Verwerk jij het in jouw verslag?quote:
ik weet dat je een trotse vader bent ... maar moet dit nu 3 keer ?quote:
Ben je gek... ga toch niet een zwaar gestoorde psychiatrische patiente de grond in boren.... kom nou...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:51 schreef snetje het volgende:
[..]
o wee als jij later gaat zeuren over Renate
Ik heb er RENATE STINKT van gemaakt, ook goed?quote:
ik heb chronologisch verwerkt..... al op de eerste dagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb er RENATE STINKT van gemaakt, ook goed?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb chronologisch verwerkt..... al op de eerste dagtot heden
Ik las: 'ik ben chronologisch verwekt'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb chronologisch verwerkt..... al op de eerste dagtot heden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik las: 'ik ben chronologisch verwekt'
ben ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik las: 'ik ben chronologisch verwekt'
Het is idd al erg licht, wist niet dat het al zo vroeg licht wasquote:
Wil ik opzich ook stemmen maar door hoe 'hadden beter kunnen slapen' geformuleerd is wil ik liever daar op stemmen voor comedy valuequote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:03 schreef Rica het volgende:
De doorzetters
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Verdienen een beloning
Ja, je zag net dat Jeroen zat te luisteren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:03 schreef Espabilado het volgende:
Serieus, hoe kan je hun gesprekken nou niet horen in die bedden??
Heb ik wel vaker, wordt er gesproken over mensen paar meter verderop en die kunnen het dan niet horen?
Tuurlijk horen wij de stemmen harder door de zenders maar ze praten nu toch best hard, en zoals net over peter gewoon heel hard 'ZO positief meegevallen' ..
Ja daaag ga echt niet zo vroeg in de ochtend ontnuchteren.... doe maar een biertje instead....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:03 schreef Dottey het volgende:
krijgen deze bikkels ook koffie?
die hier nog zitten?
Naja toch maar beloning.. ben dan toch pittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil ik opzich ook stemmen maar door hoe 'hadden beter kunnen slapen' geformuleerd is wil ik liever daar op stemmen voor comedy value
Zouden ze hier uberhaupt in kunnen slapen dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil ik opzich ook stemmen maar door hoe 'hadden beter kunnen slapen' geformuleerd is wil ik liever daar op stemmen voor comedy value
Wie goed doet, goed ontmoet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Naja toch maar beloning.. ben dan toch pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |