quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh en ze moesten om 22:30 al naar bed, zodat ze om 00:30 gewekt konden worden met irritante geluiden (cd met oorlogsgeluid ofzo ;x) en toen moesten ze opstaan voor de puzzel.
3d puzzelsquote:
Wij hebben thuis nog een heel lastige met kleine dierenplaatjes, die bij elkaar dan weer een tijger uitbeelden. Moeilijkquote:
Dat is toch niet binnen een uur uitverkocht ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Lukt het jimbo een Green Day kaartje te krijgen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hihi
Nee, natuurlijk niet. Alle polls hier in TBO dienen zo sadistisch mogelijk beantwoord te worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Lukt het jimbo een Green Day kaartje te krijgen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hihi
Greenday ?? ik denk een half uurtje , de komen echt nooit naar .nl en heeel veel mensen willen gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch niet binnen een uur uitverkocht ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Greenday ?? ik denk een half uurtje , de komen echt nooit naar .nl en heeel veel mensen willen gaan
en zo niet, ach dan heb ik ze alvastquote:
Nee precies. Ik moet binnenkort naar de Pet Shop Boys, is ook zitten. In de HMH. Bij hunquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en zo niet, ach dan heb ik ze alvastwil niet een zitplaats bij zo iets
![]()
ja maar dan met een vleugje gitaar muziek erinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Spooky4u het volgende:
Greenday? Is dat niet zoiets als de EO-jongerendag maar dan van Groen Links?
kontjequote:
quote:
quote:
jaquote:
Snel een Poll:quote:
Dat is nieuw. Hadden ze dat maar tijdens ACDCquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Jimbo het volgende:
en het mooie is gewoon dat livenation servers het hielden ookterwijl pearljam en greenday tegleijk in de verkoop gingen
net aangepastquote:
is dat niet die psygische hulp ?quote:
Zo ziet hij er an sich ook wel uit.quote:
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Gaan we weer spelletjes doen, liedjes zingen en rare dansjes?
Begin de dag met een dansje...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakker![]()
Juist goed, ochtendgymnastiekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe deze keer niet mee aan het dansje hoor, ben net wakker![]()
begin een dag met een lach, maar nou moet ik niet naar die koppie`s kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |