Wat een rotjong.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaWe hebben wat problemen met ons 14-jarige buurjongetje... Afgelopen winter stond hij onder ons raam, op zondag ochtend, zijn om (die naast ons woont) te roepen, mijn moeder werd daar boos over en heeft een paar keer op het raam geklopt... Daar is hij boos over. Afgelopen week kwam mijn moeder boos thuis met de boodschappen, ze was hem tegen gekomen en hij had gezegd Kut<insert naam van mijn moeder> met je kutkop kuthoer. En later: Kankerhoer! Hierover heb ik met de buurvrouw en de andere buurvrouw (zijn oma woont naast ons, hij zelf met mijn moeder daar boven) gepraat, en vandaag kreeg ik te horen dat het zijn vriendje was die dat riep, daar geloof ik niks van, maar goed... En nu dus dit weer. Tijdje terug al een hele fles cola leeg gespoten over ons raam... En de politie kan niks doen, die kunnen alleen even langs rijden.
Gezellige buurt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaWe hebben wat problemen met ons 14-jarige buurjongetje... Afgelopen winter stond hij onder ons raam, op zondag ochtend, zijn om (die naast ons woont) te roepen, mijn moeder werd daar boos over en heeft een paar keer op het raam geklopt... Daar is hij boos over. Afgelopen week kwam mijn moeder boos thuis met de boodschappen, ze was hem tegen gekomen en hij had gezegd Kut<insert naam van mijn moeder> met je kutkop kuthoer. En later: Kankerhoer! Hierover heb ik met de buurvrouw en de andere buurvrouw (zijn oma woont naast ons, hij zelf met mijn moeder daar boven) gepraat, en vandaag kreeg ik te horen dat het zijn vriendje was die dat riep, daar geloof ik niks van, maar goed... En nu dus dit weer. Tijdje terug al een hele fles cola leeg gespoten over ons raam... En de politie kan niks doen, die kunnen alleen even langs rijden.
Van wie is dat album?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben echt moe gewoon...
Maar heb een nieuw album gedownload en hij klinkt zó goed!
Ik moet mijn bed opmaken en daar kijk ik ook tegen op
Klinkt als een berhoorlijk lastig buurjochie inderdaad :S beetje ADD type ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
The Kooksquote:
Behoorlijk jaquote:
Vroeger wel, maar het gaat nu opeens hard achteruitquote:
Moeilijke jeugd gehad, is het excuus van moedersquote:Op zondag 3 mei 2009 00:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een berhoorlijk lastig buurjochie inderdaad :S beetje ADD type ofzo?
Dat is tegenwoordig altijd jaquote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Moeilijke jeugd gehad, is het excuus van moeders
Hoiquote:
Kutexcuusquote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
klinkt wel leuk. Maar niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
The Kookswel een oud album hoor, geloof uit 2003 of 2004 ofzo
Zeg maar even hoe je dit liedje vindt Tijn
Kutsmoes.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Dat niet alleen, ondanks die moeilijke jeugd kun je als moeder ook gewoon proberen om als nog je kind gewoon op te voedenquote:
Dit soort dingen zitten meestal in het karakter. En dat deze jongen in de pubertijd zit, zal ook niet helpen. Het enige wat jullie kunnen doen is niet naar tegen hem te doen, ook al verdient hij het. Want dan krijg je dat driedubbel terug.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Het is zaterdagavond. Dan hoor je met je leven (welk leven?) bezig te zijn of te slapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
het is hier ook niet echt druk zo te zien
Ja inderdaad. Maar dat is moeilijker dan je denkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ondanks die moeilijke jeugd kun je als moeder ook gewoon proberen om als nog je kind gewoon op te voeden
Moet ik m dan gaan belonen omdat mijn ramen nu 3 weken onder de troep zitten? Over 3 weken komt de glazenwasser pas weerquote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Howl het volgende:
'Avond
[..]
Dit soort dingen zitten meestal in het karakter. En dat deze jongen in de pubertijd zit, zal ook niet helpen. Het enige wat jullie kunnen doen is niet naar tegen hem te doen, ook al verdient hij het. Want dan krijg je dat driedubbel terug.
Hoiquote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Howl het volgende:
'Avond
[..]
Dit soort dingen zitten meestal in het karakter. En dat deze jongen in de pubertijd zit, zal ook niet helpen. Het enige wat jullie kunnen doen is niet naar tegen hem te doen, ook al verdient hij het. Want dan krijg je dat driedubbel terug.
Ja gezellig toch.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
het is hier ook niet echt druk zo te zien
Ze zou het in elk geval kunnen proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dat is moeilijker dan je denkt.
Nee dat niet gewoon je ramen schoonmaken. En verder gewoon normaal tegen hem doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik m dan gaan belonen omdat mijn ramen nu 3 weken onder de troep zitten? Over 3 weken komt de glazenwasser pas weer
Daar zal vast een goede reden voor zijn. Althans dat hoop ik. Anders is het inderdaad niet goed wat zij doet.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze zou het in elk geval kunnen proberenZe laat die jongens (het zijn dr 2) gewoon thuis zitten op zaterdag avond en is zelf hele avonden en dagen van huis... Geloof dat ze nu weer alleen zijn...
Dat kan dus nietquote:Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon je ramen schoonmaken. En verder gewoon normaal tegen hem doen.
Hele goeie reden ja, vast wel... Op zaterdag avond en vrijdag avond je kinderen tot diep in de nacht thuis laten en zelf weg gaan, vast wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 00:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zal vast een goede reden voor zijn. Althans dat hoop ik. Anders is het inderdaad niet goed wat zij doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |