Njah ik word dus raar aangekeken door beide kanten omdat ik geen kant kies !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha... Maar dat zij ruzie hebben met elkaar betekent toch nog niet dat jij niet bij een van hen langs kunt gaan om ff je hart te luchten?
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik word dus raar aangekeken door beide kanten omdat ik geen kant kies !
En dat vind ik zo slap, vals en oneerlijk !!
Goedquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat het zo oneerlijk voelt , denk ik.
Het gevoel van:"Ik doe er alles voor en de rest hoeft bij wijze van spreken maar met de vingers te knippen."
En dat is natuurlijk niet zo, maar het voelt wel zo.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Beseffen jullie wel dat volgende week om dit tijdstip dit topic waarschijnlijk stil ligt?
Dan zitten we namelijk bij elkaar
Ik heb zelf ook geen zin om bij hun langs te gaan omdat ze gewoon te egoïstisch zijn en alleen maar aan hun eigen 'probleem' kunnen denken (wat nergens over gaat) dan gewoon even naar mij te luisteren en mij als vriend te steunen, zoals ik ook altijd bij hun doe...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Goed hoor, moe, hard gewerkt, maar verder primaquote:
Zou kunnen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt van wel.
Knuffelen, Pien?
Weet je zeker dat dat zo is of is dat iets waar je vanuit gaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen zin om bij hun langs te gaan omdat ze gewoon te egoïstisch zijn en alleen maar aan hun eigen 'probleem' kunnen denken (wat nergens over gaat) dan gewoon even naar mij te luisteren en mij als vriend te steunen, zoals ik ook altijd bij hun doe...
Ja....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat zo is of is dat iets waar je vanuit gaat?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen jaKnuffelen wil ik wel hoor
Niet dus...quote:
Wacht ff... ik bedoelde te vragen: weet je zeker dat ze je wegsturen wanneer jij aangeeft dat jij ff iemand nodig hebt om tegenaan te kletsen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja....
Het ging erover dat 2 mensen niet wachten op 1 andere tijdens het naar de stad gaan, omdat er een meisje bij hem thuis was....!!!!
Leuke vrienden heb je dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen zin om bij hun langs te gaan omdat ze gewoon te egoïstisch zijn en alleen maar aan hun eigen 'probleem' kunnen denken (wat nergens over gaat) dan gewoon even naar mij te luisteren en mij als vriend te steunen, zoals ik ook altijd bij hun doe...
Er zijn ergere dingen.quote:
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoor, moe, hard gewerkt, maar verder prima
[..]
Zou kunnen jaKnuffelen wil ik wel hoor
Als jij de operatie betaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet dus...Hoewel... als jij je om laat bouwen wil ik er nog wel een keer over nadenken
Het gaat mij erom dat zij hun eigen problemen voorop stellen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Wacht ff... ik bedoelde te vragen: weet je zeker dat ze je wegsturen wanneer jij aangeeft dat jij ff iemand nodig hebt om tegenaan te kletsen?
He bahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet dus...Hoewel... als jij je om laat bouwen wil ik er nog wel een keer over nadenken
En hij had zo de hoop je te kunnen bekeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |