Ja, maakt niet veel uit idd of ze nu wakker liggen in hun bed of even nog sociaal erbij komen zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:36 schreef Espabilado het volgende:
Wel apart dat mocht de rest niet slapen ze zelfs nu er niet bij willen komen zitten
nee ik bedoelde het net effe anders daar bobby aan het turen was met een zaklamp... en de meiden doelloos zaten...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:34 schreef snetje het volgende:
[..]
en Bobby .....
laat je die nu express weg ?
Amber geeft al aan dat Renate gaat stinken .... ze wast blijkbaar haar handen niet na het wassen .... ( naja en meer niet )
okeyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het net effe anders daar bobby aan het turen was met een zaklamp... en de meiden doelloos zaten...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:38 schreef Rots het volgende:
Lekker tukken nu hoor. fuck de bunker.
Trusten allen, slaap goed en fijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:38 schreef Rots het volgende:
Lekker tukken nu hoor. fuck de bunker.
Trusten allen, slaap goed en fijn.
Slapen? 7 uur is deze afgelopen... ik neem aan dat we dan gewoon door gaan met de volgende...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:39 schreef Rainesz het volgende:
kan de Febo niet bellen,of een brief erin gooien
Helaas opdracht mislukt,ga maar slapen,de dag wordt nog zwaar genoeg...
haha na 7u iig zonder mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Slapen? 7 uur is deze afgelopen... ik neem aan dat we dan gewoon door gaan met de volgende...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Slapen? 7 uur is deze afgelopen... ik neem aan dat we dan gewoon door gaan met de volgende...
SLAPPE HAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:32 schreef luciano het volgende:
Neem DEZE LINK eens over redactie , en speel deze eens KEIHARD AF !!!!!!!!!!!!!
http://www.ranktones.com/nl_NL/ringtone/Kraaiende+Haan+en+geweer
Ik heb nog 3 halve liters... dat moet ik wel kunnen redden tot 9 uur.... dan is de super om de hoek weer open....quote:
Hopelijk hoort de rest hun, en krijgen we morgen een discussiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:43 schreef Espabilado het volgende:
Typisch dit, degenen die nu zitten gaan zeiken over de anderen
Terwijl;
-Bobby ook liep flauw te doen
-Marielin het niet zag zitten en liep te zeiken
Maar nu waren de rest lastig en flauw
Zo gaan dat soort dingen altijd
Tja, Renate.. Die moet er echt wel uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:44 schreef snetje het volgende:
ze hebben het er nu over wie wel zijn best deed en wie niet ..
Renate was dus echt aan het klungelen ...Pim deed goed mee ...
Dat je het laatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:44 schreef PC eend het volgende:
Ik begon wel een beetje in de vibe van de sirene te komen [ afbeelding ] komt ie niet meer
Ik ga buiten tegen een paar auto's aan schoppen
de rest ligt in bed te maffen en heeft gewoon opgegeven .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:43 schreef Espabilado het volgende:
Typisch dit, degenen die nu zitten gaan zeiken over de anderen
Terwijl;
-Bobby ook liep flauw te doen
-Marielin het niet zag zitten en liep te zeiken
Maar nu waren de rest lastig en flauw
Zo gaan dat soort dingen altijd
Renate en Peter werden naar bed gestuurd eerderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:47 schreef snetje het volgende:
[..]
de rest ligt in bed te maffen en heeft gewoon opgegeven .....
en mee gekregen hoe dat komt ? dat Bobby zover achter staat ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:46 schreef akveor het volgende:
Ja bobbie je kan wel lullen maar je staat bijna 400 stemmen achter op ummer 7....
Fok en wat staat Marielin laag.![]()
Ach Bobbie of Renate... als eerste twee. Dan liever eerst bobbie al was het alleen maar om die kop te zien en die van de anderen. Daarbij hebben die sukkels zich laten chanteren door Renate voor 2500 euro dus Renate blijven is de perfecte straf voor hun hebberigheid.quote:
nou en ze hebben tegengstribbelt ... echt hoor ...waren er haast met geen stok in te krijgen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Renate en Peter werden naar bed gestuurd eerder
Je bedoelt gisteravond? Of was fok aan het fokken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:48 schreef snetje het volgende:
[..]
en mee gekregen hoe dat komt ? dat Bobby zover achter staat ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:49 schreef snetje het volgende:
[..]
nou en ze hebben tegengstribbelt ... echt hoor ...waren er haast met geen stok in te krijgen ...
Hij is geslachtoffert om Renate er in te houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt gisteravond? Of was fok aan het fokken?
o wee als jij later gaat zeuren over Renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Bobbie of Renate... als eerste twee. Dan liever eerst bobbie al was het alleen maar om die kop te zien en die van de anderen. Daarbij hebben die sukkels zich laten chanteren door Renate voor 2500 euro dus Renate blijven is de perfecte straf voor hun hebberigheid.
Da's ook een oplossing voor die idioot veel stemmen. Niets laten zien en nr 1?quote:
Mooi helemaal mee eens. Had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij is geslachtoffert om Renate er in te houden
Verwerk jij het in jouw verslag?quote:
ik weet dat je een trotse vader bent ... maar moet dit nu 3 keer ?quote:
Ben je gek... ga toch niet een zwaar gestoorde psychiatrische patiente de grond in boren.... kom nou...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:51 schreef snetje het volgende:
[..]
o wee als jij later gaat zeuren over Renate
Ik heb er RENATE STINKT van gemaakt, ook goed?quote:
ik heb chronologisch verwerkt..... al op de eerste dagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb er RENATE STINKT van gemaakt, ook goed?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb chronologisch verwerkt..... al op de eerste dagtot heden
Ik las: 'ik ben chronologisch verwekt'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb chronologisch verwerkt..... al op de eerste dagtot heden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik las: 'ik ben chronologisch verwekt'
ben ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik las: 'ik ben chronologisch verwekt'
Het is idd al erg licht, wist niet dat het al zo vroeg licht wasquote:
Wil ik opzich ook stemmen maar door hoe 'hadden beter kunnen slapen' geformuleerd is wil ik liever daar op stemmen voor comedy valuequote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:03 schreef Rica het volgende:
De doorzetters
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Verdienen een beloning
Ja, je zag net dat Jeroen zat te luisteren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:03 schreef Espabilado het volgende:
Serieus, hoe kan je hun gesprekken nou niet horen in die bedden??
Heb ik wel vaker, wordt er gesproken over mensen paar meter verderop en die kunnen het dan niet horen?
Tuurlijk horen wij de stemmen harder door de zenders maar ze praten nu toch best hard, en zoals net over peter gewoon heel hard 'ZO positief meegevallen' ..
Ja daaag ga echt niet zo vroeg in de ochtend ontnuchteren.... doe maar een biertje instead....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:03 schreef Dottey het volgende:
krijgen deze bikkels ook koffie?
die hier nog zitten?
Naja toch maar beloning.. ben dan toch pittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil ik opzich ook stemmen maar door hoe 'hadden beter kunnen slapen' geformuleerd is wil ik liever daar op stemmen voor comedy value
Zouden ze hier uberhaupt in kunnen slapen dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil ik opzich ook stemmen maar door hoe 'hadden beter kunnen slapen' geformuleerd is wil ik liever daar op stemmen voor comedy value
Wie goed doet, goed ontmoet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Naja toch maar beloning.. ben dan toch pitten
Misschien, als achterban van deelnemers allemaal credits klaar heeft staan om in te zetten en Danny z'n pensioen op - stemmen voor Renate zet...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, kan nog allemaal veranderen denk ik.
bobbie is toch een meeloper en een slijmbal met weinig eigen inbreng... Het is beter dat Marielin en Amber een klik krijgen om tegen Eline en Jroen op te boksen... die zijn nu al te close... presteren weinig en zijn veel te makkelijk over de opdrachten. Weinig respect voor de streamers tenzij ze er wat van nodig hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:10 schreef Espabilado het volgende:
Jammer dat Bobby er nu uit gaat net nu het door vannacht er op lijkt dat er groepjes vormen... renate hoort sowieso nergens bij dus die maakt geen verschil dus had je leuk 3 tegen 4 gehad ofzo.
Idd, ik ook. Gaat echt traag nu. Maar als ik nu zou gaan slapen, nah, kan ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:14 schreef Rainesz het volgende:
Ik ben zelf de minuten ook aan eht weg tellen
Ja een beetje overlegd maar niets concreets....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:20 schreef Dottey het volgende:
jawel ze hebben geopperd te gaan fietsen voor licht
Hoe bedoel je? Als relatie of als team?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:22 schreef Dottey het volgende:
murielin en Amber als setje in de bunker zou idd wat leuks zijn.
JA afwisseling van het geluid!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die herrie maakt totaal geen indruk meer op de slapers. Lage frequentie erin, met hoog vermogen.
Hun vonden het helemaal niet lijken op 100 stukjesquote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is beter dat Marielin en Amber een klik krijgen om tegen Eline en Jroen op te boksen... die zijn nu al te close... presteren weinig en zijn veel te makkelijk over de opdrachten. Weinig respect voor de streamers tenzij ze er wat van nodig hebben.
Ja, ik ga om 7 uur ook sowieso slapen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net mijn ontbijt op en een bakje senseoMaar ik ga na zeven uur toch even plat
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel hadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:34 schreef Rainesz het volgende:
Serieus de laatste 5min duurde voor mijn gevoel als een half uur
Owww wat deden ze gek voor een paar biertjes... maar als het een serieuze opdracht is gaan ze slapen. Ondanks waarschuwingen van de sirenes die duidelijk maakten dat het niet de bedoeling is geven ze met nog dik 3 uur te gaan er de brui aan. Totaal respectloos naar de mensen die hun prijzengeld moeten betalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Amber is sinds dat ze een dipje had ook een stuk leuker geworden imo. Of dat komt omdat Eline haar "gedumpt" heeft voor Jeroen.
Ja of een verbod om te spreken en lawaai te maken. Voor minimaal 6 uur zodat de drie rust kunnen pakkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat die drie straks maar lekker slapen en de rest vandaag zware fysieke inspanning en bij weigering: NAAR HUIS![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:46 schreef akveor het volgende:
Hahah... Marielin, Bobby en Amber pakken potten en pannen en rammen iedereen wakker. Top aktie.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:40 schreef Rainesz het volgende:
Top Febo-Regie om even de luchtruimte los te gooien!!!
Eindelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm nee.. dan heb ik een teiltje nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:59 schreef Dottey het volgende:
nog 2 ... 2 minuten voordat ik stop..
dat ik kap dat ik nok.....
zou leuk zijn als carlo en irene ineens zingend uit het voorraadhok kwamen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:01 schreef Dottey het volgende:
kijk je niet nog effe tot de verlossende woorden komen?
Ja, dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:01 schreef Dottey het volgende:
kijk je niet nog effe tot de verlossende woorden komen?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:04 schreef Rica het volgende:
Heftige nacht. Heb me best vermaakt.
Ik voel me zelf ook een beetje een overlever nu.
+1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:05 schreef Arn0 het volgende:
Nu mag de redactie aankondigen dat de opdracht mislukt is
Zijn ze nog een beetje gevorderd of nog niet eens halverwege gekomen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:05 schreef Arn0 het volgende:
Nog niet halverwege denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze nog een beetje gevorderd of nog niet eens halverwege gekomen ?
De buitenomlijning was nog niet eens compleetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze nog een beetje gevorderd of nog niet eens halverwege gekomen ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:05 schreef Arn0 het volgende:
quote:
goede morgenquote:
Die is al bekentquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
mooi optijd wakker voor de uitslag heb ik weer goed gedaan
Idd erg tof, en ik spreek jullie vast nog welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:17 schreef Rainesz het volgende:
Euhm ik wens iedereen een fijne dag,Het was een leuk Stream nachtje!
maar ik hou het ook voor gezien!
Tnx!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:18 schreef koffieleutjuh het volgende:
voor de n8brakers hier die gaan slapen nu slaap lekkerrrrrrrrrrr
thanks.. jij have fun met kijkenquote:
quote:
Ik zeg: ik hou ervan! hahaha, wanneer gaat die zeurpiet naar huis?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:11 schreef koffieleutjuh het volgende:
sireneeeee renate eruit en amber ... amber pakt de boodschappies en vraagt aan renate ruim jij het ff op en yes yes er zitten geen peukies instresssssss
dat kreeg ik nog mee en toen ben ik gaan slapen. Ik had gelezen dat het een enorm zware opdracht zou worden, dus toen er een legpuzzel tevoorschijn kwam ben ik lekker gaan slapenquote:
ze wil haar gebruikte maandverband terug omdat ze daar horny van wordt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
en jah hoor ze wou alweer gaan bellen renate je raad nooit voor wat
Dat van vorige maand?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ze wil haar gebruikte maandverband terug omdat ze daar horny van wordt?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ze wil haar gebruikte maandverband terug omdat ze daar horny van wordt?
Gaaaaaaaaaaaaaaadverdamme!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:20 schreef Pl0x het volgende:
Zp vanmiddag ff 200 euro Cashen bij renate
En 10 Euro bij bobby om hem down te halen
daar ga je 't (bij lange na) niet mee redden kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:20 schreef Pl0x het volgende:
Zp vanmiddag ff 200 euro Cashen bij renate
En 10 Euro bij bobby om hem down te halen
Nee, je weet toch wat ik bestel en dan ook alleen bestel?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:27 schreef Danny het volgende:
Als Renate erin blijft stel ik een vetmestactie voor trouwens. elke dag 2 zakken chips, zo'n opgerolde cake met aardbei, koffie met slagroom en gevulde koek, een pak snickers (8 stuks dus), bokkepootjes, mergpijpen en een familiezak m&m's, een complete boterkoek (zo'n ronde) en 8 boterhammen met pindakaas. Als ze 't op krijgt krijgt ze een pakje peuken. Zo niet krijgt ze niks.
Eensch?
Haha, polletje maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:42 schreef blomst het volgende:
Renate heeft de laatste Banaan te pakken, ze hoeft dan geen ei, ik ben benieuwd of ze straks toch ei zit te eten.
Ik zou permanent op minimaal een meter afstand bij haar blijven haha, mens stinkt de tent uit!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:53 schreef blomst het volgende:
Renate gaat niet douchen omdat ze ws vanavond naar huis gaat, Jeroen vraagt of ze watervrees heeft
ik zou 'm 'stinkend tochtgat' noemen als ik haar was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:00 schreef spapaars het volgende:
Nu weet ik waarom ze haar k*t, piepelemientje benoemd
Tochtgat zou beteken dat er een aanvoer zou zijn van luchtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou 'm 'stinkend tochtgat' noemen als ik haar was.
neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hun ook, zeiden ze net.
Ik zeg: skippyballen 24 uur!
Zeg maar gerust 'niet in beeld gebracht'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:10 schreef spapaars het volgende:
Zuinigjes in beeld gebracht.
dat maakt 't juist des te leuker om TOCH een goeie cap te krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 'niet in beeld gebracht'
De regie is erg preuts bij de bunker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |