Ja, maakt niet veel uit idd of ze nu wakker liggen in hun bed of even nog sociaal erbij komen zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:36 schreef Espabilado het volgende:
Wel apart dat mocht de rest niet slapen ze zelfs nu er niet bij willen komen zitten
nee ik bedoelde het net effe anders daar bobby aan het turen was met een zaklamp... en de meiden doelloos zaten...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:34 schreef snetje het volgende:
[..]
en Bobby .....
laat je die nu express weg ?
Amber geeft al aan dat Renate gaat stinken .... ze wast blijkbaar haar handen niet na het wassen .... ( naja en meer niet )
okeyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het net effe anders daar bobby aan het turen was met een zaklamp... en de meiden doelloos zaten...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:38 schreef Rots het volgende:
Lekker tukken nu hoor. fuck de bunker.
Trusten allen, slaap goed en fijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:38 schreef Rots het volgende:
Lekker tukken nu hoor. fuck de bunker.
Trusten allen, slaap goed en fijn.
Slapen? 7 uur is deze afgelopen... ik neem aan dat we dan gewoon door gaan met de volgende...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:39 schreef Rainesz het volgende:
kan de Febo niet bellen,of een brief erin gooien
Helaas opdracht mislukt,ga maar slapen,de dag wordt nog zwaar genoeg...
haha na 7u iig zonder mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Slapen? 7 uur is deze afgelopen... ik neem aan dat we dan gewoon door gaan met de volgende...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Slapen? 7 uur is deze afgelopen... ik neem aan dat we dan gewoon door gaan met de volgende...
SLAPPE HAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:32 schreef luciano het volgende:
Neem DEZE LINK eens over redactie , en speel deze eens KEIHARD AF !!!!!!!!!!!!!
http://www.ranktones.com/nl_NL/ringtone/Kraaiende+Haan+en+geweer
Ik heb nog 3 halve liters... dat moet ik wel kunnen redden tot 9 uur.... dan is de super om de hoek weer open....quote:
Hopelijk hoort de rest hun, en krijgen we morgen een discussiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:43 schreef Espabilado het volgende:
Typisch dit, degenen die nu zitten gaan zeiken over de anderen
Terwijl;
-Bobby ook liep flauw te doen
-Marielin het niet zag zitten en liep te zeiken
Maar nu waren de rest lastig en flauw
Zo gaan dat soort dingen altijd
Tja, Renate.. Die moet er echt wel uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:44 schreef snetje het volgende:
ze hebben het er nu over wie wel zijn best deed en wie niet ..
Renate was dus echt aan het klungelen ...Pim deed goed mee ...
Dat je het laatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:44 schreef PC eend het volgende:
Ik begon wel een beetje in de vibe van de sirene te komen [ afbeelding ] komt ie niet meer
Ik ga buiten tegen een paar auto's aan schoppen
de rest ligt in bed te maffen en heeft gewoon opgegeven .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:43 schreef Espabilado het volgende:
Typisch dit, degenen die nu zitten gaan zeiken over de anderen
Terwijl;
-Bobby ook liep flauw te doen
-Marielin het niet zag zitten en liep te zeiken
Maar nu waren de rest lastig en flauw
Zo gaan dat soort dingen altijd
Renate en Peter werden naar bed gestuurd eerderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:47 schreef snetje het volgende:
[..]
de rest ligt in bed te maffen en heeft gewoon opgegeven .....
en mee gekregen hoe dat komt ? dat Bobby zover achter staat ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:46 schreef akveor het volgende:
Ja bobbie je kan wel lullen maar je staat bijna 400 stemmen achter op ummer 7....
Fok en wat staat Marielin laag.![]()
Ach Bobbie of Renate... als eerste twee. Dan liever eerst bobbie al was het alleen maar om die kop te zien en die van de anderen. Daarbij hebben die sukkels zich laten chanteren door Renate voor 2500 euro dus Renate blijven is de perfecte straf voor hun hebberigheid.quote:
nou en ze hebben tegengstribbelt ... echt hoor ...waren er haast met geen stok in te krijgen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Renate en Peter werden naar bed gestuurd eerder
Je bedoelt gisteravond? Of was fok aan het fokken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:48 schreef snetje het volgende:
[..]
en mee gekregen hoe dat komt ? dat Bobby zover achter staat ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:49 schreef snetje het volgende:
[..]
nou en ze hebben tegengstribbelt ... echt hoor ...waren er haast met geen stok in te krijgen ...
Hij is geslachtoffert om Renate er in te houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt gisteravond? Of was fok aan het fokken?
o wee als jij later gaat zeuren over Renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Bobbie of Renate... als eerste twee. Dan liever eerst bobbie al was het alleen maar om die kop te zien en die van de anderen. Daarbij hebben die sukkels zich laten chanteren door Renate voor 2500 euro dus Renate blijven is de perfecte straf voor hun hebberigheid.
Da's ook een oplossing voor die idioot veel stemmen. Niets laten zien en nr 1?quote:
Mooi helemaal mee eens. Had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij is geslachtoffert om Renate er in te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |