, hoe dood ik ook ben.
En gister beweren dat je het niet ging vieren...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
Het klinkt op zich wel als een heel goed idee alleen vind ik dat op mijn verjaardag zonde, er moet gefeest worden, hoe dood ik ook ben.
Briljante film!quote:
Next time.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus je komt niet bij mij in bed een film kijken?
Ik vier het leven. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En gister beweren dat je het niet ging vieren...
Die ben ik ook aan het kijken.quote:
quote:
Dat is een goed plan dat ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, zometeen een filmpje op zetten, morgen lang uitslapen en helemaal niks doen, en dan maandag weer fris en fruitig naar stal
En nu je verhaalquote:
Jammerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed plan dat ga ik ook doen.![]()
Behalve dan naar de stal gaan.
Dat dusquote:
Eerst even douchen, brbquote:
Volgens mij is er helemaal geen verhaal... Je blijft het maar uitstellenquote:
Ik moet maandag werken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JammerIk kan wel wat hulp gebruiken maandag
[..]
Dat dus
Het leven is vieren.quote:
Geilquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb na het hardlopen opeens VÉT gevoelige tepels !!
Ben echt bang dat het vet gaat branden onder de douche
En leuk gesprek?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:44 schreef halfbearad het volgende:
Tjemig, zit al bijna 4 uur te chatten met mn ex.
In het weekend is er minder te doen... Maandag heb ik 3 stallen uit te mesten enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet maandag werken.![]()
Maar ik wil best een keer in het weekend langskomen om te helpen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb na het hardlopen opeens VÉT gevoelige tepels !!
Ben echt bang dat het vet gaat branden onder de douche
Al lang uit elkaar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja en nee. Begin was dramatisch. Nu zijn de emoties er een beetje uit en gaat het wel ok.
Dat is toch alleen maar mooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja en nee. Begin was dramatisch. Nu zijn de emoties er een beetje uit en gaat het wel ok.
Klussen met Pien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In het weekend is er minder te doen... Maandag heb ik 3 stallen uit te mesten enzoOh 1 juni mag je langs komen hoor, dan gaan we klussen en schilderen enzo
Whehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klussen met Pien.![]()
Misschien een idee voor een FOK!meet
Leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WheheDe eigenaresse van de stal brengt het trouwens anders: heb je zin in barbeque 1 juni? Ja? Dan moet je even komen klussen
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Ok ik ben hélemaal tot jullie beschikking!
Ik heb gedouched, en mijn target is van msn, ze is even wat gaan drinken met een vriendin...
Ik vroeg net nog:
* Lars (F)(8) So Surreal Baby ! (** Gone: Hardlopen! **) zegt (22:50):
*Zin om morgen even een ijsje te eten in Hoorn als de weer het toelaat ?
*Nja, let me know (K) !
L. zegt (22:50):
*Is cool
*![]()
Denk dat dat wel positief is
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:54 schreef RealZeus het volgende:
Q. Gefeliciteerd met weer een stapje dichterbij je AOW
Hoe je date was.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:
We zouden gaan snowboarden, maar dat mocht van haar moeder niet omdat ze afgelopen zaterdag haar teen opnieuw gebroken had op InQontrol...
Toen kwam ik met het idee om naar Artis te gaan en daarna even uit eten te gaan
We zouden met de trein gaan omdat dat het makkelijkst was...
Zij moest alleen 1 station later instappen dan ik (Hoorn heeft 2 stations ja)
We hadden de voorste coupé boven afgesproken...
Toen we eenmaal in de trein zaten was er serieus geen enkel dood moment en hebben we 40 minuten non-stop gepraat
Toen in Amsterdam de tram naar Artis gepakt en Artis binnen gegaan.
Ik had daar beide kaartjes betaald... ( je bent KudFokker of je bent het niet)
Even diertje gekekenen weer geen dooie momenten en veel gelachen
Toen bij een of ander kapelletje naar flamingo's gekeken, en op een bankje naast ons zat een of ander vaag persoon te tekenen...
Daar moest ik natuurlijk even mee praten en net doen alsof ik vet geïnteresseerd was
Dat vond ze wel grappig
Toen wilde we weglopen van het bankje en legde toen ik opstond even mijn hand op haar knie...
Toen uit Artis gegaan, en we hadden beiden niet echt honger genoeg om uit eten te gaan, en het was nog lekker weertoen besloten allemaal lekkere dingen te halen bij de AH en naar het Vondelpark te gaan
![]()
Zij wilde die boodschappen perse betalenen dat kan ik wel waarderen
Daar even gegeten op een bankje, en daarna doorgelopen naar een meerdaar gingen we liggen...
Toen lag ik met mijn hoofd tegen haar schouder aan, en hadden we allebei 1 oortje van haar mp3 speler in, en oogjes even dichtvoelde echt heel relaxed...
Daarna haar benen opgetild en over mijn benen heen gelegd en over haar knie / tussen haar benen 'geaaid' (hoe zeg je dit zonder het stom te laten klinken ?)
Daarna richting centraal station gegaanen we moesten 25 minuten wachten op de trein...
Toen nog zo'n Swirl gehaald, en die wilde zij ook betalen...
Toen in de trein naar huis, en het was inmiddels 21:00... (we hadden 11:30 afgesproken)
Zij moest er natuurlijk weer een station eerder uit...
Toen we bij dat station waren zei ik dat ik nog even mee zou lopen...
Naar de hal van de trein gelopen waar de deuren zitten...
Toen kwam ze naar me toe en zei dat ze het leuk vond en gaf ze 1 kus op mijn wang...
Toen raakte ik serieus gewoon in paniek![]()
![]()
En wilde haar een kus geven op haar mond, maar wilde ook gewoon netjes blijven en haar een kus op haar wang geven, dus dit werd een of andere mix (half of haar lip, half op haar wang)
Dus 2 kussen gegeven, en ze liep de trein uit en ze zei dat we volgende keer gingen snowboarden...
Toen op msn zei ik later nog "sorry voor de vage afscheid" waarop zei zij "haha vaag ? "
Ik heb dus geen enkel idee hoe ik er voor sta....
Je moet niet overal iets achter zoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
Njah met queensnight kwam een vriendin van haar naar me toe (via die vriendin ken ik haar)...
En ze zei "Zo Lars, heb jij vrijdag een date met L.? "
Toen praatte we daar even over, en zei die vriendin "Ja ze vroeg nog aan mij: zal ik gaan ? "
Tjah ik reageer de laatste tijd helemaal raar door haar omdat ik gewoon gek van haar benquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet niet overal iets achter zoeken.
Jij vindt haar leuk en zij jou ook volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah ik reageer de laatste tijd helemaal raar door haar omdat ik gewoon gek van haar ben...
Ik weet dus ook niet wat ze nou bedoelt over dat van dat ijsje...
Dat ze zegt "ja is goed"
Bedoelt ze daarmee "ja ik wil een ijsje eten ? " of "ja, ik laat het je weten ! "
Aangezien ik net na die vraag zei " Nja, laat maar weten !"
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef KudFokker het volgende:
Jezus wat een toepasselijk liedje trouwens...
Als ik die texten luister, bedenk ik me serieus dat ik niet zo moeilijk moet doen
Vertel je het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
Nah, vertel ik zo'n verhaal en dan is Pien er niet eens!!
Ik merkte dat zij ook twijfelde, dus het lag niet alleen aan mij geloof ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:30 schreef DragonFire het volgende:
Klinkt als een geweldige date, maar een beetje raar afscheid dat wel....
Al moet ik zeggen dat de meeste meisjes een beetje verlegen zijn. Je zal iets meer actie moeten wagen dan 1 kusje op haar wang.
Volgende keer naast haar gaan zitten, een paar keer zacht op haar wang kussen. Zolang ze je niet weg duwt is het wel goed. En rond de derde kus draait ze vast wel om
Gewoon rustig aan doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik merkte dat zij ook twijfelde, dus het lag niet alleen aan mij geloof ik
Maar ik probeer het morgen wel even als we een ijsje gaan halen en even bij de haven gaan zitten
Alles, van begin tot eind, inclusief detailsquote:
Lé-zen schat, die jongen heeft net een heel verhaal getypt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alles, van begin tot eind, inclusief details
Nu wel, sorry, er werden eieren tegen mijn ramen gegooit enzo... Dus ik moest even mn aandacht ergens anders aan gevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
Nah, vertel ik zo'n verhaal en dan is Pien er niet eens!!
Ja, dat was een pagina verder. ik kan nie heksen hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lé-zen schat, die jongen heeft net een heel verhaal getypt.
Hoi Autoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Deze Single is sportief naar de verjaardag van haar oom gegaan én heeft vrijwillig een groot rondje gemaakt
Niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat was een pagina verder. ik kan nie heksen he
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend had mijn na het hardlopen nog gebelddaar nog even mee gepraat
quote:
Hey! Fijne avond gehad?quote:
Beter dan die 'gangsta mocro's'quote:
Ja lekker gefoktquote:
Halé luja, wat een verhaal maar wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:
We zouden gaan snowboarden, maar dat mocht van haar moeder niet omdat ze afgelopen zaterdag haar teen opnieuw gebroken had op InQontrol...
Toen kwam ik met het idee om naar Artis te gaan en daarna even uit eten te gaan
We zouden met de trein gaan omdat dat het makkelijkst was...
Zij moest alleen 1 station later instappen dan ik (Hoorn heeft 2 stations ja)
We hadden de voorste coupé boven afgesproken...
Toen we eenmaal in de trein zaten was er serieus geen enkel dood moment en hebben we 40 minuten non-stop gepraat
Toen in Amsterdam de tram naar Artis gepakt en Artis binnen gegaan.
Ik had daar beide kaartjes betaald... ( je bent KudFokker of je bent het niet)
Even diertje gekekenen weer geen dooie momenten en veel gelachen
Toen bij een of ander kapelletje naar flamingo's gekeken, en op een bankje naast ons zat een of ander vaag persoon te tekenen...
Daar moest ik natuurlijk even mee praten en net doen alsof ik vet geïnteresseerd was
Dat vond ze wel grappig
Toen wilde we weglopen van het bankje en legde toen ik opstond even mijn hand op haar knie...
Toen uit Artis gegaan, en we hadden beiden niet echt honger genoeg om uit eten te gaan, en het was nog lekker weertoen besloten allemaal lekkere dingen te halen bij de AH en naar het Vondelpark te gaan
![]()
Zij wilde die boodschappen perse betalenen dat kan ik wel waarderen
Daar even gegeten op een bankje, en daarna doorgelopen naar een meerdaar gingen we liggen...
Toen lag ik met mijn hoofd tegen haar schouder aan, en hadden we allebei 1 oortje van haar mp3 speler in, en oogjes even dichtvoelde echt heel relaxed...
Daarna haar benen opgetild en over mijn benen heen gelegd en over haar knie / tussen haar benen 'geaaid' (hoe zeg je dit zonder het stom te laten klinken ?)
Daarna richting centraal station gegaanen we moesten 25 minuten wachten op de trein...
Toen nog zo'n Swirl gehaald, en die wilde zij ook betalen...
Toen in de trein naar huis, en het was inmiddels 21:00... (we hadden 11:30 afgesproken)
Zij moest er natuurlijk weer een station eerder uit...
Toen we bij dat station waren zei ik dat ik nog even mee zou lopen...
Naar de hal van de trein gelopen waar de deuren zitten...
Toen kwam ze naar me toe en zei dat ze het leuk vond en gaf ze 1 kus op mijn wang...
Toen raakte ik serieus gewoon in paniek![]()
![]()
En wilde haar een kus geven op haar mond, maar wilde ook gewoon netjes blijven en haar een kus op haar wang geven, dus dit werd een of andere mix (half of haar lip, half op haar wang)
Dus 2 kussen gegeven, en ze liep de trein uit en ze zei dat we volgende keer gingen snowboarden...
Toen op msn zei ik later nog "sorry voor de vage afscheid" waarop zei zij "haha vaag ? "
Ik heb dus geen enkel idee hoe ik er voor sta....
quote:
Iets beter dan.quote:
Wtf.. gebeurt dat vaker..?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu wel, sorry, er werden eieren tegen mijn ramen gegooit enzo... Dus ik moest even mn aandacht ergens anders aan geven
Maar het klinkt allemaal best positief KF!
Jaquote:
Oke, dat is wel fijn denk ik o fniet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Ach ik heb gisteren al iets leuks gedaan.![]()
En voor het eerst in jaren met mijn zus gepraat over vroeger.
Slaap lekker man !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef DragonFire het volgende:
Singles welke nog gaan feesten veel plezier!
Voor alle andere singles welterusten en ik zie jullie in dromenland.
Er is niks mis met een avondje lekker thuis blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ook lang geleden dat ik op zaterdagavond thuis gebleven ben
Maarja, scheelt geld en is beter voor de gezondheid
En ik ben morgen niet helemaal kapot
Hmm normaal ga ik zelfs dan nog even in me eentje weg omdat ik echt niet thuis kan zitten...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is niks mis met een avondje lekker thuis blijven.
Ja, mijn zus is 24.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is wel fijn denk ik o fniet?Hoe oud is zij?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef DragonFire het volgende:
Jaquote:
Ga je slapen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef DragonFire het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 3 mei 2009 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga zo douchen en dan wederom naar de kroeg.
Het lijkt wel of ik geen leven heb
Ow wacht
Wat een rotjong.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaWe hebben wat problemen met ons 14-jarige buurjongetje... Afgelopen winter stond hij onder ons raam, op zondag ochtend, zijn om (die naast ons woont) te roepen, mijn moeder werd daar boos over en heeft een paar keer op het raam geklopt... Daar is hij boos over. Afgelopen week kwam mijn moeder boos thuis met de boodschappen, ze was hem tegen gekomen en hij had gezegd Kut<insert naam van mijn moeder> met je kutkop kuthoer. En later: Kankerhoer! Hierover heb ik met de buurvrouw en de andere buurvrouw (zijn oma woont naast ons, hij zelf met mijn moeder daar boven) gepraat, en vandaag kreeg ik te horen dat het zijn vriendje was die dat riep, daar geloof ik niks van, maar goed... En nu dus dit weer. Tijdje terug al een hele fles cola leeg gespoten over ons raam... En de politie kan niks doen, die kunnen alleen even langs rijden.
Gezellige buurt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaWe hebben wat problemen met ons 14-jarige buurjongetje... Afgelopen winter stond hij onder ons raam, op zondag ochtend, zijn om (die naast ons woont) te roepen, mijn moeder werd daar boos over en heeft een paar keer op het raam geklopt... Daar is hij boos over. Afgelopen week kwam mijn moeder boos thuis met de boodschappen, ze was hem tegen gekomen en hij had gezegd Kut<insert naam van mijn moeder> met je kutkop kuthoer. En later: Kankerhoer! Hierover heb ik met de buurvrouw en de andere buurvrouw (zijn oma woont naast ons, hij zelf met mijn moeder daar boven) gepraat, en vandaag kreeg ik te horen dat het zijn vriendje was die dat riep, daar geloof ik niks van, maar goed... En nu dus dit weer. Tijdje terug al een hele fles cola leeg gespoten over ons raam... En de politie kan niks doen, die kunnen alleen even langs rijden.
Van wie is dat album?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben echt moe gewoon...
Maar heb een nieuw album gedownload en hij klinkt zó goed!
Ik moet mijn bed opmaken en daar kijk ik ook tegen op
Klinkt als een berhoorlijk lastig buurjochie inderdaad :S beetje ADD type ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
The Kooksquote:
Behoorlijk jaquote:
Vroeger wel, maar het gaat nu opeens hard achteruitquote:
Moeilijke jeugd gehad, is het excuus van moedersquote:Op zondag 3 mei 2009 00:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een berhoorlijk lastig buurjochie inderdaad :S beetje ADD type ofzo?
Dat is tegenwoordig altijd jaquote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Moeilijke jeugd gehad, is het excuus van moeders
Hoiquote:
Kutexcuusquote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
klinkt wel leuk. Maar niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
The Kookswel een oud album hoor, geloof uit 2003 of 2004 ofzo
Zeg maar even hoe je dit liedje vindt Tijn
Kutsmoes.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Dat niet alleen, ondanks die moeilijke jeugd kun je als moeder ook gewoon proberen om als nog je kind gewoon op te voedenquote:
Dit soort dingen zitten meestal in het karakter. En dat deze jongen in de pubertijd zit, zal ook niet helpen. Het enige wat jullie kunnen doen is niet naar tegen hem te doen, ook al verdient hij het. Want dan krijg je dat driedubbel terug.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Het is zaterdagavond. Dan hoor je met je leven (welk leven?) bezig te zijn of te slapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
het is hier ook niet echt druk zo te zien
Ja inderdaad. Maar dat is moeilijker dan je denkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ondanks die moeilijke jeugd kun je als moeder ook gewoon proberen om als nog je kind gewoon op te voeden
Moet ik m dan gaan belonen omdat mijn ramen nu 3 weken onder de troep zitten? Over 3 weken komt de glazenwasser pas weerquote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Howl het volgende:
'Avond
[..]
Dit soort dingen zitten meestal in het karakter. En dat deze jongen in de pubertijd zit, zal ook niet helpen. Het enige wat jullie kunnen doen is niet naar tegen hem te doen, ook al verdient hij het. Want dan krijg je dat driedubbel terug.
Hoiquote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Howl het volgende:
'Avond
[..]
Dit soort dingen zitten meestal in het karakter. En dat deze jongen in de pubertijd zit, zal ook niet helpen. Het enige wat jullie kunnen doen is niet naar tegen hem te doen, ook al verdient hij het. Want dan krijg je dat driedubbel terug.
Ja gezellig toch.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
het is hier ook niet echt druk zo te zien
Ze zou het in elk geval kunnen proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dat is moeilijker dan je denkt.
Nee dat niet gewoon je ramen schoonmaken. En verder gewoon normaal tegen hem doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik m dan gaan belonen omdat mijn ramen nu 3 weken onder de troep zitten? Over 3 weken komt de glazenwasser pas weer
Daar zal vast een goede reden voor zijn. Althans dat hoop ik. Anders is het inderdaad niet goed wat zij doet.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze zou het in elk geval kunnen proberenZe laat die jongens (het zijn dr 2) gewoon thuis zitten op zaterdag avond en is zelf hele avonden en dagen van huis... Geloof dat ze nu weer alleen zijn...
Dat kan dus nietquote:Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon je ramen schoonmaken. En verder gewoon normaal tegen hem doen.
Hele goeie reden ja, vast wel... Op zaterdag avond en vrijdag avond je kinderen tot diep in de nacht thuis laten en zelf weg gaan, vast wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 00:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zal vast een goede reden voor zijn. Althans dat hoop ik. Anders is het inderdaad niet goed wat zij doet.
Trustequote:
Vervelend.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kan dus nietIk moet nog 3 weken tegen die zooi aan kijken, want de glazenwasser komt pas over 3 weken
En ik kan er zelf dus niet bij
[..]
Dat klinkt inderdaad als een goede moeder.quote:Hele goeie reden ja, vast wel... Op zaterdag avond en vrijdag avond je kinderen tot diep in de nacht thuis laten en zelf weg gaan, vast wel ja
Nee, je moet ook niet ongemeend vriendelijk doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef Pien85 het volgende:
Moet ik m dan gaan belonen omdat mijn ramen nu 3 weken onder de troep zitten? Over 3 weken komt de glazenwasser pas weer
De ouders zijn dus ook asociaal. De appel valt niet ver van de boom.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
Ze zou het in elk geval kunnen proberenZe laat die jongens (het zijn dr 2) gewoon thuis zitten op zaterdag avond en is zelf hele avonden en dagen van huis... Geloof dat ze nu weer alleen zijn...
Weltrusten Autoquote:Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken en nadenken of ik morgen wel of niet naar A'dam ga. Als ik nu géén Single was, dan kon het vriendje verplicht mee, maar helaaás!
Weltrustenquote:
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 00:32 schreef KudFokker het volgende:
Verveeeeeeel me...
Is er niemand anders die mijn bed wil opmaken??
Dus jij blijft nog even?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:36 schreef Howl het volgende:
Ik heb vandaag al de halve dag geslapen. Ik begin me net weer wat beter te voelen.
Ik bljif nog wel wakker, maar mijn eigen laptop is kut & heb die van mijn neef vandaag teruggegeven (tijdelijk danquote:
Ik blijf ook nog wel even.quote:
Kater?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:36 schreef Howl het volgende:
Ik heb vandaag al de halve dag geslapen. Ik begin me net weer wat beter te voelen.
Mexicogriep?quote:
Altijd toch.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, grapjas. En laten we hopen dat Nederland dit bespaard blijft.
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga ook slapen, begin hoofdpijn te krijgen
Slaap lekker
Ik hou jullie op de hoogte of ik nog wat hoor over dat ijsje eten
Juist jaquote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, grapjas. En laten we hopen dat Nederland dit bespaard blijft.
Mensen moeten echt minder angstig worden.quote:
Nee, maar toch is het niet leuk...quote:Op zondag 3 mei 2009 00:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen moeten echt minder angstig worden.![]()
Angst is namelijk een slechte raadgever. Dat griepvirus zal de mensheid echt niet uitroeien.
Dat is wat anders. Men doet als of de wereld vergaat. Zo erg als in 1918 gaat het echt niet worden. Toen zijn er miljoenen mensen gestorven. Maar dat gaat deze keer echt niet gebeuren.quote:
Geen idee. Was het zo erg?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Wolverine.......... my god can CGI get any worse?
Ik vond de CGI effects echt heel heel slecht ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Emma Frost was slecht gecast
They've ruined my porn bimbo!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zelfs al is het 1% die er aan dood gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:53 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen moeten echt minder angstig worden.![]()
Angst is namelijk een slechte raadgever. Dat griepvirus zal de mensheid echt niet uitroeien.
Hoe is het? En hoe ist met vriendje in mexico?quote:
Die zal nog wel levenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe is het? En hoe ist met vriendje in mexico?
Tofquote:Op zondag 3 mei 2009 00:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zal nog wel leven
Ga hem morgen een brief schrijven
Ja echt! Vandaag ouderwets mooi briefpapier gekochtquote:
Kom net uit de bios. Tis nu 01:00u. Weet niet of ik nog zin heb eigenlijkquote:Moet je niet wild stappen vanavond?
Ja moeten we een datum prikken joh!quote:Oh en wanneer gaan we Amsterdam onveilig maken en dansen?
Wat tofquote:Op zondag 3 mei 2009 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja echt! Vandaag ouderwets mooi briefpapier gekocht
Dan ga je nietquote:[..]
Kom net uit de bios. Tis nu 01:00u. Weet niet of ik nog zin heb eigenlijk
Ehm... Juni komt mij denk ik wat beter uit, hoewel dat nog wel lang duurt... Dilemma's! MSN?quote:[..]
Ja moeten we een datum prikken joh!
Mei? Juni?
Heb je niet gewoon die gelekte versie gekekenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Wolverine.......... my god can CGI get any worse?
In de bios? Neuhquote:Op zondag 3 mei 2009 02:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon die gelekte versie gekeken
Aangezien die niet is afgemaakt
De CGI was echt gewoon slecht. De greenscreens waren erg obvious, de klauwen (de adamantium, niet de bot) waren echt TERGEND slecht (vooral in de badkamer scene), en de jongere Xavier was lachwekkend. Een vriend van me en ik schoten letterlijk in de lach, zo slechtquote:Op zondag 3 mei 2009 03:33 schreef DieBoard het volgende:
Night night
Waarom had je er meer van verwacht dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 3 mei 2009 04:16 schreef MNR het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat er gepost gaat worden....
Hihihiquote:Op zondag 3 mei 2009 04:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt een goed ontwikkeld 6e zintuig blijkbaar
quote:
Jij ook!quote:Op zondag 3 mei 2009 04:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ja, verder niemand hier volgens mij
Je bent een tof wijf![]()
* DR34M3R zit nog met marc op msn nuquote:
Hehehe, hoe onverwachtquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 04:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, hoe onverwacht![]()
![]()
Doe m de groeten.
En slaap lekker!!
Werken op een zondag? En dan al zo vroeg.. Arme jij.quote:Op zondag 3 mei 2009 06:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goeie Morgen allemaal... tijd om te gaan werken![]()
ohja idd van de cgi, dat kon zeker beter maar dat maakt de film niet baggerimo
Gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:21 schreef DR34M3R het volgende:
Oh hoi Ofresca, je kwam binnen terwijl ik aan het typen was blijkbaar. Maar ondanks dat ik niet de enige ben, ga ik mezelf nu toch aan mijn haren naar de laptop slepen achter me.
Slaapkopquote:Op zondag 3 mei 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen. Deze single gaat nog even verder slapen
luiwammesquote:Op zondag 3 mei 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen. Deze single gaat nog even verder slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |