ja wat verwachten ze danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze kende zichzelf blijkbaar niet goed genoeg.
De groep heeft 't er ook wel regelmatig over, dat ze vinden dat het tegenvalt dat ze niet continu worden vermaakt.
goedenmorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, er is weer een college gaande.![]()
Goedemorgen.
hihi daar heb ik dan weer geen problemen mee maar komop , klitten in je schaamhaar, hoe fucking lang moet je het groeien om het ZO ver te krijgen :/ dan moet je echt sinds je kind ben nooit geschoren hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh en klitten krijg je er ook van. Die moeten dan worden weggeknipt
Nuja, 't maakt niet uit dat je er geen hebt. Als je er maar mee om kunt gaan
trok ze alles maar uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef bbgirltje het volgende:
He he Die blonde puistenkop heeft der groene truitje eindelijk eens uit en een andere trui aan
Ja precies. Ik snap 't ook niet. Bovendien met die vissenkom van dinsdag hebben ze afleiding voor zichzelf ook vernaggelt. De redactie had 't eigenlijk door moeten laten gaan, hadden ze nog een hele tijd kunnen nadenken of 't gelukt zou zijn of niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja wat verwachten ze dandat ze naar een atractiepark gingen ?
lekker positief ook weerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Peter6000 het volgende:
Stelling: Verwachtingen zijn uitgestelde teleurstellingen.
idd, mindfuck gamesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja precies. Ik snap 't ook niet. Bovendien met die vissenkom van dinsdag hebben ze afleiding voor zichzelf ook vernaggelt. De redactie had 't eigenlijk door moeten laten gaan, hadden ze nog een hele tijd kunnen nadenken of 't gelukt zou zijn of niet.
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi daar heb ik dan weer geen problemen mee maar komop , klitten in je schaamhaar, hoe fucking lang moet je het groeien om het ZO ver te krijgen :/ dan moet je echt sinds je kind ben nooit geschoren hebben
hihi arme renate
Jimbo had ook al succes, jij vast ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stelling: lukt het Peter6000 zijn kaartje voor Moby @ Melkweg te scoren.
goedenmorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
Goedenmorgennnnnnn....ik ben dr weer...beetje brak...maar toch
ah bah , ik blijf in mn mental image hangen nuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.
hmm we zijn 1uur en 15 min verderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stelling: lukt het Peter6000 zijn kaartje voor Moby @ Melkweg te scoren.
moguhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
Goedenmorgennnnnnn....ik ben dr weer...beetje brak...maar toch
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.
hihi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah bah , ik blijf in mn mental image hangen nu
Jeroen verliest terrein. Amber ook. Renate zal geen achtste worden vanmiddagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bobby is aan het terugkomen
[ afbeelding ]
Ja zekers, want negatieve stemmen kosten namelijk 2 creditsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef logicc123 het volgende:
renate wil heel graag weg worden gestemd!
Stem positief op Renate dus!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doet![]()
hihi maar daar ben je vrouw voor, live with itquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Susi het volgende:
[..]
hihi.
Sowieso vind ik ongesteld zijn vies, dus dan weet je wat ik/wij doorgaan
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tvquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Toverheks het volgende:
renate speelt een spel ze wil helemaal niet weg hoor
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doet![]()
neuh elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Amber is het mooiste meisje uit de Bunker, dat is nu wel definitief.
het was ook al 1 minuut nadat ze zei dat ze eruit wou duidelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tv
Daarom wordt het ook alleen maar op internet uitgezondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tv
Ik weet het niet, ze krijgt op dit moment de meeste tegenstemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jeroen verliest terrein. Amber ook. Renate zal geen achtste worden vanmiddag
De stemming sluit om 19.55, dus ik neem aan ergens daarna.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoelaat gaat t eruit halen eigenlijk gebeuren ?
Het heeft ook zijn voordelige kanten, dat is waarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi maar daar ben je vrouw voor, live with it![]()
![]()
ja genieten dus van die vieze zeikerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geen hond! Maar zo'n irritante is wel weer prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |