Zo moet je niet denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah op zich sta ik in een goede positie ja, maar ik bedoel: waarom zou ze niet tegen mij liegen als ze dat ook tegen hem doet ??
Haha ik denk het wel, ben tenslotte toch een aandachtshoerquote:
Ik ben meestal wel optimistisch hoor, maar niet op het moment dat ALLES fout gaat...quote:
Hoezo gaat alles fout?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel optimistisch hoor, maar niet op het moment dat ALLES fout gaat...
Gezeik met mijn ouders én mijn vrienden én mijn werk...quote:
Dat laatste is het minst erg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gezeik met mijn ouders én mijn vrienden én mijn werk...
En dan ook die onzekerheid over een meisje wat ik écht leuk vind
Ja ik zat er net ook over te denken dat ik niet zo moet janken, er zijn mensen die 10x ergere dingen hebben meegemaakt en dan ga ik een beetje lopen mauwen over dit soort dingen waar ik zelf verandering in kan brengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste is het minst erg.Dat hoort erbij namelijk.
![]()
Tsja dat kan gebeuren.
Ik heb ook genoeg gezeik in mijn leven (gehad)
Het kan inderdaad altijd erger. Dus kop op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik zat er net ook over te denken dat ik niet zo moet janken, er zijn mensen die 10x ergere dingen hebben meegemaakt en dan ga ik een beetje lopen mauwen over dit soort dingen waar ik zelf verandering in kan brengen![]()
Oe, dat is niet zo mooi? Erg of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
ooh ik ben er vandaag trouwens ook achter gekomen dat ik zonne allergie heb...![]()
Njah ik heb vandaag even op het terras gezeten, maar mijn luchtje was op dus had van die Burberry aftershave crème gebruikt, dus ik hoop dat het daar door komt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oe, dat is niet zo mooi? Erg of niet?
Ik krijg wel last van rode bultjes o.i.d. maar gelukkig geen jeuk
Wie is Princesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan inderdaad altijd erger. Dus kop op.Het komt alleemaal goed.
![]()
Princes heeft vast wel tips voor je.
Gewoon binnen blijven heb je er ook geen last van.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oe, dat is niet zo mooi? Erg of niet?
Ik krijg wel last van rode bultjes o.i.d. maar gelukkig geen jeuk
Princes4youquote:
Tot laterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik kijk even mijn filmpje afdaarna even hardlopen (gedachten verzetten) en daarna even kamer opruimen en schoonmaken en dan naar bed denk ik
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik kijk even mijn filmpje afdaarna even hardlopen (gedachten verzetten) en daarna even kamer opruimen en schoonmaken en dan naar bed denk ik
Wow...flashback.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
KF moet morgen weer naar de kerk dus vandaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]naar bed??
tis foking zaterdag avond man! Gaat zuipen in 1 of andere aftanse kroeg
Dat is een teken dat je te veel fokt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow...flashback.
Ik zou zweren dat ik dit eerder een tijdje terug al van je heb gelezen...En de reacties daarop ook.
![]()
Nah ja. Zal wel aan mij liggen.
Of juist te weinig en daardoor teveel op fok aanwezig isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je te veel fokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |