Misschien, als achterban van deelnemers allemaal credits klaar heeft staan om in te zetten en Danny z'n pensioen op - stemmen voor Renate zet...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, kan nog allemaal veranderen denk ik.
bobbie is toch een meeloper en een slijmbal met weinig eigen inbreng... Het is beter dat Marielin en Amber een klik krijgen om tegen Eline en Jroen op te boksen... die zijn nu al te close... presteren weinig en zijn veel te makkelijk over de opdrachten. Weinig respect voor de streamers tenzij ze er wat van nodig hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:10 schreef Espabilado het volgende:
Jammer dat Bobby er nu uit gaat net nu het door vannacht er op lijkt dat er groepjes vormen... renate hoort sowieso nergens bij dus die maakt geen verschil dus had je leuk 3 tegen 4 gehad ofzo.
Idd, ik ook. Gaat echt traag nu. Maar als ik nu zou gaan slapen, nah, kan ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:14 schreef Rainesz het volgende:
Ik ben zelf de minuten ook aan eht weg tellen
Ja een beetje overlegd maar niets concreets....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:20 schreef Dottey het volgende:
jawel ze hebben geopperd te gaan fietsen voor licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |