En nu maar hopen dat haar kunst net zo mooi als zij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben vreselijk nieuwsgierig naar wat ze maakt
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat haar kunst net zo mooi als zij.
Ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerZe is zo verschrikkelijk mooi...
Nou... Ik hoop uit het website adres ofzo een achternaam te kunnen krijgen, want dan kan ik even googlenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er uit ziet.
Kom maar op, iedereen laat sporen achter op inet. De laatste die zei dat niemand achter z'n echte naam kon komen heb ik gevonden t/m aan z'n werkadres.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Ik hoop uit het website adres ofzo een achternaam te kunnen krijgen, want dan kan ik even googlen
Hehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kom maar op, iedereen laat sporen achter op inet. De laatste die zei dat niemand achter z'n echte naam kon komen heb ik gevonden t/m aan z'n werkadres.
Nee, waarschijnlijk gewoon omdat ik binnen kwamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
Wat een rust opeens hierKomt dat door mijn anti-piem0l TT?
Ohw wat ga je doen dan?quote:
ja hoor hier alles goedquote:
Ohw je bent jarig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Stappen. Op mijn verjaardag dus boel zoenen van boel vrouwen..
Joh, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Stappen. Op mijn verjaardag dus boel zoenen van boel vrouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |