Ik had ook al bedacht dat ze ons niet gelijk zouden willen 'verwennen' en dus spaarzaam zijn met de beelden, maar ik heb zoiets van 'doe het nou maar, dan zijn we er vanaf'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt 't juist des te leuker om TOCH een goeie cap te krijgen
Klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Renate heeft training gedaan voor het koude douchen, maar omdat ze opeens de bunker inmoest kon ze deze trainingg niet voltooien. Zou ze daarom niet erin willen? Ze heeft haar douchediploma nog niet gehaald.
kontjes peradequote:
Geniaal, zal ze haar veterdiploma al hebben? Lijkt wel een gevalletje Dennix: kan net nixs!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Renate heeft training gedaan voor het koude douchen, maar omdat ze opeens de bunker inmoest kon ze deze trainingg niet voltooien. Zou ze daarom niet erin willen? Ze heeft haar douchediploma nog niet gehaald.
veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:32 schreef Susi het volgende:
Mooi is wel, dat als ik inlog, ik elke dag nog 23 dagen over heb
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:36 schreef spapaars het volgende:
A facial (squirt ) helps. ( ik weet het, het is nog vroeg)
[ afbeelding ]
Nee, want een douche heeft maar ëën prutputje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:37 schreef blomst het volgende:
Staat Renate ondertussen al onder de douche?
liegurtquote:
A squirt a day keeps the acne away, of zoiets?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:36 schreef spapaars het volgende:
A facial (squirt ) helps. ( ik weet het, het is nog vroeg)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
A squirt a day keeps the acne away, of zoiets?
Ja sorry, ok is was vergeten dat mijn overlays nog aanstonden in mediaplayer waardoor ik nu geen cap heb van Jeroens piemeltje om als achtergrond te gebruiken.quote:
Squirt tussen aanhaal tekens hé.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
A squirt a day keeps the acne away, of zoiets?
is er een opdracht ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:45 schreef Susi het volgende:
Wel een toffe opdracht overigens, jammer van de afhakers. En dat ze de regels hebben overtreden.
maar bobby is tof die mag erin blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:48 schreef Susi het volgende:
Ik zie nou al op tegen de reactie van Renate als ze mag blijven
mja ik kan atm niet kijken vandaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Die van afgelopen nacht bedoelde ik, sorry
Ik vind Bobby ook tof. Tuurlijk heb je altijd iemand die heel slap lult, maar dat van donderdag vond ik meer dronkemanspraat op zaterdagnacht half vier dan dat hij gewoon irritant is. Daarnaast vind ik 'm grappig met Jeroen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar bobby is tof die mag erin blijvenen en en ja dat dus..
Die puzzel die ze nu maken moesten ze vannacht maken in het donker bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik kan atm niet kijken vandaarwil mn breedband snelheid sparen minimaal totdat ik mn greenday ticket heb
trouwens wat was de opdracht nou vanacht dan ?
Zie streamverslagentopic. Ze moesten een puzzel van Escher maken met alleen kaarslicht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik kan atm niet kijken vandaarwil mn breedband snelheid sparen minimaal totdat ik mn greenday ticket heb
trouwens wat was de opdracht nou vanacht dan ?
hajaaa true , ik had nog een poll gemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef Spooky4u het volgende:
legpuzzel van 1000 stukjes makn in het donker
en hij drumtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind Bobby ook tof. Tuurlijk heb je altijd iemand die heel slap lult, maar dat van donderdag vond ik meer dronkemanspraat op zaterdagnacht half vier dan dat hij gewoon irritant is. Daarnaast vind ik 'm grappig met Jeroen.
slapeloze nachten dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die puzzel die ze nu maken moesten ze vannacht maken in het donker bij kaarslicht.
Oh en ze moesten om 22:30 al naar bed, zodat ze om 00:30 gewekt konden worden met irritante geluiden (cd met oorlogsgeluid ofzo ;x) en toen moesten ze opstaan voor de puzzel.quote:
dat is een grote riem die M aan heeftquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh en ze moesten om 22:30 al naar bed, zodat ze om 00:30 gewekt konden worden met irritante geluiden (cd met oorlogsgeluid ofzo ;x) en toen moesten ze opstaan voor de puzzel.
3d puzzelsquote:
Wij hebben thuis nog een heel lastige met kleine dierenplaatjes, die bij elkaar dan weer een tijger uitbeelden. Moeilijkquote:
Dat is toch niet binnen een uur uitverkocht ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Lukt het jimbo een Green Day kaartje te krijgen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hihi
Nee, natuurlijk niet. Alle polls hier in TBO dienen zo sadistisch mogelijk beantwoord te worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Lukt het jimbo een Green Day kaartje te krijgen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hihi
Greenday ?? ik denk een half uurtje , de komen echt nooit naar .nl en heeel veel mensen willen gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch niet binnen een uur uitverkocht ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Greenday ?? ik denk een half uurtje , de komen echt nooit naar .nl en heeel veel mensen willen gaan
en zo niet, ach dan heb ik ze alvastquote:
Nee precies. Ik moet binnenkort naar de Pet Shop Boys, is ook zitten. In de HMH. Bij hunquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en zo niet, ach dan heb ik ze alvastwil niet een zitplaats bij zo iets
![]()
ja maar dan met een vleugje gitaar muziek erinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Spooky4u het volgende:
Greenday? Is dat niet zoiets als de EO-jongerendag maar dan van Groen Links?
kontjequote:
quote:
quote:
jaquote:
Snel een Poll:quote:
Dat is nieuw. Hadden ze dat maar tijdens ACDCquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Jimbo het volgende:
en het mooie is gewoon dat livenation servers het hielden ookterwijl pearljam en greenday tegleijk in de verkoop gingen
net aangepastquote:
is dat niet die psygische hulp ?quote:
Zo ziet hij er an sich ook wel uit.quote:
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Gaan we weer spelletjes doen, liedjes zingen en rare dansjes?
Begin de dag met een dansje...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakker![]()
Juist goed, ochtendgymnastiekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
begin een dag met een lach, maar nou moet ik niet naar die koppie`s kijkenquote:
begin de dag met een dansjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze krijgt een 0 van mequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee. Ze geeft zichzelf dan ook een 4.
wees blijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
Heb haar in haar lingerie bij de douche zien staan, toen draaide het beeld weg....
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:42 schreef drummerdude het volgende:
Google Ads doet het weer goed.
"Douche nodig?"
Daar is toch geen cap vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
Heb haar in haar lingerie bij de douche zien staan, toen draaide het beeld weg....
een maandje of 2 zoals ik me voelquote:
quote:
laten we het hopen ;Pquote:
doen ze in het bejaardehuis toch geen jonge mensen die een middagdutje doen, wat een watjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:45 schreef Biancavia het volgende:
Jeroen mist zijn middagdutje. Keizielig voor hem.
Mwoah. Al doe je dat elke dag went je lijf er aan, dan gaat je lijf er om vragen als je dat niet meer doet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doen ze in het bejaardehuis toch geen jonge mensen die een middagdutje doen, wat een watje![]()
quote:
ach na een dag of 4 lek je heus nietm eer zo hardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef Toverheks het volgende:
snap niet dat renate ff aan bart vraagt van luister ik lek als een mandje mag ik zonder camara erbij ff een lappie er door heen halen??, snap heus wel als je ongie bent je niet op de streams wil douschen
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach na een dag of 4 lek je heus nietm eer zo hard
van een vriendinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef Toverheks het volgende:
renate heeft fanmail gehad, van wie dan??
stopt ze er ff een kurk inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar het is toch vies en gaat toch ruiken h bah moet er niet aan denken. gebruikt ze tampons of maandverband he getsie hahaha het idee al 4 dagen je hlamoes niet wassen is echt goorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah bah ! mental image !! neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
En voor hetzelfde geld heeft ze er een kurk ingepropt en moet die er nog uit.
ach met die pluk shag erop zie je toch nixquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar het is toch vies en gaat toch ruiken h bah moet er niet aan denken. gebruikt ze tampons of maandverband he getsie hahaha het idee al 4 dagen je hlamoes niet wassen is echt goor
van een fan zal het zeker niet zijn neequote:
Die haren gaan dan heerlijk aan elkaar plakken, krijg je echt pluizen en bossenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach met die pluk shag erop zie je toch nixbehalve dan de schurft die loskomt oid
maarja jullie chicks kunnen toch gewoon de pil doorslikken in de stopweek, bne je ook niet ookgesteldvoor zn maandje bunkeren zou ik dat echt wel doen als chick zijnde
nee dat kan wel hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef spapaars het volgende:
Beetje extreem? misschien wel maar, het is tenslotte een bunker.
verflüchtigen, kut Luft
[ afbeelding ]
moderator haal het weg, als dit niet kan
ah okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Die haren gaan dan heerlijk aan elkaar plakken, krijg je echt pluizen en bossen![]()
Bij mij werkt het overigens niet als ik de pil doorslik.
Ze kende zichzelf blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef Loedertje het volgende:
Renate: Het was een combinatie van niets te doen hebben en anders denken dan de rest van de groep. Ja Hallo Renate, thuis ben je waarschijnlijk de hele dag bezig met vliegen vangen en ongedierte bestrijden maar hier is het inderdaad anders en hebben ze niet zoveel ongedierte door de slechte hygiene
mogguhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, er is weer een college gaande.![]()
Goedemorgen.
Oh en klitten krijg je er ook van. Die moeten dan worden weggekniptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah okmja ik heb dr niet echt verstand van ofzo
ik heb nou niet bepaald een pielemientje
![]()
ja wat verwachten ze danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze kende zichzelf blijkbaar niet goed genoeg.
De groep heeft 't er ook wel regelmatig over, dat ze vinden dat het tegenvalt dat ze niet continu worden vermaakt.
goedenmorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, er is weer een college gaande.![]()
Goedemorgen.
hihi daar heb ik dan weer geen problemen mee maar komop , klitten in je schaamhaar, hoe fucking lang moet je het groeien om het ZO ver te krijgen :/ dan moet je echt sinds je kind ben nooit geschoren hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh en klitten krijg je er ook van. Die moeten dan worden weggeknipt
Nuja, 't maakt niet uit dat je er geen hebt. Als je er maar mee om kunt gaan
trok ze alles maar uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef bbgirltje het volgende:
He he Die blonde puistenkop heeft der groene truitje eindelijk eens uit en een andere trui aan
Ja precies. Ik snap 't ook niet. Bovendien met die vissenkom van dinsdag hebben ze afleiding voor zichzelf ook vernaggelt. De redactie had 't eigenlijk door moeten laten gaan, hadden ze nog een hele tijd kunnen nadenken of 't gelukt zou zijn of niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja wat verwachten ze dandat ze naar een atractiepark gingen ?
lekker positief ook weerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Peter6000 het volgende:
Stelling: Verwachtingen zijn uitgestelde teleurstellingen.
idd, mindfuck gamesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja precies. Ik snap 't ook niet. Bovendien met die vissenkom van dinsdag hebben ze afleiding voor zichzelf ook vernaggelt. De redactie had 't eigenlijk door moeten laten gaan, hadden ze nog een hele tijd kunnen nadenken of 't gelukt zou zijn of niet.
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi daar heb ik dan weer geen problemen mee maar komop , klitten in je schaamhaar, hoe fucking lang moet je het groeien om het ZO ver te krijgen :/ dan moet je echt sinds je kind ben nooit geschoren hebben
hihi arme renate
Jimbo had ook al succes, jij vast ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stelling: lukt het Peter6000 zijn kaartje voor Moby @ Melkweg te scoren.
goedenmorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
Goedenmorgennnnnnn....ik ben dr weer...beetje brak...maar toch
ah bah , ik blijf in mn mental image hangen nuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.
hmm we zijn 1uur en 15 min verderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stelling: lukt het Peter6000 zijn kaartje voor Moby @ Melkweg te scoren.
moguhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
Goedenmorgennnnnnn....ik ben dr weer...beetje brak...maar toch
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.
hihi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah bah , ik blijf in mn mental image hangen nu
Jeroen verliest terrein. Amber ook. Renate zal geen achtste worden vanmiddagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bobby is aan het terugkomen
[ afbeelding ]
Ja zekers, want negatieve stemmen kosten namelijk 2 creditsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef logicc123 het volgende:
renate wil heel graag weg worden gestemd!
Stem positief op Renate dus!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doet![]()
hihi maar daar ben je vrouw voor, live with itquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Susi het volgende:
[..]
hihi.
Sowieso vind ik ongesteld zijn vies, dus dan weet je wat ik/wij doorgaan
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tvquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Toverheks het volgende:
renate speelt een spel ze wil helemaal niet weg hoor
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doet![]()
neuh elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Amber is het mooiste meisje uit de Bunker, dat is nu wel definitief.
het was ook al 1 minuut nadat ze zei dat ze eruit wou duidelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tv
Daarom wordt het ook alleen maar op internet uitgezondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tv
Ik weet het niet, ze krijgt op dit moment de meeste tegenstemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jeroen verliest terrein. Amber ook. Renate zal geen achtste worden vanmiddag
De stemming sluit om 19.55, dus ik neem aan ergens daarna.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoelaat gaat t eruit halen eigenlijk gebeuren ?
Het heeft ook zijn voordelige kanten, dat is waarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi maar daar ben je vrouw voor, live with it![]()
![]()
ja genieten dus van die vieze zeikerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geen hond! Maar zo'n irritante is wel weer prettig.
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De stemming sluit om 19.55, dus ik neem aan ergens daarna.
\quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze krijgt op dit moment de meeste tegenstemmen
[ afbeelding ]
hoiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Edit. Dit is Juud, onder Dementor zijn account.
Het stond ergens voor, de letters O-E-N, en O-M-A.quote:
ah ok, i seequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het stond ergens voor, de letters O-E-N, en O-M-A.
O-E-N moet je wel doen, en O-M-A niet.
Waar de letters voor stonden, ben ik alweer vergeten, en het is ook niet bekend op Google.
Was om 10 over 10 al gelukt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok, i see
heb je je moby kaartje al btw ?
Nee joh, het zijn credits, geen euro's en het zjin er 200quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
tering, iemand spendeert even 500euro aan bobby
Download ditquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef bbgirltje het volgende:
Zou Mooi zijn als puistenkoppie eruit zou gaan vanavond, dan heb ik LOL
Zeker omdat ze zegt dat ze nog maar heel weinig teleurstelling heeft gehad, zou dit weer een mooie zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen, fanastische streamverslagen zijn er gemaakt. Ik ben weer helemaal bij.
ik bedoel dat iemand 500euro aan credits erin gooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn credits, geen euro's en het zjin er 200
De O staat denk ik voor oordelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef beequeen het volgende:
OEN staat voor: Open, Eerlijk en Nieuwsgierig.
Van OMA heb ik alleen Aanname onthouden.
Tofquote:
Dankje voor de tipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Download dit
http://gadwin-printscreen(...)s-downloaden-windows
Dan maak je caps, zonder verdere gegevens. van je scherm.
Stel het in bij Bestemming Kopieer vastgesteld gebied naar bestand
M voor massamoordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O staat denk ik voor oordelen.
Het is sociaal correct om niet te oordelen namelijk.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:33 schreef Peter6000 het volgende:
De O staat denk ik voor oordelen.
Het is sociaal correct om niet te oordelen namelijk.
die gedacht had ik ook toen ik hoorde dat alle staplaatsen na 4 min wegwarenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al uitverkocht inmiddels.
Dus niet voor niets vroeg opgestaan.
Een mening hebben mag wel.quote:
toen met jaapquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een mening hebben mag wel.![]()
En eigenlijk is een mening ook een oordeel.
Die man doet echt de standaard therapeutische dingetjes.
Ik mis Jaap, of iemand anders die het ter discussie stelt.
+1quote:
die pic is toch niet renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:50 schreef Susi het volgende:
Nou Renate, jij ziet er nog net zo uit hoor na het douchen
Ik heb haar in BH zien zitten donderdag. Nee, dat is haar nietquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb haar in BH zien zitten donderdag. Nee, dat is haar niet
Ze heeft een nieuw woordje: stressgedrag
jaaaaaa togggg wat is dat voor raar wijf ik snap het ook niet helemaal meer hoor dat ze zo niks aan het doen is steeds terwil er tog genoeg te doen was ook van8quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze heb te weinig te doen jah duhhhhhhhhh van8 was er opdr8 wat ging ze toen doen slapennnnnn
Dat krijgen ze er wel weer bij met het aantal stemmen dat binnenkomt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef beequeen het volgende:
Als Renateniet weggestemd wordt, gaat ze toch. Nou, dat scheelt B&B ¤ 2500,-.
En toch allemaal lui die haar er in proberen te houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef beequeen het volgende:
Als Renateniet weggestemd wordt, gaat ze toch. Nou, dat scheelt B&B ¤ 2500,-.
Dat begrijp ik, maar ze hopen toch allemaal op 10K plus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Supersoep het volgende:
Dat krijgen ze er wel weer bij met het aantal stemmen dat binnenkomt.
Het kost mij ontzettend veel moeite om naar haar te luisteren. Wat een vreselijk irritant persoon zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
Na 5 minuten zegt die coach wat, maar Renate denkt alweer ho daar gaat mn aandacht en kapt hem af door zelf weer te gaan ratelen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Jimbo het volgende:
ik ga mn fiets maar eens halen op t station
als ie dr nog staat
Holy vetrolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef spapaars het volgende:
Renate gaat douchen. daadwerkelijk douchen? Bewijs is er niet (meer)
[ afbeelding ]
zijn wequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
anders moet je lopen ook lekker joh
tze rolls !!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef spapaars het volgende:
Eerder deze ochtend.
Renate gaat douchen. daadwerkelijk douchen? Bewijs is er niet (meer)
[ afbeelding ]
hihi ik heb een lowrider fietsquote:
dat is toch echt voor een groot deel dr eigen schuldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:33 schreef Marrije het volgende:
Peter heeft een kort lontje. Maar hij wil wat ontploffingen bewaren tot later in het programma.
Hij vindt het zielig dat Renate buiten de groep valt.
veel stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Supersoep het volgende:
Hoe kan Marielin nu ineens weer als laatste staan.
Maandag mag jij weer naar je psych he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Je moet toch echt diep gezonken zijn als je bevestiging van zo`n man nodig hebt.
Maandag over een week ga ik naar mijn therapeut.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maandag mag jij weer naar je psych he?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel geil dat die man straks alleen met Amber in die ruimte mag staan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi ik heb een lowrider fiets(domnt ask why, ive only found it
) dus die ketting ik goed vast
okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
zal onthouden neem ik elke keer stukkie ervan mee dat niet aan die ketting vast zit
Paar dagen terug was je nog in caps Amber keer op keer aan het afzeiken, vanwaar deze grote draai ineens?quote:
Renate onderaan nu. Bobbie op plaats vier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef blomst het volgende:
Nu Amber onderaan, maar die moet blijven, die botst ook lekker met Renate
Bram en aanhang zullen wel blij zijn dat er vele zo fanatiek stemmen.
verf hem wel roze hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
okdan kan jij em gelijk netjesd in elkaar zetten en uitdeuken , haal ik em later weer terug
ik ook met die slappe gesprekkenquote:
Arm kind. Moet nog een hoop leren in de maatschappijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Renate staat niet eens op voor de psych, iedereen enthousiast en zij zit als een dood vogeltje met een papieren vliegje aan tafel.
Ooit bij een psycholoog wél een zinvol gesprek gevoerd ? Ik niet iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook met die slappe gesprekkendus dat komt mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |