Hoe bedoel je? Als relatie of als team?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:22 schreef Dottey het volgende:
murielin en Amber als setje in de bunker zou idd wat leuks zijn.
JA afwisseling van het geluid!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die herrie maakt totaal geen indruk meer op de slapers. Lage frequentie erin, met hoog vermogen.
Hun vonden het helemaal niet lijken op 100 stukjesquote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is beter dat Marielin en Amber een klik krijgen om tegen Eline en Jroen op te boksen... die zijn nu al te close... presteren weinig en zijn veel te makkelijk over de opdrachten. Weinig respect voor de streamers tenzij ze er wat van nodig hebben.
Ja, ik ga om 7 uur ook sowieso slapen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net mijn ontbijt op en een bakje senseoMaar ik ga na zeven uur toch even plat
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel hadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:34 schreef Rainesz het volgende:
Serieus de laatste 5min duurde voor mijn gevoel als een half uur
Owww wat deden ze gek voor een paar biertjes... maar als het een serieuze opdracht is gaan ze slapen. Ondanks waarschuwingen van de sirenes die duidelijk maakten dat het niet de bedoeling is geven ze met nog dik 3 uur te gaan er de brui aan. Totaal respectloos naar de mensen die hun prijzengeld moeten betalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Amber is sinds dat ze een dipje had ook een stuk leuker geworden imo. Of dat komt omdat Eline haar "gedumpt" heeft voor Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |