Neehoor, dat niet eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets. Sedan is graag van de ophef.
Of niet Sedannetje?
Heerlijk ontopicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
Kusje
Daar houden Singles wel van(wow, wat mooi ontopic...)
Dankje!quote:
Ik voel me raar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Hoe is het nu met jou eigenlijk...?
kom dan gezellig mee naar het strandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
ik wil ook soenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Haha, oh dat is natuurlijk een enorm voordeel tegenover het niet-single zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik dan natuurlijk hier mag posten
wat een lef!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, oh dat is natuurlijk een enorm voordeel tegenover het niet-single zijn.![]()
Ik postte hier ook weleens toen ik geen single was.
Ach, ik was single toen ik hier mijn 1e post kwam doen, ff niet single geweest en nu weer wel.quote:
Je bent het een beetje onbewust aan het verdringen ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me raar.![]()
Aan ene kant mis ik voormalig lief en aan de andere kant niet. Ik ben er ergens verdrietig over, maar mijn hart voelt dat weer niet zo.Kan het niet zo goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof het nooit gebeurd is.
Nah, weet ik niet. Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent het een beetje onbewust aan het verdringen ofzo?
Naja, omdat je zegt dat het voelt dat het nooit gebeurd isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet. Waarom denk je dat?
van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik was single toen ik hier mijn 1e post kwam doen, ff niet single geweest en nu weer wel.
Ik voelde me er toch nog beetje bijhoren en ik ben zolang single geweest dat ik een vast lidmaatschap heb denk ik.
Dacht ik al beetjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, omdat je zegt dat het voelt dat het nooit gebeurd is
Het is toch ook erg snel gegaan tussen jullie? Dan lijkt me dat niet gek. En nog even snel een cliche erachteraan: tijd is je grootste vriend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me raar.![]()
Aan ene kant mis ik voormalig lief en aan de andere kant niet. Ik ben er ergens verdrietig over, maar mijn hart voelt dat weer niet zo.Kan het niet zo goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof het nooit gebeurd is.
Ooo oke, ik snap hetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht ik al beetje![]()
Maar dat heeft meer te maken dat het zo snel ging. 3 maanden terug wist ik van het bestaan van voormalig lief nog helemaal niets. Daarna al vrij snel samen zeg maar en nu is het ook allemaal weer voorbij. Die tijd dat we elkaar leerde kennen tot het uitging, was best intens en veel contact enzo. Dus best wel een switch voor me.
Nu is alles weer zoals het 3 maanden terug was en verder niet echt iets tastbaars dat hij er ooit geweest is (als ik msn + smsjes niet meereken). Snap je?
Oh af en toe single is zeker geen probleem. Ik ben bijna 3 jaar single geweest tussen relatie 1 en 2.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
van mij mag het hoor
oh en ontopic: af en toe single is toch niet zo'n probleem? Tenminste vind ik niet. Je kan er natuurlijk anders over denken..
Zal misschien wel zo beter zijn ja. Ik ben ook wel iemand die gelooft in: het heeft niet zo mogen zijn etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ik snap hetJa... Misschien is het zo ook beter?
Of naja, ik vond het (toen) bijvoorbeeld er fijn dat ik hem ook niet meer spontaan tegen zou komen (zat ook een afstand tussen) en dat hielp toen wel
ik weet verder niets over je relaties, dus ik kan er weinig over zeggen. Maar als ik wou moet zeggen dan zou ik zeggen dat het dan nu weer tijd is voor leuke dates en leuke gasten. Laat je verwennenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh af en toe single is zeker geen probleem. Ik ben bijna 3 jaar single geweest tussen relatie 1 en 2.
Dat is vrij lang, zeker wanneer je ondertussen niet date en eigenlijk geen contact heb met leuke gasten.
Whaha!quote:
dit stond ik net te zingen tijdens het koken nog voor ik t hier zag hahahahaquote:
Ja, dat was bij hem en mij ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal misschien wel zo beter zijn ja. Ik ben ook wel iemand die gelooft in: het heeft niet zo mogen zijn etc.
Ik zal hem ook niet snel tegenkomen. Er zit sowieso klein anderhalf uur tussen ons.Enige plek dat ik hem tegen kan komen is online.
Ik ben nu een week single.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet verder niets over je relaties, dus ik kan er weinig over zeggen. Maar als ik wou moet zeggen dan zou ik zeggen dat het dan nu weer tijd is voor leuke dates en leuke gasten. Laat je verwennen
Ik heb haar vandaag niet gezien...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Whaha!
En en en?
Hebben jullie gesssssooooeeend?
quote:
Ow, shit! Dan heb ik echt verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag niet gezien...
Denk dat ik vraag of ze morgen een filmpje wil zien
Lijkt me ook een ellende. Had ik wel met mijn 1e ex. Die kon ik ook overal tegenkomen en steeds als ik in die stad was (waar ik regelmatig kwam) dan keek ik ook best rond of hij er toevallig was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was bij hem en mij ook![]()
Tja... Bij mij was het, toen, meer dat ik er geen vrede mee had, omdat hij geen reden gaf en heeél vaag deed. Ik heb hem daarna amper gesproken tot een half jaar (of iets langer) nadat het uit is gegaan en toen hebben we wel een goed gesprek gehad.
Ja inderdaad, ik was zooo blij dat ik dat niet had! Ik heb alleen één keer een verjaardag afgezegd, omdat ik gewoon geen zin had om hem te zien. Om eerlijk te zijn zou ik het nu nog niet tof vinden, ook al is het al een hele tijd uit. Dat komt meer omdat ik hem daarna noooooit meer heb gezien en ik heb géén idee hoe ik zou reagerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ellende. Had ik wel met mijn 1e ex. Die kon ik ook overal tegenkomen en steeds als ik in die stad was (waar ik regelmatig kwam) dan keek ik ook best rond of hij er toevallig was.
Is ook allemaal raar gelopen toen en niet helemaal correct. Nog lange tijd ook verdriet over gehad.
I wontquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, shit! Dan heb ik echt verkeerd gelezen.
En ik plaagde je gewoon een beetje
Niets van mij aantrekken he?
ja.. wel ff je tijd nemen. Als je er zelf klaar voor bent, kan dat allemaal wel weer goedkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben nu een week single.Ergens is het dan beetje vroeg om weer helemaal op zoek te gaan naar dates. I don't know. Tussen relatie 1 en 2 durfde ik gewoon niet en weinig contact met mensen.
Heb iig geen zin weer 3 jaar vrijgezel te zijn.
Ik heb later wel vrede ermee gehad. Kreeg een half jaar later ofzo een excuses op msn. Deed me toch heel veel en sindsdien gaat het beter. Gekke is dat, ondanks dat we bij elkaar in de buurt wonen, elkaar ook anderhalf jaar niet hadden gezien. Wel op msn altijd contact gehouden. In september hadden we nog eens afgesproken (toen het al 2,5 jaar uit was) en dat ging zowaar wel goed. Was gezellig maar zag ook heel duidelijk in waarom ik hem nooit meer terug zou willen (was overigens ook geen sprake van).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik was zooo blij dat ik dat niet had! Ik heb alleen één keer een verjaardag afgezegd, omdat ik gewoon geen zin had om hem te zien. Om eerlijk te zijn zou ik het nu nog niet tof vinden, ook al is het al een hele tijd uit. Dat komt meer omdat ik hem daarna noooooit meer heb gezien en ik heb géén idee hoe ik zou reageren
Dat is niet erg aardig van ze. En jouw vrienden vechten het ook wel weer uit hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
I wont!
Pff voel me echt klote...
Al mijn vrienden hebben ruzie met elkaar, mijn ouders zijn geïrriteerd en reageren dat op mij af![]()
Heb niet echt het idee dat je je over hem heen wilt zetten. Klopt dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb later wel vrede ermee gehad. Kreeg een half jaar later ofzo een excuses op msn. Deed me toch heel veel en sindsdien gaat het beter. Gekke is dat, ondanks dat we bij elkaar in de buurt wonen, elkaar ook anderhalf jaar niet hadden gezien. Wel op msn altijd contact gehouden. In september hadden we nog eens afgesproken (toen het al 2,5 jaar uit was) en dat ging zowaar wel goed. Was gezellig maar zag ook heel duidelijk in waarom ik hem nooit meer terug zou willen (was overigens ook geen sprake van).
Bij deze ex (blijft gek om te zeggen eigenlijk) zal ik dat gevoel niet snel hebben. Als ik die toevallig tegenkom wil ik maar 1 ding.
Zowwwww...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Oooow ik ben echt ZO aan het slaapwandelen. Deed net bijna tandpasta op m'n scheermesje om m'n tanden te gaan poetsen! *LOL* Had ik toch mooi het hara van m'n tanden geschoren!
Over voormalig lief?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat je je over hem heen wilt zetten. Klopt dat?
Je gaat niet meer terug naar toen. Het gaat ook niet meer gebeuren. En dat is kut!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over voormalig lief?
Och dat wel hoor, maar ik zou gewoon terugwillen naar hoe het een paar weken geweest is. Het was gewoon fijn weetje en dat is omgeslagen.![]()
Ik weet dat het niet gebeurt en ik hoop daar ook niet op.
Ik weet het allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Je gaat niet meer terug naar toen. Het gaat ook niet meer gebeuren. En dat is kut!
Hoe kan het dan, dat je het wel wilt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal.Gelukkig maar. Als je blijft hopen dan ben je alleen maar verder van het pad.
Ik zou willen dat het gebleven was zoals het was.quote:
Als iets fijns weg gaat dan is dat toch altijd lastig en wil je het graag weer terug !?quote:
Ik twijfel aan wat je zegt... daarom vraag ik het je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het gebleven was zoals het was.
Dat mag toch nog wel?
Maar ik weet ook dat het niet gaat gebeuren.
Dat klopt. Maar om je leven weer op te pakken zul je op een bepaald moment toch onder ogen mogen zien dat het over is. Dat zou mij niet kalm maken, maar juist heel boos of heel verdrietig. Op mij komt Venco heel rustig en beheerst over.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als iets fijns weg gaat dan is dat toch altijd lastig en wil je het graag weer terug !?
Je hoeft niet te twijfelen hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik twijfel aan wat je zegt... daarom vraag ik het je.
Als iets heel intens is geweest, is het niet vreemd om dat te willen/wensen.
Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat...(en dat kan ook pers situatie ook verschillen natuurlijk) Persoonlijk vind ik boos of erg verdrietig ook wel natuurlijker klinken maar ik weet dat het ook anders kanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar om je leven weer op te pakken zul je op een bepaald moment toch onder ogen mogen zien dat het over is. Dat zou mij niet kalm maken, maar juist heel boos of heel verdrietig. Op mij komt Venco heel rustig en beheerst over.
Ik zie ook onder ogen dat het over is. Heel goed zelfs. Ik snap soms mijn eigen gevoel ook niet helemaal. Ik had er de eerste 2 dagen echt veel verdriet van enzo en soms momenten van een stukje boosheid/onbegrip enzo. Maar dat ging ook vrij snel over. Ik ben niet zo geëmotioneerd hierover, denk dat dat beste zo te omschrijven is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar om je leven weer op te pakken zul je op een bepaald moment toch onder ogen mogen zien dat het over is. Dat zou mij niet kalm maken, maar juist heel boos of heel verdrietig. Op mij komt Venco heel rustig en beheerst over.
Je bent goed zoals je bentquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
Overigens begrijp ik dat zelf ook niet zo hoor (niet zo geëmotioneerd). Ik heb er wel alle reden toen (voor mijn gevoel) maar het is gewoon zo maf.
Dankje.quote:
Ook niet nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Maar ik zou me er haast schuldig over voelen eigenlijk. Alsof mijn gevoel voor hem ook niet zo speciaal was of diep zat ofzo.
Toen mijn 1e relatie uitging was ik kapot van verdriet terwijl ik zelf al ongelukkig in die relatie zat en het heeft lang geduurd voor ik daar geen tranen meer over liet. Kon geen droevige liedjes horen of ik was al in tranen.
Lekker! Ben benieuwd wat wij gaan etenquote:
het is een griekse pizzaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ben benieuwd wat wij gaan eten
Waarom kan je geen date scoren op een rommel markt? Je kan hem\haar overal tegen t lijf lopen.quote:
Ik ben alleen thuis, maar ik hoor nu stemmen, dus ik ga ff spiekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is een griekse pizza
waar ben je dan?
Haha, dat is wel een goedequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kan je geen date scoren op een rommel markt? Je kan hem\haar overal tegen t lijf lopen.
Dan moet je nico ff een sms sturenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ben benieuwd wat wij gaan eten
Truequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kan je geen date scoren op een rommel markt? Je kan hem\haar overal tegen t lijf lopen.
Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in een goed gesprek met een fles lekkere wijn erbij. Wie doet er mee?
nah, mij niet gezien, beter gewoon bier ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in een goed gesprek met een fles lekkere wijn erbij. Wie doet er mee?
recessie shoppen???quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
en weeer thuis.. nouja het huis in Anwerpen.. zere voeten en maar twee shirtjes gekocht haha. Boodschappenwinkels zijn gewoon te ver weg
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef Ludootje het volgende:
Pffft! Net weer hard gelopen. Het gaat steeds beter hier, maar moet echt nog even bijkomen denk ik.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trueen dan? Ik ben niet iemand die een wildvreemde gast gaat aanspreken
Top! Kom maar langs. Al zal je zelf de wijn moeten leeg drinkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
Wie gaat er dan ook in Antwerpen zitten en in Amsterdam shoppen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
en weeer thuis.. nouja het huis in Anwerpen.. zere voeten en maar twee shirtjes gekocht haha. Boodschappenwinkels zijn gewoon te ver weg
hahaha zo klinkt het wel hequote:
uh..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in Antwerpen zitten en in Amsterdam shoppen.
mwah koppijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha zo klinkt het wel he
Jij nog lekker gewerkt?
Are you kidding me?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En waarom niet? Je ziet er goed uit dus misschien denkt die gast dat ook wel. Ja en dan gebeurt er nooit wat.
quote:
Dat is tenminste niet meer dan de helft van de dagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah koppijnheb zeker 3 uur niets gedaan...als het niet meer is
Het mag ook wel, maar zo kwam ie niet overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ff een domme opmerking tussen door moet kunnen toch!? Die zere voetjes moeten toch ergens vandaan komen?
Ik maak het toch niet meer mee, want ik ben zo weer weg.quote:
veel plezier dan alvastquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik maak het toch niet meer mee, want ik ben zo weer weg.
Ik zal morgen even mijn agenda voor je nakijken.
zit na te rekenen dat ik 4uur niets gedaan hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is tenminste niet meer dan de helft van de dag
Als ik een meid zo als jou zou tegen komen zou ik t ook niet 1 2 3 durven dus ik heb makkelijk praten maar aan de andere kant blijven de mooiste vrouwen vaak ook all1 in een dico \ kroeg oid aangezien veel mannen denken dat die te mooi zijn om vrijgezel te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Are you kidding me?![]()
Maar ik durf dat gewoon niet. En ergens heb je natuurlijk wel gelijk dat een ander het misschien ook niet durft. Ik weet het. Maar toch.
Owquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar zo kwam ie niet over
hij kwam niet over als domme opmerking, meer als ' je hebt geen idee waar je over praat, dus zeg maar niks'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OwDan moet ik dus nog dommere opmerkingen gaan plaatsen hier om dom gevonden te worden
![]()
Ik vond t anders al aardig dom
Ik moet er trouwens wel bij vertellen dat ik redelijk chaggie altijd kijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik een meid zo als jou zou tegen komen zou ik t ook niet 1 2 3 durven dus ik heb makkelijk praten maar aan de andere kant blijven de mooiste vrouwen vaak ook all1 in een dico \ kroeg oid aangezien veel mannen denken dat die te mooi zijn om vrijgezel te zijn.
Gewoon een keer proberen. Ok het hoeft niet op de rommelmarktNiet geschoten is altijd mis moet je maar denken en wat heb je te verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |