Ik had ook al bedacht dat ze ons niet gelijk zouden willen 'verwennen' en dus spaarzaam zijn met de beelden, maar ik heb zoiets van 'doe het nou maar, dan zijn we er vanaf'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt 't juist des te leuker om TOCH een goeie cap te krijgen
Klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Renate heeft training gedaan voor het koude douchen, maar omdat ze opeens de bunker inmoest kon ze deze trainingg niet voltooien. Zou ze daarom niet erin willen? Ze heeft haar douchediploma nog niet gehaald.
kontjes peradequote:
Geniaal, zal ze haar veterdiploma al hebben? Lijkt wel een gevalletje Dennix: kan net nixs!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Renate heeft training gedaan voor het koude douchen, maar omdat ze opeens de bunker inmoest kon ze deze trainingg niet voltooien. Zou ze daarom niet erin willen? Ze heeft haar douchediploma nog niet gehaald.
veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:32 schreef Susi het volgende:
Mooi is wel, dat als ik inlog, ik elke dag nog 23 dagen over heb
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:36 schreef spapaars het volgende:
A facial (squirt ) helps. ( ik weet het, het is nog vroeg)
[ afbeelding ]
Nee, want een douche heeft maar ëën prutputje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:37 schreef blomst het volgende:
Staat Renate ondertussen al onder de douche?
liegurtquote:
A squirt a day keeps the acne away, of zoiets?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:36 schreef spapaars het volgende:
A facial (squirt ) helps. ( ik weet het, het is nog vroeg)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
A squirt a day keeps the acne away, of zoiets?
Ja sorry, ok is was vergeten dat mijn overlays nog aanstonden in mediaplayer waardoor ik nu geen cap heb van Jeroens piemeltje om als achtergrond te gebruiken.quote:
Squirt tussen aanhaal tekens hé.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
A squirt a day keeps the acne away, of zoiets?
is er een opdracht ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:45 schreef Susi het volgende:
Wel een toffe opdracht overigens, jammer van de afhakers. En dat ze de regels hebben overtreden.
maar bobby is tof die mag erin blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:48 schreef Susi het volgende:
Ik zie nou al op tegen de reactie van Renate als ze mag blijven
mja ik kan atm niet kijken vandaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Die van afgelopen nacht bedoelde ik, sorry
Ik vind Bobby ook tof. Tuurlijk heb je altijd iemand die heel slap lult, maar dat van donderdag vond ik meer dronkemanspraat op zaterdagnacht half vier dan dat hij gewoon irritant is. Daarnaast vind ik 'm grappig met Jeroen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar bobby is tof die mag erin blijvenen en en ja dat dus..
Die puzzel die ze nu maken moesten ze vannacht maken in het donker bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik kan atm niet kijken vandaarwil mn breedband snelheid sparen minimaal totdat ik mn greenday ticket heb
trouwens wat was de opdracht nou vanacht dan ?
Zie streamverslagentopic. Ze moesten een puzzel van Escher maken met alleen kaarslicht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik kan atm niet kijken vandaarwil mn breedband snelheid sparen minimaal totdat ik mn greenday ticket heb
trouwens wat was de opdracht nou vanacht dan ?
hajaaa true , ik had nog een poll gemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef Spooky4u het volgende:
legpuzzel van 1000 stukjes makn in het donker
en hij drumtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind Bobby ook tof. Tuurlijk heb je altijd iemand die heel slap lult, maar dat van donderdag vond ik meer dronkemanspraat op zaterdagnacht half vier dan dat hij gewoon irritant is. Daarnaast vind ik 'm grappig met Jeroen.
slapeloze nachten dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die puzzel die ze nu maken moesten ze vannacht maken in het donker bij kaarslicht.
Oh en ze moesten om 22:30 al naar bed, zodat ze om 00:30 gewekt konden worden met irritante geluiden (cd met oorlogsgeluid ofzo ;x) en toen moesten ze opstaan voor de puzzel.quote:
dat is een grote riem die M aan heeftquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh en ze moesten om 22:30 al naar bed, zodat ze om 00:30 gewekt konden worden met irritante geluiden (cd met oorlogsgeluid ofzo ;x) en toen moesten ze opstaan voor de puzzel.
3d puzzelsquote:
Wij hebben thuis nog een heel lastige met kleine dierenplaatjes, die bij elkaar dan weer een tijger uitbeelden. Moeilijkquote:
Dat is toch niet binnen een uur uitverkocht ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Lukt het jimbo een Green Day kaartje te krijgen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hihi
Nee, natuurlijk niet. Alle polls hier in TBO dienen zo sadistisch mogelijk beantwoord te worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Lukt het jimbo een Green Day kaartje te krijgen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hihi
Greenday ?? ik denk een half uurtje , de komen echt nooit naar .nl en heeel veel mensen willen gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch niet binnen een uur uitverkocht ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Greenday ?? ik denk een half uurtje , de komen echt nooit naar .nl en heeel veel mensen willen gaan
en zo niet, ach dan heb ik ze alvastquote:
Nee precies. Ik moet binnenkort naar de Pet Shop Boys, is ook zitten. In de HMH. Bij hunquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en zo niet, ach dan heb ik ze alvastwil niet een zitplaats bij zo iets
![]()
ja maar dan met een vleugje gitaar muziek erinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Spooky4u het volgende:
Greenday? Is dat niet zoiets als de EO-jongerendag maar dan van Groen Links?
kontjequote:
quote:
quote:
jaquote:
Snel een Poll:quote:
Dat is nieuw. Hadden ze dat maar tijdens ACDCquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Jimbo het volgende:
en het mooie is gewoon dat livenation servers het hielden ookterwijl pearljam en greenday tegleijk in de verkoop gingen
net aangepastquote:
is dat niet die psygische hulp ?quote:
Zo ziet hij er an sich ook wel uit.quote:
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Gaan we weer spelletjes doen, liedjes zingen en rare dansjes?
Begin de dag met een dansje...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakker![]()
Juist goed, ochtendgymnastiekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakker![]()
begin een dag met een lach, maar nou moet ik niet naar die koppie`s kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |