Vervelend.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kan dus nietIk moet nog 3 weken tegen die zooi aan kijken, want de glazenwasser komt pas over 3 weken
En ik kan er zelf dus niet bij
[..]
Dat klinkt inderdaad als een goede moeder.quote:Hele goeie reden ja, vast wel... Op zaterdag avond en vrijdag avond je kinderen tot diep in de nacht thuis laten en zelf weg gaan, vast wel ja
Nee, je moet ook niet ongemeend vriendelijk doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef Pien85 het volgende:
Moet ik m dan gaan belonen omdat mijn ramen nu 3 weken onder de troep zitten? Over 3 weken komt de glazenwasser pas weer
De ouders zijn dus ook asociaal. De appel valt niet ver van de boom.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
Ze zou het in elk geval kunnen proberenZe laat die jongens (het zijn dr 2) gewoon thuis zitten op zaterdag avond en is zelf hele avonden en dagen van huis... Geloof dat ze nu weer alleen zijn...
Weltrusten Autoquote:Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken en nadenken of ik morgen wel of niet naar A'dam ga. Als ik nu géén Single was, dan kon het vriendje verplicht mee, maar helaaás!
Weltrustenquote:
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 00:32 schreef KudFokker het volgende:
Verveeeeeeel me...
Is er niemand anders die mijn bed wil opmaken??
Dus jij blijft nog even?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:36 schreef Howl het volgende:
Ik heb vandaag al de halve dag geslapen. Ik begin me net weer wat beter te voelen.
Ik bljif nog wel wakker, maar mijn eigen laptop is kut & heb die van mijn neef vandaag teruggegeven (tijdelijk danquote:
Ik blijf ook nog wel even.quote:
Kater?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:36 schreef Howl het volgende:
Ik heb vandaag al de halve dag geslapen. Ik begin me net weer wat beter te voelen.
Mexicogriep?quote:
Altijd toch.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, grapjas. En laten we hopen dat Nederland dit bespaard blijft.
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga ook slapen, begin hoofdpijn te krijgen
Slaap lekker
Ik hou jullie op de hoogte of ik nog wat hoor over dat ijsje eten
Juist jaquote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, grapjas. En laten we hopen dat Nederland dit bespaard blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |