Dan zal het daar misschien van komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik heb vandaag even op het terras gezeten, maar mijn luchtje was op dus had van die Burberry aftershave crème gebruikt, dus ik hoop dat het daar door komt...
Het zit nu namelijk alleen op mijn hals...
Eigenlijk zou je deze eens moeten lezen, Venco. Hier staan nuttige dingen in.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat lees je precies van mij? Mijn onzekerheid en iemand niet durven aanspreken zeker?
Want dat wil ik zeker wel veranderen maar weet indd. niet zo goed. Het is een soort grens waar ik over zou moeten en dat vind ik vrij lastig.
Deja vuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow...flashback.
Ik zou zweren dat ik dit eerder een tijdje terug al van je heb gelezen...En de reacties daarop ook.
![]()
Nah ja. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of juist te weinig en daardoor teveel op fok aanwezig is
Thx, zal eens een blikje werpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je deze eens moeten lezen, Venco. Hier staan nuttige dingen in.Ik heb hem zelf ook
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001961969/index.html
Endorfinen, een goede workout geeft de hersenen hetzelfde effect als een shot heroiine.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:28 schreef MNR het volgende:
Kheb vandaag ook al lekker hardgelopen. Geeft altijd zo'n lekker gevoel daarna. En nu het is weer licht buiten is sinds een paar weken, ben ik extra blij
Naja, lijkt mij logisch dat hij er dan niet meer isquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of juist te weinig en daardoor teveel op fok aanwezig is
Volgens mij nog wel.quote:
Hahaha. Grappig is dat he? Vind het erg relaxed dat ik nu een paar dagen vrij ben, iedere morgen al lekker actief geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Endorfinen, een goede workout geeft de hersenen hetzelfde effect als een shot heroiine.
Prinsesje4you heeft ook zonne allergiequote:
KF has left the building.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar pijnstiller pakken en vroeg slapen
fijne aaf nog allemaal!
Ben er weerquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar pijnstiller pakken en vroeg slapen
fijne aaf nog allemaal!
Gewoon lekker een avondje fokken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben er weer
Die film was supermooi
Ik ga vanavond niet naar de kroeg ivm ruzie met mijn vrienden en ik wil rustig aan doen met geld en mijn gezondheid, en mijn ouders zouden het ook niet fijn vinden als ik wéér weg ga...
En zij gaat ook niet uit, dus dan is er sowieso niet echt een reden om wel te gaan
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben er weer
Die film was supermooi
Ik ga vanavond niet naar de kroeg ivm ruzie met mijn vrienden en ik wil rustig aan doen met geld en mijn gezondheid, en mijn ouders zouden het ook niet fijn vinden als ik wéér weg ga...
En zij gaat ook niet uit, dus dan is er sowieso niet echt een reden om wel te gaan
Zij ging vanavond op msn zei ze...quote:
Niet echt beter....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las dat je je superkut voelde. En dat schreef je toenstraks ook. Dus wilde even weten hoe het nu met je was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |