Haha, sorry dat ik zoveel terugvraag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo wordt t natuurlijk wel lastig.Ik heb ook niet overal een antwoord op ik probeerde je een hart onder je riem te steken. Er zijn namelijk ook mannen die dat verlegen juist erg leuk, lief en of schattig vinden maar ja dan moet ie wel zelf t lef hebben om je aan te durven spreken.
Ik snap je helemaal. En toch valt het te leren. Ik was vroeger ook een grijs muisje, dat ergens stilletjes in een hoekje ging zitten kijken naar anderen. Tot ik mezelf eens dwong antwoord te geven op de vraag wat ik nu werkelijk te verliezen had?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor.Gewoon doen...maar dat voelt zo als een drempel.
Als ik contacten met vreemden kom of ooit in café s ofzo ben dan klap ik redelijk dicht. Veel mensen die ik natuurlijk niet ken en voel me dan meestal bekeken en niet zo lekker. Dan komt mijn verlegenheid heel erg naar boven.
Ja dat is zo maar er komt ooit een einde aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef KudFokker het volgende:
Jezus Christus, ik heb me serieus in tijden al niet zo kút gevoeld...
Het is serieus ALTIJD zo dat alles tegelijk verkeerd gaat...
Echt zo uitzichtloos dit
Wat is er aan de hand? Meestal ben jij zo positief en blij hier op het forumquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef KudFokker het volgende:
Jezus Christus, ik heb me serieus in tijden al niet zo kút gevoeld...
Het is serieus ALTIJD zo dat alles tegelijk verkeerd gaat...
Echt zo uitzichtloos dit
Vraag eens aan die vriendin of ze je wil helpen als je bij haar of bij jou thuis bent. Tips qua flirten zal ze wel hebben als ze zo een gezelligheids dier is. En zo moeilijk is flirten voor een vrouw niet dacht ik. Vooral oog contact zoeken is een goeie. Dan komen ze vroeg of laat echt wel op je af.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, sorry dat ik zoveel terugvraag.Maar ik heb graag overal een oplossing voor terwijl die er natuurlijk niet is.
Ik weet dat er indd. genoeg mannen zijn die het stille en verlegen wel leuk vinden maar die moeten dan niet erop rekenen dat ik op ze afkomZou het nog overwegen als iemand alleen is ofzo maar als daar vrienden omheen zijn zal ik het niet snel doen. Ik heb trouwens ook geen flirt vaardigheden.
Ze is een gezelligheidsdier maar ze is verder ook heel anders dan ik. Denk eerlijk gezegd niet dat het zou werken als ik haar om tips vraag. Maar goede tip opzich wel hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag eens aan die vriendin of ze je wil helpen als je bij haar of bij jou thuis bent. Tips qua flirten zal ze wel hebben als ze zo een gezelligheids dier is. En zo moeilijk is flirten voor een vrouw niet dacht ik. Vooral oog contact zoeken is een goeie. Dan komen ze vroeg of laat echt wel op je af.
Wat is het probleem?? Als ze tegen een ex zegt dat ze met haar oma gaat is dat toch niet erg? Moet jij helemaal niet wakker van liggen en totaal geen boodschap aan hebben. Zo merk je juist dat ze niets meer met\van die ex wil.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef KudFokker het volgende:
Het meisje waarmee ik op date was, zit bij mijn zussie op de Pabo...
En die vertelde dat een gozer aan mijn zussie vroeg: "Gaat L. (meisje van de date) met Lars (KudFokker) naar Artis ? "
Die gast is een of andere ex van haar ofzo...
En tegen hem had ze gezegd dat ze met haar oma ging, en hij geloofde dat dus niet...
En dan ook weer ouders die zo kút doen, vrienden waar je niet op kan rekenen of mee kan praten omdat ze ruzie met elkaar belangrijker vinden !!
Ja maar wees gewoon eerlijk...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is het probleem?? Als ze tegen een ex zegt dat ze met haar oma gaat is dat toch niet erg? Moet jij helemaal niet wakker van liggen en totaal geen boodschap aan hebben. Zo merk je juist dat ze niets meer met\van die ex wil.
Waarom doe jij wat verkeerd? Er zijn nog tich andere redenen waarom zo een gast niet naar je toe komt. Misschien durft ie zelf niet of niet tegenover zn vrienden. Zo zijn er nog wel een berg te verzinnen. Niet meteen het probleem bij jezelf zoeken!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is een gezelligheidsdier maar ze is verder ook heel anders dan ik. Denk eerlijk gezegd niet dat het zou werken als ik haar om tips vraag. Maar goede tip opzich wel hoor.![]()
Enne, dat contact zoeken...dat klinkt in theorie altijd zo leuk maar in de praktijk werkt het niet ofzo. Of ik doe iets niet goed natuurlijk.
Zou het ook niet te zwaar proberen op te nemen. Ze wilde waarschijnlijk niet haar ex vertellen dat ze met jou uitgegaan is. Misschien vind ze het zijn zaken niet ofzo. Ga er iig niet van uit dat ze het uit lulligheid doet om jou ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar wees gewoon eerlijk...
Gewoon dat je na 1 date er al achter komt dat ze over zoiets liegt vind ik niet netjes...
Hij hoeft toch niet te weten dat ze met jou is gegaan? Als ze dat zegt gaat ie misschien ruzie zoeken met jou. Ik vind t juist goed dat ze dat zei. Zo voorkomt ze juist ruzie en problemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon dat je na 1 date er al achter komt dat ze over zoiets liegt vind ik niet netjes...
Haha, niet meteen maar soms ligt het wel gewoon aan jezelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom doe jij wat verkeerd? Er zijn nog tich andere redenen waarom zo een gast niet naar je toe komt. Misschien durft ie zelf niet of niet tegenover zn vrienden. Zo zijn er nog wel een berg te verzinnen. Niet meteen het probleem bij jezelf zoeken!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn zussie heeft gevraagd of ik zaterdag op die erotiek party van haar als chippendale wil gaan, met zo'n strikje enzo
IDDquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het ook niet te zwaar proberen op te nemen. Ze wilde waarschijnlijk niet haar ex vertellen dat ze met jou uitgegaan is. Misschien vind ze het zijn zaken niet ofzo. Ga er iig niet van uit dat ze het uit lulligheid doet om jou ofzo.
Ja, moet er nog bijkomen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten dat ze met jou is gegaan? Als ze dat zegt gaat ie misschien ruzie zoeken met jou. Ik vind t juist goed dat ze dat zei. Zo voorkomt ze juist ruzie en problemen
En jij bent wel altijd eerlijk?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat heb ik in de gaten ja maar das niet erg hoor. Gewoon proberen in alles het positieve te blijven zien en niet meteen denken dat t aan jou ligt dan gaat t stapje voor stapje beter!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, niet meteen maar soms ligt het wel gewoon aan jezelf.Mja, zo onzeker ben ik dus.
![]()
Njah op zich sta ik in een goede positie ja, maar ik bedoel: waarom zou ze niet tegen mij liegen als ze dat ook tegen hem doet ??quote:
21quote:
Als je gaat post hier dan een foto.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn zussie heeft gevraagd of ik zaterdag op die erotiek party van haar als chippendale wil gaan, met zo'n strikje enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |