Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:We zouden gaan snowboarden, maar dat mocht van haar moeder niet omdat ze afgelopen zaterdag haar teen opnieuw gebroken had op InQontrol...
Toen kwam ik met het idee om naar Artis te gaan en daarna even uit eten te gaan

We zouden met de trein gaan omdat dat het makkelijkst was...
Zij moest alleen 1 station later instappen dan ik (Hoorn heeft 2 stations ja

)
We hadden de voorste coupé boven afgesproken...
Toen we eenmaal in de trein zaten was er serieus geen enkel dood moment en hebben we 40 minuten non-stop gepraat

Toen in Amsterdam de tram naar Artis gepakt en Artis binnen gegaan.
Ik had daar beide kaartjes betaald... ( je bent KudFokker of je bent het niet

)
Even diertje gekeken

en weer geen dooie momenten en veel gelachen

Toen bij een of ander kapelletje naar flamingo's gekeken, en op een bankje naast ons zat een of ander vaag persoon te tekenen...
Daar moest ik natuurlijk even mee praten en net doen alsof ik vet geïnteresseerd was

Dat vond ze wel grappig

Toen wilde we weglopen van het bankje en legde toen ik opstond even mijn hand op haar knie...
Toen uit Artis gegaan, en we hadden beiden niet echt honger genoeg om uit eten te gaan, en het was nog lekker weer

toen besloten allemaal lekkere dingen te halen bij de AH en naar het Vondelpark te gaan
Zij wilde die boodschappen perse betalen

en dat kan ik wel waarderen

Daar even gegeten op een bankje, en daarna doorgelopen naar een meer

daar gingen we liggen...
Toen lag ik met mijn hoofd tegen haar schouder aan, en hadden we allebei 1 oortje van haar mp3 speler in, en oogjes even dicht

voelde echt heel relaxed...
Daarna haar benen opgetild en over mijn benen heen gelegd en over haar knie / tussen haar benen 'geaaid' (hoe zeg je dit zonder het stom te laten klinken ?

)
Daarna richting centraal station gegaan

en we moesten 25 minuten wachten op de trein...
Toen nog zo'n Swirl gehaald, en die wilde zij ook betalen

...
Toen in de trein naar huis, en het was inmiddels 21:00... (we hadden 11:30 afgesproken

)
Zij moest er natuurlijk weer een station eerder uit...
Toen we bij dat station waren zei ik dat ik nog even mee zou lopen...
Naar de hal van de trein gelopen waar de deuren zitten...
Toen kwam ze naar me toe en zei dat ze het leuk vond en gaf ze 1 kus op mijn wang...
Toen raakte ik serieus gewoon in paniek
En wilde haar een kus geven op haar mond, maar wilde ook gewoon netjes blijven en haar een kus op haar wang geven, dus dit werd een of andere mix (half of haar lip, half op haar wang

)
Dus 2 kussen gegeven, en ze liep de trein uit en ze zei dat we volgende keer gingen snowboarden...
Toen op msn zei ik later nog "sorry voor de vage afscheid" waarop zei zij "haha vaag ? "
Ik heb dus geen enkel idee hoe ik er voor sta....