Hoe je date was.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:
We zouden gaan snowboarden, maar dat mocht van haar moeder niet omdat ze afgelopen zaterdag haar teen opnieuw gebroken had op InQontrol...
Toen kwam ik met het idee om naar Artis te gaan en daarna even uit eten te gaan
We zouden met de trein gaan omdat dat het makkelijkst was...
Zij moest alleen 1 station later instappen dan ik (Hoorn heeft 2 stations ja)
We hadden de voorste coupé boven afgesproken...
Toen we eenmaal in de trein zaten was er serieus geen enkel dood moment en hebben we 40 minuten non-stop gepraat
Toen in Amsterdam de tram naar Artis gepakt en Artis binnen gegaan.
Ik had daar beide kaartjes betaald... ( je bent KudFokker of je bent het niet)
Even diertje gekekenen weer geen dooie momenten en veel gelachen
Toen bij een of ander kapelletje naar flamingo's gekeken, en op een bankje naast ons zat een of ander vaag persoon te tekenen...
Daar moest ik natuurlijk even mee praten en net doen alsof ik vet geïnteresseerd was
Dat vond ze wel grappig
Toen wilde we weglopen van het bankje en legde toen ik opstond even mijn hand op haar knie...
Toen uit Artis gegaan, en we hadden beiden niet echt honger genoeg om uit eten te gaan, en het was nog lekker weertoen besloten allemaal lekkere dingen te halen bij de AH en naar het Vondelpark te gaan
![]()
Zij wilde die boodschappen perse betalenen dat kan ik wel waarderen
Daar even gegeten op een bankje, en daarna doorgelopen naar een meerdaar gingen we liggen...
Toen lag ik met mijn hoofd tegen haar schouder aan, en hadden we allebei 1 oortje van haar mp3 speler in, en oogjes even dichtvoelde echt heel relaxed...
Daarna haar benen opgetild en over mijn benen heen gelegd en over haar knie / tussen haar benen 'geaaid' (hoe zeg je dit zonder het stom te laten klinken ?)
Daarna richting centraal station gegaanen we moesten 25 minuten wachten op de trein...
Toen nog zo'n Swirl gehaald, en die wilde zij ook betalen...
Toen in de trein naar huis, en het was inmiddels 21:00... (we hadden 11:30 afgesproken)
Zij moest er natuurlijk weer een station eerder uit...
Toen we bij dat station waren zei ik dat ik nog even mee zou lopen...
Naar de hal van de trein gelopen waar de deuren zitten...
Toen kwam ze naar me toe en zei dat ze het leuk vond en gaf ze 1 kus op mijn wang...
Toen raakte ik serieus gewoon in paniek![]()
![]()
En wilde haar een kus geven op haar mond, maar wilde ook gewoon netjes blijven en haar een kus op haar wang geven, dus dit werd een of andere mix (half of haar lip, half op haar wang)
Dus 2 kussen gegeven, en ze liep de trein uit en ze zei dat we volgende keer gingen snowboarden...
Toen op msn zei ik later nog "sorry voor de vage afscheid" waarop zei zij "haha vaag ? "
Ik heb dus geen enkel idee hoe ik er voor sta....
Je moet niet overal iets achter zoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
Njah met queensnight kwam een vriendin van haar naar me toe (via die vriendin ken ik haar)...
En ze zei "Zo Lars, heb jij vrijdag een date met L.? "
Toen praatte we daar even over, en zei die vriendin "Ja ze vroeg nog aan mij: zal ik gaan ? "
Tjah ik reageer de laatste tijd helemaal raar door haar omdat ik gewoon gek van haar benquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet niet overal iets achter zoeken.
Jij vindt haar leuk en zij jou ook volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah ik reageer de laatste tijd helemaal raar door haar omdat ik gewoon gek van haar ben...
Ik weet dus ook niet wat ze nou bedoelt over dat van dat ijsje...
Dat ze zegt "ja is goed"
Bedoelt ze daarmee "ja ik wil een ijsje eten ? " of "ja, ik laat het je weten ! "
Aangezien ik net na die vraag zei " Nja, laat maar weten !"
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef KudFokker het volgende:
Jezus wat een toepasselijk liedje trouwens...
Als ik die texten luister, bedenk ik me serieus dat ik niet zo moeilijk moet doen
Vertel je het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
Nah, vertel ik zo'n verhaal en dan is Pien er niet eens!!
Ik merkte dat zij ook twijfelde, dus het lag niet alleen aan mij geloof ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:30 schreef DragonFire het volgende:
Klinkt als een geweldige date, maar een beetje raar afscheid dat wel....
Al moet ik zeggen dat de meeste meisjes een beetje verlegen zijn. Je zal iets meer actie moeten wagen dan 1 kusje op haar wang.
Volgende keer naast haar gaan zitten, een paar keer zacht op haar wang kussen. Zolang ze je niet weg duwt is het wel goed. En rond de derde kus draait ze vast wel om
Gewoon rustig aan doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik merkte dat zij ook twijfelde, dus het lag niet alleen aan mij geloof ik
Maar ik probeer het morgen wel even als we een ijsje gaan halen en even bij de haven gaan zitten
Alles, van begin tot eind, inclusief detailsquote:
Lé-zen schat, die jongen heeft net een heel verhaal getypt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alles, van begin tot eind, inclusief details
Nu wel, sorry, er werden eieren tegen mijn ramen gegooit enzo... Dus ik moest even mn aandacht ergens anders aan gevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
Nah, vertel ik zo'n verhaal en dan is Pien er niet eens!!
Ja, dat was een pagina verder. ik kan nie heksen hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lé-zen schat, die jongen heeft net een heel verhaal getypt.
Hoi Autoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Deze Single is sportief naar de verjaardag van haar oom gegaan én heeft vrijwillig een groot rondje gemaakt
Niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat was een pagina verder. ik kan nie heksen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |