Neehoor, dat niet eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets. Sedan is graag van de ophef.
Of niet Sedannetje?
Heerlijk ontopicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
Kusje
Daar houden Singles wel van(wow, wat mooi ontopic...)
Dankje!quote:
Ik voel me raar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Hoe is het nu met jou eigenlijk...?
kom dan gezellig mee naar het strandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
ik wil ook soenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Haha, oh dat is natuurlijk een enorm voordeel tegenover het niet-single zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik dan natuurlijk hier mag posten
wat een lef!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, oh dat is natuurlijk een enorm voordeel tegenover het niet-single zijn.![]()
Ik postte hier ook weleens toen ik geen single was.
Ach, ik was single toen ik hier mijn 1e post kwam doen, ff niet single geweest en nu weer wel.quote:
Je bent het een beetje onbewust aan het verdringen ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me raar.![]()
Aan ene kant mis ik voormalig lief en aan de andere kant niet. Ik ben er ergens verdrietig over, maar mijn hart voelt dat weer niet zo.Kan het niet zo goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof het nooit gebeurd is.
Nah, weet ik niet. Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent het een beetje onbewust aan het verdringen ofzo?
Naja, omdat je zegt dat het voelt dat het nooit gebeurd isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet. Waarom denk je dat?
van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik was single toen ik hier mijn 1e post kwam doen, ff niet single geweest en nu weer wel.
Ik voelde me er toch nog beetje bijhoren en ik ben zolang single geweest dat ik een vast lidmaatschap heb denk ik.
Dacht ik al beetjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, omdat je zegt dat het voelt dat het nooit gebeurd is
Het is toch ook erg snel gegaan tussen jullie? Dan lijkt me dat niet gek. En nog even snel een cliche erachteraan: tijd is je grootste vriend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me raar.![]()
Aan ene kant mis ik voormalig lief en aan de andere kant niet. Ik ben er ergens verdrietig over, maar mijn hart voelt dat weer niet zo.Kan het niet zo goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof het nooit gebeurd is.
Ooo oke, ik snap hetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht ik al beetje![]()
Maar dat heeft meer te maken dat het zo snel ging. 3 maanden terug wist ik van het bestaan van voormalig lief nog helemaal niets. Daarna al vrij snel samen zeg maar en nu is het ook allemaal weer voorbij. Die tijd dat we elkaar leerde kennen tot het uitging, was best intens en veel contact enzo. Dus best wel een switch voor me.
Nu is alles weer zoals het 3 maanden terug was en verder niet echt iets tastbaars dat hij er ooit geweest is (als ik msn + smsjes niet meereken). Snap je?
Oh af en toe single is zeker geen probleem. Ik ben bijna 3 jaar single geweest tussen relatie 1 en 2.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
van mij mag het hoor
oh en ontopic: af en toe single is toch niet zo'n probleem? Tenminste vind ik niet. Je kan er natuurlijk anders over denken..
Zal misschien wel zo beter zijn ja. Ik ben ook wel iemand die gelooft in: het heeft niet zo mogen zijn etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ik snap hetJa... Misschien is het zo ook beter?
Of naja, ik vond het (toen) bijvoorbeeld er fijn dat ik hem ook niet meer spontaan tegen zou komen (zat ook een afstand tussen) en dat hielp toen wel
ik weet verder niets over je relaties, dus ik kan er weinig over zeggen. Maar als ik wou moet zeggen dan zou ik zeggen dat het dan nu weer tijd is voor leuke dates en leuke gasten. Laat je verwennenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh af en toe single is zeker geen probleem. Ik ben bijna 3 jaar single geweest tussen relatie 1 en 2.
Dat is vrij lang, zeker wanneer je ondertussen niet date en eigenlijk geen contact heb met leuke gasten.
Whaha!quote:
dit stond ik net te zingen tijdens het koken nog voor ik t hier zag hahahahaquote:
Ja, dat was bij hem en mij ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal misschien wel zo beter zijn ja. Ik ben ook wel iemand die gelooft in: het heeft niet zo mogen zijn etc.
Ik zal hem ook niet snel tegenkomen. Er zit sowieso klein anderhalf uur tussen ons.Enige plek dat ik hem tegen kan komen is online.
Ik ben nu een week single.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet verder niets over je relaties, dus ik kan er weinig over zeggen. Maar als ik wou moet zeggen dan zou ik zeggen dat het dan nu weer tijd is voor leuke dates en leuke gasten. Laat je verwennen
Ik heb haar vandaag niet gezien...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Whaha!
En en en?
Hebben jullie gesssssooooeeend?
quote:
Ow, shit! Dan heb ik echt verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag niet gezien...
Denk dat ik vraag of ze morgen een filmpje wil zien
Lijkt me ook een ellende. Had ik wel met mijn 1e ex. Die kon ik ook overal tegenkomen en steeds als ik in die stad was (waar ik regelmatig kwam) dan keek ik ook best rond of hij er toevallig was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was bij hem en mij ook![]()
Tja... Bij mij was het, toen, meer dat ik er geen vrede mee had, omdat hij geen reden gaf en heeél vaag deed. Ik heb hem daarna amper gesproken tot een half jaar (of iets langer) nadat het uit is gegaan en toen hebben we wel een goed gesprek gehad.
Ja inderdaad, ik was zooo blij dat ik dat niet had! Ik heb alleen één keer een verjaardag afgezegd, omdat ik gewoon geen zin had om hem te zien. Om eerlijk te zijn zou ik het nu nog niet tof vinden, ook al is het al een hele tijd uit. Dat komt meer omdat ik hem daarna noooooit meer heb gezien en ik heb géén idee hoe ik zou reagerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ellende. Had ik wel met mijn 1e ex. Die kon ik ook overal tegenkomen en steeds als ik in die stad was (waar ik regelmatig kwam) dan keek ik ook best rond of hij er toevallig was.
Is ook allemaal raar gelopen toen en niet helemaal correct. Nog lange tijd ook verdriet over gehad.
I wontquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, shit! Dan heb ik echt verkeerd gelezen.
En ik plaagde je gewoon een beetje
Niets van mij aantrekken he?
ja.. wel ff je tijd nemen. Als je er zelf klaar voor bent, kan dat allemaal wel weer goedkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben nu een week single.Ergens is het dan beetje vroeg om weer helemaal op zoek te gaan naar dates. I don't know. Tussen relatie 1 en 2 durfde ik gewoon niet en weinig contact met mensen.
Heb iig geen zin weer 3 jaar vrijgezel te zijn.
Ik heb later wel vrede ermee gehad. Kreeg een half jaar later ofzo een excuses op msn. Deed me toch heel veel en sindsdien gaat het beter. Gekke is dat, ondanks dat we bij elkaar in de buurt wonen, elkaar ook anderhalf jaar niet hadden gezien. Wel op msn altijd contact gehouden. In september hadden we nog eens afgesproken (toen het al 2,5 jaar uit was) en dat ging zowaar wel goed. Was gezellig maar zag ook heel duidelijk in waarom ik hem nooit meer terug zou willen (was overigens ook geen sprake van).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik was zooo blij dat ik dat niet had! Ik heb alleen één keer een verjaardag afgezegd, omdat ik gewoon geen zin had om hem te zien. Om eerlijk te zijn zou ik het nu nog niet tof vinden, ook al is het al een hele tijd uit. Dat komt meer omdat ik hem daarna noooooit meer heb gezien en ik heb géén idee hoe ik zou reageren
Dat is niet erg aardig van ze. En jouw vrienden vechten het ook wel weer uit hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
I wont!
Pff voel me echt klote...
Al mijn vrienden hebben ruzie met elkaar, mijn ouders zijn geïrriteerd en reageren dat op mij af![]()
Heb niet echt het idee dat je je over hem heen wilt zetten. Klopt dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb later wel vrede ermee gehad. Kreeg een half jaar later ofzo een excuses op msn. Deed me toch heel veel en sindsdien gaat het beter. Gekke is dat, ondanks dat we bij elkaar in de buurt wonen, elkaar ook anderhalf jaar niet hadden gezien. Wel op msn altijd contact gehouden. In september hadden we nog eens afgesproken (toen het al 2,5 jaar uit was) en dat ging zowaar wel goed. Was gezellig maar zag ook heel duidelijk in waarom ik hem nooit meer terug zou willen (was overigens ook geen sprake van).
Bij deze ex (blijft gek om te zeggen eigenlijk) zal ik dat gevoel niet snel hebben. Als ik die toevallig tegenkom wil ik maar 1 ding.
Zowwwww...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Oooow ik ben echt ZO aan het slaapwandelen. Deed net bijna tandpasta op m'n scheermesje om m'n tanden te gaan poetsen! *LOL* Had ik toch mooi het hara van m'n tanden geschoren!
Over voormalig lief?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat je je over hem heen wilt zetten. Klopt dat?
Je gaat niet meer terug naar toen. Het gaat ook niet meer gebeuren. En dat is kut!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over voormalig lief?
Och dat wel hoor, maar ik zou gewoon terugwillen naar hoe het een paar weken geweest is. Het was gewoon fijn weetje en dat is omgeslagen.![]()
Ik weet dat het niet gebeurt en ik hoop daar ook niet op.
Ik weet het allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Je gaat niet meer terug naar toen. Het gaat ook niet meer gebeuren. En dat is kut!
Hoe kan het dan, dat je het wel wilt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal.Gelukkig maar. Als je blijft hopen dan ben je alleen maar verder van het pad.
Ik zou willen dat het gebleven was zoals het was.quote:
Als iets fijns weg gaat dan is dat toch altijd lastig en wil je het graag weer terug !?quote:
Ik twijfel aan wat je zegt... daarom vraag ik het je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het gebleven was zoals het was.
Dat mag toch nog wel?
Maar ik weet ook dat het niet gaat gebeuren.
Dat klopt. Maar om je leven weer op te pakken zul je op een bepaald moment toch onder ogen mogen zien dat het over is. Dat zou mij niet kalm maken, maar juist heel boos of heel verdrietig. Op mij komt Venco heel rustig en beheerst over.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als iets fijns weg gaat dan is dat toch altijd lastig en wil je het graag weer terug !?
Je hoeft niet te twijfelen hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik twijfel aan wat je zegt... daarom vraag ik het je.
Als iets heel intens is geweest, is het niet vreemd om dat te willen/wensen.
Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat...(en dat kan ook pers situatie ook verschillen natuurlijk) Persoonlijk vind ik boos of erg verdrietig ook wel natuurlijker klinken maar ik weet dat het ook anders kanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar om je leven weer op te pakken zul je op een bepaald moment toch onder ogen mogen zien dat het over is. Dat zou mij niet kalm maken, maar juist heel boos of heel verdrietig. Op mij komt Venco heel rustig en beheerst over.
Ik zie ook onder ogen dat het over is. Heel goed zelfs. Ik snap soms mijn eigen gevoel ook niet helemaal. Ik had er de eerste 2 dagen echt veel verdriet van enzo en soms momenten van een stukje boosheid/onbegrip enzo. Maar dat ging ook vrij snel over. Ik ben niet zo geëmotioneerd hierover, denk dat dat beste zo te omschrijven is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar om je leven weer op te pakken zul je op een bepaald moment toch onder ogen mogen zien dat het over is. Dat zou mij niet kalm maken, maar juist heel boos of heel verdrietig. Op mij komt Venco heel rustig en beheerst over.
Je bent goed zoals je bentquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
Overigens begrijp ik dat zelf ook niet zo hoor (niet zo geëmotioneerd). Ik heb er wel alle reden toen (voor mijn gevoel) maar het is gewoon zo maf.
Dankje.quote:
Ook niet nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Maar ik zou me er haast schuldig over voelen eigenlijk. Alsof mijn gevoel voor hem ook niet zo speciaal was of diep zat ofzo.
Toen mijn 1e relatie uitging was ik kapot van verdriet terwijl ik zelf al ongelukkig in die relatie zat en het heeft lang geduurd voor ik daar geen tranen meer over liet. Kon geen droevige liedjes horen of ik was al in tranen.
Lekker! Ben benieuwd wat wij gaan etenquote:
het is een griekse pizzaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ben benieuwd wat wij gaan eten
Waarom kan je geen date scoren op een rommel markt? Je kan hem\haar overal tegen t lijf lopen.quote:
Ik ben alleen thuis, maar ik hoor nu stemmen, dus ik ga ff spiekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is een griekse pizza
waar ben je dan?
Haha, dat is wel een goedequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kan je geen date scoren op een rommel markt? Je kan hem\haar overal tegen t lijf lopen.
Dan moet je nico ff een sms sturenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ben benieuwd wat wij gaan eten
Truequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kan je geen date scoren op een rommel markt? Je kan hem\haar overal tegen t lijf lopen.
Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in een goed gesprek met een fles lekkere wijn erbij. Wie doet er mee?
nah, mij niet gezien, beter gewoon bier ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in een goed gesprek met een fles lekkere wijn erbij. Wie doet er mee?
recessie shoppen???quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
en weeer thuis.. nouja het huis in Anwerpen.. zere voeten en maar twee shirtjes gekocht haha. Boodschappenwinkels zijn gewoon te ver weg
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef Ludootje het volgende:
Pffft! Net weer hard gelopen. Het gaat steeds beter hier, maar moet echt nog even bijkomen denk ik.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trueen dan? Ik ben niet iemand die een wildvreemde gast gaat aanspreken
Top! Kom maar langs. Al zal je zelf de wijn moeten leeg drinkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
Wie gaat er dan ook in Antwerpen zitten en in Amsterdam shoppen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
en weeer thuis.. nouja het huis in Anwerpen.. zere voeten en maar twee shirtjes gekocht haha. Boodschappenwinkels zijn gewoon te ver weg
hahaha zo klinkt het wel hequote:
uh..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in Antwerpen zitten en in Amsterdam shoppen.
mwah koppijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha zo klinkt het wel he
Jij nog lekker gewerkt?
Are you kidding me?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En waarom niet? Je ziet er goed uit dus misschien denkt die gast dat ook wel. Ja en dan gebeurt er nooit wat.
quote:
Dat is tenminste niet meer dan de helft van de dagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah koppijnheb zeker 3 uur niets gedaan...als het niet meer is
Het mag ook wel, maar zo kwam ie niet overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ff een domme opmerking tussen door moet kunnen toch!? Die zere voetjes moeten toch ergens vandaan komen?
Ik maak het toch niet meer mee, want ik ben zo weer weg.quote:
veel plezier dan alvastquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik maak het toch niet meer mee, want ik ben zo weer weg.
Ik zal morgen even mijn agenda voor je nakijken.
zit na te rekenen dat ik 4uur niets gedaan hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is tenminste niet meer dan de helft van de dag
Als ik een meid zo als jou zou tegen komen zou ik t ook niet 1 2 3 durven dus ik heb makkelijk praten maar aan de andere kant blijven de mooiste vrouwen vaak ook all1 in een dico \ kroeg oid aangezien veel mannen denken dat die te mooi zijn om vrijgezel te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Are you kidding me?![]()
Maar ik durf dat gewoon niet. En ergens heb je natuurlijk wel gelijk dat een ander het misschien ook niet durft. Ik weet het. Maar toch.
Owquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar zo kwam ie niet over
hij kwam niet over als domme opmerking, meer als ' je hebt geen idee waar je over praat, dus zeg maar niks'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OwDan moet ik dus nog dommere opmerkingen gaan plaatsen hier om dom gevonden te worden
![]()
Ik vond t anders al aardig dom
Ik moet er trouwens wel bij vertellen dat ik redelijk chaggie altijd kijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik een meid zo als jou zou tegen komen zou ik t ook niet 1 2 3 durven dus ik heb makkelijk praten maar aan de andere kant blijven de mooiste vrouwen vaak ook all1 in een dico \ kroeg oid aangezien veel mannen denken dat die te mooi zijn om vrijgezel te zijn.
Gewoon een keer proberen. Ok het hoeft niet op de rommelmarktNiet geschoten is altijd mis moet je maar denken en wat heb je te verliezen?
Kunt het ook zo bekijken: ze hadden ook niet kunnen smsen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik haat het als mensen vrienden terugsmsen "Ik kan dit weekend niet. Veel plezier nog." ipv "Lijkt me leuk, maar ik kan niet, zullen we dan en dan afspreken?".
Dit lees ik al heel lang van jou, wil je dat niet veranderen dan? Of weet je niet hoe? Of wil je het niet veranderen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens wel bij vertellen dat ik redelijk chaggie altijd kijkIk schijn niet bepaald een open houding o.i.d. te hebben om mij aan te spreken. Trouwens, zo mooi ben ik helemaal niet dus dat ik al helemaal geen excuus
![]()
Ik durf het niet omdat ik sowieso heel onzeker ben over mezelf. Ik ben niet zo goed in spontane acties en reacties en denk heel veel van te voren over dingen na, hoe ik overkom bijv. Dat maakt het geheel dus niet veel makkelijker.
Ik heb alleen het idee dat ze dan helemaal niet willen afspreken met mij uberhaupt. En dan denk ik, zeg dan gewoon, ik wil niet afspreken ipv zo half niets duidelijk te zeggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt het ook zo bekijken: ze hadden ook niet kunnen smsen.
Wat lees je precies van mij? Mijn onzekerheid en iemand niet durven aanspreken zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit lees ik al heel lang van jou, wil je dat niet veranderen dan? Of weet je niet hoe? Of wil je het niet veranderen, dat kan natuurlijk ook.
Het ligt een beetje aan de omstandigheden. Als ik druk ben dan kan ik dat ook effe snel sms'en. Heb ik idd zin om binnenkort wat af te spreken met diegene (en laat de plannign dat toe) dan zou ik idd er nog bij vermelden om binnenkrot af te spreken. Maar voordat je echt een datum hebt ben je alweer een paar smsjes verder natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen het idee dat ze dan helemaal niet willen afspreken met mij uberhaupt. En dan denk ik, zeg dan gewoon, ik wil niet afspreken ipv zo half niets duidelijk te zeggen.
Ja, dat. Maar ook alsof je je machteloos voelt daardoor. Zonde vind ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat lees je precies van mij? Mijn onzekerheid en iemand niet durven aanspreken zeker?
Want dat wil ik zeker wel veranderen maar weet indd. niet zo goed. Het is een soort grens waar ik over zou moeten en dat vind ik vrij lastig.
En zie die grens maar eens over te gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef dawg het volgende:
Hoe? Ik denk dat je weinig anders kunt doen dan het aloude cliche "gewoon doen", de confrontatie aangaan, toch mensen (mannen) aanspreken, etc.
Wat dawg zegt. En het is altijd een stuk makkelijker als je lekker in je vel zit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ook alsof je je machteloos voelt daardoor. Zonde vind ik.
Hoe? Ik denk dat je weinig anders kunt doen dan het aloude cliche "gewoon doen", de confrontatie aangaan, toch mensen (mannen) aanspreken, etc.
Of wel of niet. Linksom of rechtsom. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar de keuze is simpel, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En zie die grens maar eens over te gaan
En daarom vond ik m juist zo dom maar goed lamaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij kwam niet over als domme opmerking, meer als ' je hebt geen idee waar je over praat, dus zeg maar niks'
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens wel bij vertellen dat ik redelijk chaggie altijd kijkIk schijn niet bepaald een open houding o.i.d. te hebben om mij aan te spreken. Trouwens, zo mooi ben ik helemaal niet dus dat ik al helemaal geen excuus
![]()
Ik durf het niet omdat ik sowieso heel onzeker ben over mezelf. Ik ben niet zo goed in spontane acties en reacties en denk heel veel van te voren over dingen na, hoe ik overkom bijv. Dat maakt het geheel dus niet veel makkelijker.
ja oke, dat weet ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Of wel of niet. Linksom of rechtsom. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar de keuze is simpel, zeg maar.
Fijn weekend allemaal.
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee dat ze dan helemaal niet willen afspreken met mij uberhaupt. En dan denk ik, zeg dan gewoon, ik wil niet afspreken ipv zo half niets duidelijk te zeggen.
En als ik dan achter degene aan blijf smsen van "Wanneer zullen we dan afspreken?", terwijl ze dat misschien niet eens willen, dan voel ik me ook zo stom. Ben gewoon duidelijk.
Mja ok. Maar voor de duidelijkheid. Dit is niet gewoon een vriendin die ik vaak zie en dus dit wel zo kan smsen. Maar dit is iemand waarmee ik gewoon lang geen contact heb gehad, en het nu weer probeer op te pakken (wat degene ook had aangegeven te willen), dan wil ik wel wat meer duidelijkheid, want anders voel ik ook alsof alles van mijn kant komt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de omstandigheden. Als ik druk ben dan kan ik dat ook effe snel sms'en. Heb ik idd zin om binnenkort wat af te spreken met diegene (en laat de plannign dat toe) dan zou ik idd er nog bij vermelden om binnenkrot af te spreken. Maar voordat je echt een datum hebt ben je alweer een paar smsjes verder natuurlijk.
Mja, ik kan daar gewoon niet zo goed mee omgaan. Zoals ik al zei, het is echt iemand waar ik dat nodig bij heb itt vriendinnetjes die dat gewoon kunnen doen omdat we al een goede band hebben. Als ik zo opnieuw met contact moet beginnen met diegene (wat ik wel graag wil) dan moet het ook van de andere kant komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.Ik herken het ook wel hoor. Je wilt soms toch een klein beetje bevestiging hebben dat iemand wel moeite wil doen met jou ook af te spreken. Heb het regelmatig met een vriendin gehad. Die bleef maar uitstellen en afzeggen enzo. Ik vraag het ook niet meer maar ze nodigt mij pas uit als ze een datum echt weet.
![]()
Kan me je onzekerheid iig wel voorstellen maar niet iedereen denkt eraan goed doordachte en leuke smsjes te sturen. Sommige zijn was...kortaf.
hahahaha.. ja okequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
En daarom vond ik m juist zo dom maar goed lama
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ook alsof je je machteloos voelt daardoor. Zonde vind ik.
Hmm jah snap dat je die duidelijkheid wil. Maar denk dat je dat niet gelijk kan verwachten bij een eerste (tweede?) sms.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja ok. Maar voor de duidelijkheid. Dit is niet gewoon een vriendin die ik vaak zie en dus dit wel zo kan smsen. Maar dit is iemand waarmee ik gewoon lang geen contact heb gehad, en het nu weer probeer op te pakken (wat degene ook had aangegeven te willen), dan wil ik wel wat meer duidelijkheid, want anders voel ik ook alsof alles van mijn kant komt...
Daar kom je met de juiste mensen om je heen wel overheen hoor. Je moet t all1 wel zelf doen\ willen en durven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat lees je precies van mij? Mijn onzekerheid en iemand niet durven aanspreken zeker?
Want dat wil ik zeker wel veranderen maar weet indd. niet zo goed. Het is een soort grens waar ik over zou moeten en dat vind ik vrij lastig.
En welke juiste mensen moet je dan hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kom je met de juiste mensen om je heen wel overheen hoor. Je moet t all1 wel zelf doen\ willen en durven.
Nee, dat is misschien waar. Maar ik weet nu niet wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm jah snap dat je die duidelijkheid wil. Maar denk dat je dat niet gelijk kan verwachten bij een eerste (tweede?) sms.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat is misschien waar. Maar ik weet nu niet wat ik moet doen.
Ik voel echt alsof diegene gewoon niet wilde afspreken (ooit), terwijl dat wel is gezegd. En dus dan wil ik niet nog eens smsen van "Wanneer kan je dan wel?", want ik voel alsof dat niet is wat diegene wil/alsof ik dan diegene opjaag. Terwijl ik dat wellicht wel moet doen omdat ik niet kan verwachten dat het in die eerste smsjes weer normaal is tussen ons. Ik moet rustig afwachten, maar liever had ik dat gewoon duidelijk was dat diegene wel of niet wil afspreken/dat het weer ok is tussen ons.
Tja zo wordt t natuurlijk wel lastig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
En welke juiste mensen moet je dan hebben?Want die mensen moet je ook hebben leren kennen. Een vriendin van mij is helemaal van het spontane, enthousiaste en aanwezige enzo maar naast haar wordt ik nog stiller en lijkt het nog meer op te vallen.
Haha, sorry dat ik zoveel terugvraag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo wordt t natuurlijk wel lastig.Ik heb ook niet overal een antwoord op ik probeerde je een hart onder je riem te steken. Er zijn namelijk ook mannen die dat verlegen juist erg leuk, lief en of schattig vinden maar ja dan moet ie wel zelf t lef hebben om je aan te durven spreken.
Ik snap je helemaal. En toch valt het te leren. Ik was vroeger ook een grijs muisje, dat ergens stilletjes in een hoekje ging zitten kijken naar anderen. Tot ik mezelf eens dwong antwoord te geven op de vraag wat ik nu werkelijk te verliezen had?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor.Gewoon doen...maar dat voelt zo als een drempel.
Als ik contacten met vreemden kom of ooit in café s ofzo ben dan klap ik redelijk dicht. Veel mensen die ik natuurlijk niet ken en voel me dan meestal bekeken en niet zo lekker. Dan komt mijn verlegenheid heel erg naar boven.
Ja dat is zo maar er komt ooit een einde aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef KudFokker het volgende:
Jezus Christus, ik heb me serieus in tijden al niet zo kút gevoeld...
Het is serieus ALTIJD zo dat alles tegelijk verkeerd gaat...
Echt zo uitzichtloos dit
Wat is er aan de hand? Meestal ben jij zo positief en blij hier op het forumquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef KudFokker het volgende:
Jezus Christus, ik heb me serieus in tijden al niet zo kút gevoeld...
Het is serieus ALTIJD zo dat alles tegelijk verkeerd gaat...
Echt zo uitzichtloos dit
Vraag eens aan die vriendin of ze je wil helpen als je bij haar of bij jou thuis bent. Tips qua flirten zal ze wel hebben als ze zo een gezelligheids dier is. En zo moeilijk is flirten voor een vrouw niet dacht ik. Vooral oog contact zoeken is een goeie. Dan komen ze vroeg of laat echt wel op je af.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, sorry dat ik zoveel terugvraag.Maar ik heb graag overal een oplossing voor terwijl die er natuurlijk niet is.
Ik weet dat er indd. genoeg mannen zijn die het stille en verlegen wel leuk vinden maar die moeten dan niet erop rekenen dat ik op ze afkomZou het nog overwegen als iemand alleen is ofzo maar als daar vrienden omheen zijn zal ik het niet snel doen. Ik heb trouwens ook geen flirt vaardigheden.
Ze is een gezelligheidsdier maar ze is verder ook heel anders dan ik. Denk eerlijk gezegd niet dat het zou werken als ik haar om tips vraag. Maar goede tip opzich wel hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag eens aan die vriendin of ze je wil helpen als je bij haar of bij jou thuis bent. Tips qua flirten zal ze wel hebben als ze zo een gezelligheids dier is. En zo moeilijk is flirten voor een vrouw niet dacht ik. Vooral oog contact zoeken is een goeie. Dan komen ze vroeg of laat echt wel op je af.
Wat is het probleem?? Als ze tegen een ex zegt dat ze met haar oma gaat is dat toch niet erg? Moet jij helemaal niet wakker van liggen en totaal geen boodschap aan hebben. Zo merk je juist dat ze niets meer met\van die ex wil.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef KudFokker het volgende:
Het meisje waarmee ik op date was, zit bij mijn zussie op de Pabo...
En die vertelde dat een gozer aan mijn zussie vroeg: "Gaat L. (meisje van de date) met Lars (KudFokker) naar Artis ? "
Die gast is een of andere ex van haar ofzo...
En tegen hem had ze gezegd dat ze met haar oma ging, en hij geloofde dat dus niet...
En dan ook weer ouders die zo kút doen, vrienden waar je niet op kan rekenen of mee kan praten omdat ze ruzie met elkaar belangrijker vinden !!
Ja maar wees gewoon eerlijk...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is het probleem?? Als ze tegen een ex zegt dat ze met haar oma gaat is dat toch niet erg? Moet jij helemaal niet wakker van liggen en totaal geen boodschap aan hebben. Zo merk je juist dat ze niets meer met\van die ex wil.
Waarom doe jij wat verkeerd? Er zijn nog tich andere redenen waarom zo een gast niet naar je toe komt. Misschien durft ie zelf niet of niet tegenover zn vrienden. Zo zijn er nog wel een berg te verzinnen. Niet meteen het probleem bij jezelf zoeken!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is een gezelligheidsdier maar ze is verder ook heel anders dan ik. Denk eerlijk gezegd niet dat het zou werken als ik haar om tips vraag. Maar goede tip opzich wel hoor.![]()
Enne, dat contact zoeken...dat klinkt in theorie altijd zo leuk maar in de praktijk werkt het niet ofzo. Of ik doe iets niet goed natuurlijk.
Zou het ook niet te zwaar proberen op te nemen. Ze wilde waarschijnlijk niet haar ex vertellen dat ze met jou uitgegaan is. Misschien vind ze het zijn zaken niet ofzo. Ga er iig niet van uit dat ze het uit lulligheid doet om jou ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar wees gewoon eerlijk...
Gewoon dat je na 1 date er al achter komt dat ze over zoiets liegt vind ik niet netjes...
Hij hoeft toch niet te weten dat ze met jou is gegaan? Als ze dat zegt gaat ie misschien ruzie zoeken met jou. Ik vind t juist goed dat ze dat zei. Zo voorkomt ze juist ruzie en problemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon dat je na 1 date er al achter komt dat ze over zoiets liegt vind ik niet netjes...
Haha, niet meteen maar soms ligt het wel gewoon aan jezelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom doe jij wat verkeerd? Er zijn nog tich andere redenen waarom zo een gast niet naar je toe komt. Misschien durft ie zelf niet of niet tegenover zn vrienden. Zo zijn er nog wel een berg te verzinnen. Niet meteen het probleem bij jezelf zoeken!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn zussie heeft gevraagd of ik zaterdag op die erotiek party van haar als chippendale wil gaan, met zo'n strikje enzo
IDDquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het ook niet te zwaar proberen op te nemen. Ze wilde waarschijnlijk niet haar ex vertellen dat ze met jou uitgegaan is. Misschien vind ze het zijn zaken niet ofzo. Ga er iig niet van uit dat ze het uit lulligheid doet om jou ofzo.
Ja, moet er nog bijkomen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten dat ze met jou is gegaan? Als ze dat zegt gaat ie misschien ruzie zoeken met jou. Ik vind t juist goed dat ze dat zei. Zo voorkomt ze juist ruzie en problemen
En jij bent wel altijd eerlijk?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat heb ik in de gaten ja maar das niet erg hoor. Gewoon proberen in alles het positieve te blijven zien en niet meteen denken dat t aan jou ligt dan gaat t stapje voor stapje beter!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, niet meteen maar soms ligt het wel gewoon aan jezelf.Mja, zo onzeker ben ik dus.
![]()
Njah op zich sta ik in een goede positie ja, maar ik bedoel: waarom zou ze niet tegen mij liegen als ze dat ook tegen hem doet ??quote:
21quote:
Als je gaat post hier dan een foto.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn zussie heeft gevraagd of ik zaterdag op die erotiek party van haar als chippendale wil gaan, met zo'n strikje enzo
Zo moet je niet denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah op zich sta ik in een goede positie ja, maar ik bedoel: waarom zou ze niet tegen mij liegen als ze dat ook tegen hem doet ??
Haha ik denk het wel, ben tenslotte toch een aandachtshoerquote:
Ik ben meestal wel optimistisch hoor, maar niet op het moment dat ALLES fout gaat...quote:
Hoezo gaat alles fout?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel optimistisch hoor, maar niet op het moment dat ALLES fout gaat...
Gezeik met mijn ouders én mijn vrienden én mijn werk...quote:
Dat laatste is het minst erg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gezeik met mijn ouders én mijn vrienden én mijn werk...
En dan ook die onzekerheid over een meisje wat ik écht leuk vind
Ja ik zat er net ook over te denken dat ik niet zo moet janken, er zijn mensen die 10x ergere dingen hebben meegemaakt en dan ga ik een beetje lopen mauwen over dit soort dingen waar ik zelf verandering in kan brengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste is het minst erg.Dat hoort erbij namelijk.
![]()
Tsja dat kan gebeuren.
Ik heb ook genoeg gezeik in mijn leven (gehad)
Het kan inderdaad altijd erger. Dus kop op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik zat er net ook over te denken dat ik niet zo moet janken, er zijn mensen die 10x ergere dingen hebben meegemaakt en dan ga ik een beetje lopen mauwen over dit soort dingen waar ik zelf verandering in kan brengen![]()
Oe, dat is niet zo mooi? Erg of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
ooh ik ben er vandaag trouwens ook achter gekomen dat ik zonne allergie heb...![]()
Njah ik heb vandaag even op het terras gezeten, maar mijn luchtje was op dus had van die Burberry aftershave crème gebruikt, dus ik hoop dat het daar door komt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oe, dat is niet zo mooi? Erg of niet?
Ik krijg wel last van rode bultjes o.i.d. maar gelukkig geen jeuk
Wie is Princesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan inderdaad altijd erger. Dus kop op.Het komt alleemaal goed.
![]()
Princes heeft vast wel tips voor je.
Gewoon binnen blijven heb je er ook geen last van.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oe, dat is niet zo mooi? Erg of niet?
Ik krijg wel last van rode bultjes o.i.d. maar gelukkig geen jeuk
Princes4youquote:
Tot laterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik kijk even mijn filmpje afdaarna even hardlopen (gedachten verzetten) en daarna even kamer opruimen en schoonmaken en dan naar bed denk ik
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik kijk even mijn filmpje afdaarna even hardlopen (gedachten verzetten) en daarna even kamer opruimen en schoonmaken en dan naar bed denk ik
Wow...flashback.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
KF moet morgen weer naar de kerk dus vandaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]naar bed??
tis foking zaterdag avond man! Gaat zuipen in 1 of andere aftanse kroeg
Dat is een teken dat je te veel fokt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow...flashback.
Ik zou zweren dat ik dit eerder een tijdje terug al van je heb gelezen...En de reacties daarop ook.
![]()
Nah ja. Zal wel aan mij liggen.
Of juist te weinig en daardoor teveel op fok aanwezig isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je te veel fokt.
Dan zal het daar misschien van komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik heb vandaag even op het terras gezeten, maar mijn luchtje was op dus had van die Burberry aftershave crème gebruikt, dus ik hoop dat het daar door komt...
Het zit nu namelijk alleen op mijn hals...
Eigenlijk zou je deze eens moeten lezen, Venco. Hier staan nuttige dingen in.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deja vuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow...flashback.
Ik zou zweren dat ik dit eerder een tijdje terug al van je heb gelezen...En de reacties daarop ook.
![]()
Nah ja. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of juist te weinig en daardoor teveel op fok aanwezig is
Thx, zal eens een blikje werpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je deze eens moeten lezen, Venco. Hier staan nuttige dingen in.Ik heb hem zelf ook
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001961969/index.html
Endorfinen, een goede workout geeft de hersenen hetzelfde effect als een shot heroiine.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:28 schreef MNR het volgende:
Kheb vandaag ook al lekker hardgelopen. Geeft altijd zo'n lekker gevoel daarna. En nu het is weer licht buiten is sinds een paar weken, ben ik extra blij
Naja, lijkt mij logisch dat hij er dan niet meer isquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of juist te weinig en daardoor teveel op fok aanwezig is
Volgens mij nog wel.quote:
Hahaha. Grappig is dat he? Vind het erg relaxed dat ik nu een paar dagen vrij ben, iedere morgen al lekker actief geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Endorfinen, een goede workout geeft de hersenen hetzelfde effect als een shot heroiine.
Prinsesje4you heeft ook zonne allergiequote:
KF has left the building.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar pijnstiller pakken en vroeg slapen
fijne aaf nog allemaal!
Ben er weerquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar pijnstiller pakken en vroeg slapen
fijne aaf nog allemaal!
Gewoon lekker een avondje fokken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben er weer
Die film was supermooi
Ik ga vanavond niet naar de kroeg ivm ruzie met mijn vrienden en ik wil rustig aan doen met geld en mijn gezondheid, en mijn ouders zouden het ook niet fijn vinden als ik wéér weg ga...
En zij gaat ook niet uit, dus dan is er sowieso niet echt een reden om wel te gaan
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben er weer
Die film was supermooi
Ik ga vanavond niet naar de kroeg ivm ruzie met mijn vrienden en ik wil rustig aan doen met geld en mijn gezondheid, en mijn ouders zouden het ook niet fijn vinden als ik wéér weg ga...
En zij gaat ook niet uit, dus dan is er sowieso niet echt een reden om wel te gaan
Zij ging vanavond op msn zei ze...quote:
Niet echt beter....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las dat je je superkut voelde. En dat schreef je toenstraks ook. Dus wilde even weten hoe het nu met je was.
Als je wilt bashen of het eruit wilt gooien, ga je gang he?quote:
Jaa maar sommige dingen kan je 250% of alles voor geven maar dan nog kan je er weinig invloed op hebben. Je kan het beste dat gewoon accepterenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt terwijl je je er zelf 200% voor in zet!!
Dat is dus zo oneerlijk...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa maar sommige dingen kan je 250% of alles voor geven maar dan nog kan je er weinig invloed op hebben. Je kan het beste dat gewoon accepteren
Het komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij ging vanavond op msn zei ze...
Maar heb op de een of andere manier niet echt te behoefte om met haar te praten...
Ik heb een beetje het gevoel dat ik wil afwachten wanneer zij weer contact met mij opzoekt of iets voor stelt...
Hey manneke... waar zet je je nu 250% voor in dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is dus zo oneerlijk...!!
Ik kan er gewoon zo slecht tegen, ik heb altijd het beste met iedereen voor en probeer iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen, maar het lijkt alsof ik er niks voor terug krijg...
Alsof ik zelf nóóit een beetje geluk heb...
Af en toe moet je voor jezelf kiezen. Je kan niet altijd iedereen helpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is dus zo oneerlijk...!!
Ik kan er gewoon zo slecht tegen, ik heb altijd het beste met iedereen voor en probeer iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen, maar het lijkt alsof ik er niks voor terug krijg...
Alsof ik zelf nóóit een beetje geluk heb...
Maar ik bedoel, ik help mijn vrienden ZO vaak met hun vriendinnen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey manneke... waar zet je je nu 250% voor in dan?
En dat is toch juist mooi? Dat je het beste probeert te doen? En het gevoel van dat je er niets voor terugkrijgt, komt misschien wel doordat je juist 250% geeft. Dan hoeft die ander ook niets te doen. Of je geeft teveel.
Je bent nu toch aan het praten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, ik help mijn vrienden ZO vaak met hun vriendinnen...
Als ze ruzie hebben vragen ze me altijd te bemiddelen...
Terwijl ik zelf geen vriendin heb, en daar word ik zo gek van...
Ik heb er gisteren met een goede vriend over gepraat, en hij is sinds 1 jaar ook aan het scharrelen en vertelde dat hij het ook heel erg miste om tegen iemand aan te kunnen liggen en gewoon (zoals nu) even met je problemen bij iemand terecht te kunnen...
Gewoon even je hart luchten...
En daarom voel ik me gewoon zo klote, dat ik met niemand er over kan praten en hier in me eentje op mijn kamertje zit...
Ik sta serieus gewoon op het punt om in janken uit te barsten...
Excuses nog dat ik jullie moet vervelen met dat gezeikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent nu toch aan het praten?
En het is ook vervelend dat als je iemand wilt om tegen aan te kruipen en andere mensen in je omgeving hebben wel datgene waarnaar jij verlangt en jij hebt dat niet.
En je mag huilen. Het hoeft niet, want volgens mij wordt er nu naar je geluisterd
Huilen is helemaal niet erg dat lucht op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, ik help mijn vrienden ZO vaak met hun vriendinnen...
Als ze ruzie hebben vragen ze me altijd te bemiddelen...
Terwijl ik zelf geen vriendin heb, en daar word ik zo gek van...
Ik heb er gisteren met een goede vriend over gepraat, en hij is sinds 1 jaar ook aan het scharrelen en vertelde dat hij het ook heel erg miste om tegen iemand aan te kunnen liggen en gewoon (zoals nu) even met je problemen bij iemand terecht te kunnen...
Gewoon even je hart luchten...
En daarom voel ik me gewoon zo klote, dat ik met niemand er over kan praten en hier in me eentje op mijn kamertje zit...
Ik sta serieus gewoon op het punt om in janken uit te barsten...
Hmm ik weet niet of je het onder moeite doen mag verstaan...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
Bedoel je trouwens met 250% het ook krijgen/hebben van een vriendin?
Ik informeerde toch niet voor niets naar je? Als ik het vervelend of gezeik vond, had ik het niet gevraagdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Excuses nog dat ik jullie moet vervelen met dat gezeik
Maar het is toch anders dan wanneer je dit soort problemen met een vriend of wat dan ook bespreekt dan met mensen op een forum
Alhoewel het me wel goed doet hoor!!!!
Waarom excuses?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Excuses nog dat ik jullie moet vervelen met dat gezeik
Maar het is toch anders dan wanneer je dit soort problemen met een vriend of wat dan ook bespreekt dan met mensen op een forum
Alhoewel het me wel goed doet hoor!!!!
Dat is juist de reden dat het zo oneerlijk voelt , denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
Bedoel je trouwens met 250% het ook krijgen/hebben van een vriendin?
Mijn vrienden hebben ruzie met elkaar sinds gisteren (het ging helemaal om niks, vandaar dat ik ook niet vertel waarom, lang verhaal)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik informeerde toch niet voor niets naar je? Als ik het vervelend of gezeik vond, had ik het niet gevraagdEn klopt hoor, met vrienden is het 6x beter.
En wil je nu aangeven dat je niet bij een van de vrienden terecht kunt? (even verifieren).
Normaal hoef ik ook alleen maar met mijn vingers te knippen !!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat het zo oneerlijk voelt , denk ik.
Het gevoel van:"Ik doe er alles voor en de rest hoeft bij wijze van spreken maar met de vingers te knippen."
En dat is natuurlijk niet zo, maar het voelt wel zo.
Aha... Maar dat zij ruzie hebben met elkaar betekent toch nog niet dat jij niet bij een van hen langs kunt gaan om ff je hart te luchten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben ruzie met elkaar sinds gisteren (het ging helemaal om niks, vandaar dat ik ook niet vertel waarom, lang verhaal)
En daar ben ik gisteren tussen komen te staan...
Heb geen kant gekozen en het geprobeerd op te lossen.
Gisteren een leuke avond gehad, maar vanmiddag op het terras was het weer raak...
Gewoon gaan en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd. Je kan beter spijt hebben over dingen die je gedaan hebt dan dingen die niet gedaan hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of je het onder moeite doen mag verstaan...
Maar ik vind het rottig dat wanneer je zo ergens mee bezig bent (niet alleen qua tijd) maar ook onbewust in je gedachte, en dat het dan gewoon niet zo gaat zoals je wil of hoe je zou verdienen
Ik ben juist niet op zoek en wacht het lekker af...
En dan eindelijk na een aantal jaar heb ik weer zoiets van: WOUW !!
Njah ik word dus raar aangekeken door beide kanten omdat ik geen kant kies !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha... Maar dat zij ruzie hebben met elkaar betekent toch nog niet dat jij niet bij een van hen langs kunt gaan om ff je hart te luchten?
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik word dus raar aangekeken door beide kanten omdat ik geen kant kies !
En dat vind ik zo slap, vals en oneerlijk !!
Goedquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat het zo oneerlijk voelt , denk ik.
Het gevoel van:"Ik doe er alles voor en de rest hoeft bij wijze van spreken maar met de vingers te knippen."
En dat is natuurlijk niet zo, maar het voelt wel zo.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Beseffen jullie wel dat volgende week om dit tijdstip dit topic waarschijnlijk stil ligt?
Dan zitten we namelijk bij elkaar
Ik heb zelf ook geen zin om bij hun langs te gaan omdat ze gewoon te egoïstisch zijn en alleen maar aan hun eigen 'probleem' kunnen denken (wat nergens over gaat) dan gewoon even naar mij te luisteren en mij als vriend te steunen, zoals ik ook altijd bij hun doe...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Goed hoor, moe, hard gewerkt, maar verder primaquote:
Zou kunnen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt van wel.
Knuffelen, Pien?
Weet je zeker dat dat zo is of is dat iets waar je vanuit gaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen zin om bij hun langs te gaan omdat ze gewoon te egoïstisch zijn en alleen maar aan hun eigen 'probleem' kunnen denken (wat nergens over gaat) dan gewoon even naar mij te luisteren en mij als vriend te steunen, zoals ik ook altijd bij hun doe...
Ja....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat zo is of is dat iets waar je vanuit gaat?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen jaKnuffelen wil ik wel hoor
Niet dus...quote:
Wacht ff... ik bedoelde te vragen: weet je zeker dat ze je wegsturen wanneer jij aangeeft dat jij ff iemand nodig hebt om tegenaan te kletsen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja....
Het ging erover dat 2 mensen niet wachten op 1 andere tijdens het naar de stad gaan, omdat er een meisje bij hem thuis was....!!!!
Leuke vrienden heb je dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen zin om bij hun langs te gaan omdat ze gewoon te egoïstisch zijn en alleen maar aan hun eigen 'probleem' kunnen denken (wat nergens over gaat) dan gewoon even naar mij te luisteren en mij als vriend te steunen, zoals ik ook altijd bij hun doe...
Er zijn ergere dingen.quote:
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoor, moe, hard gewerkt, maar verder prima
[..]
Zou kunnen jaKnuffelen wil ik wel hoor
Als jij de operatie betaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet dus...Hoewel... als jij je om laat bouwen wil ik er nog wel een keer over nadenken
Het gaat mij erom dat zij hun eigen problemen voorop stellen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Wacht ff... ik bedoelde te vragen: weet je zeker dat ze je wegsturen wanneer jij aangeeft dat jij ff iemand nodig hebt om tegenaan te kletsen?
He bahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet dus...Hoewel... als jij je om laat bouwen wil ik er nog wel een keer over nadenken
En hij had zo de hoop je te kunnen bekeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed. Alleen een beetje moe.quote:
Dat hopen die Jehova getuigen hier ook elke keerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hij had zo de hoop je te kunnen bekeren.
Als ik boos ben of onredelijk, kan ik ook vaak even niet rustig om me heen kijken, laat staan dat ik merk dat een goede vriend(in) van me zich even niet happy voelt. Wanneer ik dat wel zou oppikken, zou mijn boosheid direct zakken.. want een vriend(in) die zich niet lekker voelt, vind ik niet fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat zij hun eigen problemen voorop stellen...
Dus wanneer ik bij hun aankom om mijn problemen te bepraten, hun mij raar aankijken omdat ik niet hun kant heb gekozen in die ruzie over niks...
Dan hoef ik niet te praten...
Gelukkigquote:
Nog nooit een Jehova getuigen aan de deur gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hopen die Jehova getuigen hier ook elke keer
Helaas werkt het bij hun niet zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik boos ben of onredelijk, kan ik ook vaak even niet rustig om me heen kijken, laat staan dat ik merk dat een goede vriend(in) van me zich even niet happy voelt. Wanneer ik dat wel zou oppikken, zou mijn boosheid direct zakken.. want een vriend(in) die zich niet lekker voelt, vind ik niet fijn.
Wat ik aan wil geven is: misschien was het op dat moment even niet op te merken voor ze (boosheid kan je even tijdelijk vertroebelen) en dat als je nu even belt, ze heel anders reageren.
Of is dat onzin?
* idee heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hopen die Jehova getuigen hier ook elke keer
Ja? Proef op de som nemen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Helaas werkt het bij hun niet zo
Ze hebben het nog steeds hoog zitten...
Ik weet het 99% zeker...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja? Proef op de som nemen?
Je zou er zomaar eens naast kunnen zitten. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen
Veel plezier met lopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het 99% zeker...
Dus ga straks liever even hardlopen met muziek op dan dat ik naar hun ga...
Okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het 99% zeker...
Dus ga straks liever even hardlopen met muziek op dan dat ik naar hun ga...
Dat met die vrienden zit ik minder mee dan dat met het meisje eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
Nou ja, het is jouw keuze. Ik ga er verder niet op door. Jij weet het vast beter in te schatten dan ik.
En dat zegt ze opeens ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* idee heeft.
Pien, mag ik even kijken of die van mij in jou past?![]()
Relaxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat met die vrienden zit ik minder mee dan dat met het meisje eigenlijk
Ik weet zeker dat het past... Maar ik wil het liever niet uitproberenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* idee heeft.
Pien, mag ik even kijken of die van mij in jou past?![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk dat Tijn hier een zinnige opmerking plaatstquote:
Dus jij weet hoe groot die van RZ is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het past... Maar ik wil het liever niet uitproberen
Doe ik na het hardlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Oh KF, jij zou vertellen over je date vanavond
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe groot die van RZ is.
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk dat Tijn hier een zinnige opmerking plaatst
Hoiquote:
Moeilijk gedoe, die vrienden moeten niet zo janken en zich eroverheen zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat vervelend nu. Moet je hier nog langer rondhangen.quote:
Vandaarquote:
Hahaquote:
Misschien is mijne wel anders dan gemiddeld. Misschien is die van mij wel in de vorm van een wokkel.quote:
Hardlopen kan altijd nog, verse details van dates dienen zo snel mogelijk verteld te worden eer de romantiek vervaagdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef KudFokker het volgende:
Ben nu even muziek aan het updaten, echt een kut klusje
Of juist heel groot. Een kinderarmpje met tennisbal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien is mijne wel anders dan gemiddeld. Misschien is die van mij wel in de vorm van een wokkel.
Of is hij zo klein dat ik me afvraag of het wel past.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hardlopen kan altijd nog, verse details van dates dienen zo snel mogelijk verteld te worden eer de romantiek vervaagd![]()
Een Duitse afgeschoten soldatenarm met gebalde vuist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of juist heel groot. Een kinderarmpje met tennisbal.
Ja, nou, inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vervelend nu. Moet je hier nog langer rondhangen.![]()
Jepquote:[..]
Vandaar
Dat zie je niet gebeuren?quote:
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien is mijne wel anders dan gemiddeld. Misschien is die van mij wel in de vorm van een wokkel.
Of is hij zo klein dat ik me afvraag of het wel past.
HOU OP!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of juist heel groot. Een kinderarmpje met tennisbal.
Opschepperquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een Duitse afgeschoten soldatenarm met gebalde vuist.
Zo hoor je de naam Zeus ook uit te sprekenquote:
Oke gezellig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad
[..]
Jep
[..]
Dat zie je niet gebeuren?
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk
[..]
HOU OP!
quote:hihi
Sat 2 May 2009 20:56u door Bob-B
Ik kan dit weekend niet, veel plezier vanavond!
Niet over piem0lsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke gezellig.![]()
Waar zullen we over hebben tot KF terug is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |