Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Of gewoon vies zijn van onderen, dat er dingetjes in blijven hangen.
hihi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah bah , ik blijf in mn mental image hangen nu
Jeroen verliest terrein. Amber ook. Renate zal geen achtste worden vanmiddagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bobby is aan het terugkomen
[ afbeelding ]
Ja zekers, want negatieve stemmen kosten namelijk 2 creditsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef logicc123 het volgende:
renate wil heel graag weg worden gestemd!
Stem positief op Renate dus!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doet![]()
hihi maar daar ben je vrouw voor, live with itquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Susi het volgende:
[..]
hihi.
Sowieso vind ik ongesteld zijn vies, dus dan weet je wat ik/wij doorgaan
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tvquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Toverheks het volgende:
renate speelt een spel ze wil helemaal niet weg hoor
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Haha, het zal er beneden bij haar, vast het geluid van klittenband maken als ze der liplappen uit elkaar doet![]()
neuh elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Amber is het mooiste meisje uit de Bunker, dat is nu wel definitief.
het was ook al 1 minuut nadat ze zei dat ze eruit wou duidelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tv
Daarom wordt het ook alleen maar op internet uitgezondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed? Apathtisch afwachten is helemaal geen leuke tv
Ik weet het niet, ze krijgt op dit moment de meeste tegenstemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jeroen verliest terrein. Amber ook. Renate zal geen achtste worden vanmiddag
De stemming sluit om 19.55, dus ik neem aan ergens daarna.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoelaat gaat t eruit halen eigenlijk gebeuren ?
Het heeft ook zijn voordelige kanten, dat is waarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi maar daar ben je vrouw voor, live with it![]()
![]()
ja genieten dus van die vieze zeikerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geen hond! Maar zo'n irritante is wel weer prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |