Jaquote:
That's my middle namequote:[..]
Geil!.
Goede ideeenquote:
Oh dat, ja das niks nieuwsquote:
Ga je me zoeken of moet ik je PMen?quote:
Hoe dat zo?quote:[..]
Zo'n vermoeden had ik al..
Nog meer goede ideeen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat, ja das niks nieuws
[..]
Ga je me zoeken of moet ik je PMen?
[..]
Hoe dat zo?
Coming upquote:
Oh daar wil ik meer over wetenquote:[..]
Mensenkennis.
Jep, zometeen een filmpje op zetten, morgen lang uitslapen en helemaal niks doen, en dan maandag weer fris en fruitig naar stalquote:
Het klinkt op zich wel als een heel goed idee alleen vind ik dat op mijn verjaardag zonde, er moet gefeest worden, hoe dood ik ook ben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, zometeen een filmpje op zetten, morgen lang uitslapen en helemaal niks doen, en dan maandag weer fris en fruitig naar stal
Dus je komt niet bij mij in bed een film kijken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt op zich wel als een heel goed idee alleen vind ik dat op mijn verjaardag zonde, er moet gefeest worden, hoe dood ik ook ben.
En gister beweren dat je het niet ging vieren...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
Het klinkt op zich wel als een heel goed idee alleen vind ik dat op mijn verjaardag zonde, er moet gefeest worden, hoe dood ik ook ben.
Briljante film!quote:
Next time.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus je komt niet bij mij in bed een film kijken?
Ik vier het leven. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En gister beweren dat je het niet ging vieren...
Die ben ik ook aan het kijken.quote:
Dat is een goed plan dat ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, zometeen een filmpje op zetten, morgen lang uitslapen en helemaal niks doen, en dan maandag weer fris en fruitig naar stal
En nu je verhaalquote:
Jammerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed plan dat ga ik ook doen.![]()
Behalve dan naar de stal gaan.
Dat dusquote:
Eerst even douchen, brbquote:
Volgens mij is er helemaal geen verhaal... Je blijft het maar uitstellenquote:
Ik moet maandag werken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JammerIk kan wel wat hulp gebruiken maandag
[..]
Dat dus
Het leven is vieren.quote:
Geilquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb na het hardlopen opeens VÉT gevoelige tepels !!
Ben echt bang dat het vet gaat branden onder de douche
En leuk gesprek?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:44 schreef halfbearad het volgende:
Tjemig, zit al bijna 4 uur te chatten met mn ex.
In het weekend is er minder te doen... Maandag heb ik 3 stallen uit te mesten enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet maandag werken.![]()
Maar ik wil best een keer in het weekend langskomen om te helpen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb na het hardlopen opeens VÉT gevoelige tepels !!
Ben echt bang dat het vet gaat branden onder de douche
Al lang uit elkaar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja en nee. Begin was dramatisch. Nu zijn de emoties er een beetje uit en gaat het wel ok.
Dat is toch alleen maar mooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja en nee. Begin was dramatisch. Nu zijn de emoties er een beetje uit en gaat het wel ok.
Klussen met Pien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In het weekend is er minder te doen... Maandag heb ik 3 stallen uit te mesten enzoOh 1 juni mag je langs komen hoor, dan gaan we klussen en schilderen enzo
Whehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klussen met Pien.![]()
Misschien een idee voor een FOK!meet
Leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WheheDe eigenaresse van de stal brengt het trouwens anders: heb je zin in barbeque 1 juni? Ja? Dan moet je even komen klussen
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Ok ik ben hélemaal tot jullie beschikking!
Ik heb gedouched, en mijn target is van msn, ze is even wat gaan drinken met een vriendin...
Ik vroeg net nog:
* Lars (F)(8) So Surreal Baby ! (** Gone: Hardlopen! **) zegt (22:50):
*Zin om morgen even een ijsje te eten in Hoorn als de weer het toelaat ?
*Nja, let me know (K) !
L. zegt (22:50):
*Is cool
*![]()
Denk dat dat wel positief is
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:54 schreef RealZeus het volgende:
Q. Gefeliciteerd met weer een stapje dichterbij je AOW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |