Goed. Alleen een beetje moe.quote:
Dat hopen die Jehova getuigen hier ook elke keerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hij had zo de hoop je te kunnen bekeren.
Als ik boos ben of onredelijk, kan ik ook vaak even niet rustig om me heen kijken, laat staan dat ik merk dat een goede vriend(in) van me zich even niet happy voelt. Wanneer ik dat wel zou oppikken, zou mijn boosheid direct zakken.. want een vriend(in) die zich niet lekker voelt, vind ik niet fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat zij hun eigen problemen voorop stellen...
Dus wanneer ik bij hun aankom om mijn problemen te bepraten, hun mij raar aankijken omdat ik niet hun kant heb gekozen in die ruzie over niks...
Dan hoef ik niet te praten...
Gelukkigquote:
Nog nooit een Jehova getuigen aan de deur gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hopen die Jehova getuigen hier ook elke keer
Helaas werkt het bij hun niet zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik boos ben of onredelijk, kan ik ook vaak even niet rustig om me heen kijken, laat staan dat ik merk dat een goede vriend(in) van me zich even niet happy voelt. Wanneer ik dat wel zou oppikken, zou mijn boosheid direct zakken.. want een vriend(in) die zich niet lekker voelt, vind ik niet fijn.
Wat ik aan wil geven is: misschien was het op dat moment even niet op te merken voor ze (boosheid kan je even tijdelijk vertroebelen) en dat als je nu even belt, ze heel anders reageren.
Of is dat onzin?
* idee heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hopen die Jehova getuigen hier ook elke keer
Ja? Proef op de som nemen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Helaas werkt het bij hun niet zo
Ze hebben het nog steeds hoog zitten...
Ik weet het 99% zeker...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja? Proef op de som nemen?
Je zou er zomaar eens naast kunnen zitten. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen
Veel plezier met lopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het 99% zeker...
Dus ga straks liever even hardlopen met muziek op dan dat ik naar hun ga...
Okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het 99% zeker...
Dus ga straks liever even hardlopen met muziek op dan dat ik naar hun ga...
Dat met die vrienden zit ik minder mee dan dat met het meisje eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
Nou ja, het is jouw keuze. Ik ga er verder niet op door. Jij weet het vast beter in te schatten dan ik.
En dat zegt ze opeens ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* idee heeft.
Pien, mag ik even kijken of die van mij in jou past?![]()
Relaxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat met die vrienden zit ik minder mee dan dat met het meisje eigenlijk
Ik weet zeker dat het past... Maar ik wil het liever niet uitproberenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* idee heeft.
Pien, mag ik even kijken of die van mij in jou past?![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk dat Tijn hier een zinnige opmerking plaatstquote:
Dus jij weet hoe groot die van RZ is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het past... Maar ik wil het liever niet uitproberen
Doe ik na het hardlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Oh KF, jij zou vertellen over je date vanavond
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe groot die van RZ is.
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk dat Tijn hier een zinnige opmerking plaatst
Hoiquote:
Moeilijk gedoe, die vrienden moeten niet zo janken en zich eroverheen zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat vervelend nu. Moet je hier nog langer rondhangen.quote:
Vandaarquote:
Hahaquote:
Misschien is mijne wel anders dan gemiddeld. Misschien is die van mij wel in de vorm van een wokkel.quote:
Hardlopen kan altijd nog, verse details van dates dienen zo snel mogelijk verteld te worden eer de romantiek vervaagdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef KudFokker het volgende:
Ben nu even muziek aan het updaten, echt een kut klusje
Of juist heel groot. Een kinderarmpje met tennisbal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien is mijne wel anders dan gemiddeld. Misschien is die van mij wel in de vorm van een wokkel.
Of is hij zo klein dat ik me afvraag of het wel past.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hardlopen kan altijd nog, verse details van dates dienen zo snel mogelijk verteld te worden eer de romantiek vervaagd![]()
Een Duitse afgeschoten soldatenarm met gebalde vuist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of juist heel groot. Een kinderarmpje met tennisbal.
Ja, nou, inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vervelend nu. Moet je hier nog langer rondhangen.![]()
Jepquote:[..]
Vandaar
Dat zie je niet gebeuren?quote:
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien is mijne wel anders dan gemiddeld. Misschien is die van mij wel in de vorm van een wokkel.
Of is hij zo klein dat ik me afvraag of het wel past.
HOU OP!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of juist heel groot. Een kinderarmpje met tennisbal.
Opschepperquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een Duitse afgeschoten soldatenarm met gebalde vuist.
Zo hoor je de naam Zeus ook uit te sprekenquote:
Oke gezellig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad
[..]
Jep
[..]
Dat zie je niet gebeuren?
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk
[..]
HOU OP!