quote:
Ik zeg: ik hou ervan! hahaha, wanneer gaat die zeurpiet naar huis?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:11 schreef koffieleutjuh het volgende:
sireneeeee renate eruit en amber ... amber pakt de boodschappies en vraagt aan renate ruim jij het ff op en yes yes er zitten geen peukies instresssssss
dat kreeg ik nog mee en toen ben ik gaan slapen. Ik had gelezen dat het een enorm zware opdracht zou worden, dus toen er een legpuzzel tevoorschijn kwam ben ik lekker gaan slapenquote:
ze wil haar gebruikte maandverband terug omdat ze daar horny van wordt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
en jah hoor ze wou alweer gaan bellen renate je raad nooit voor wat
Dat van vorige maand?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ze wil haar gebruikte maandverband terug omdat ze daar horny van wordt?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ze wil haar gebruikte maandverband terug omdat ze daar horny van wordt?
Gaaaaaaaaaaaaaaadverdamme!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:20 schreef Pl0x het volgende:
Zp vanmiddag ff 200 euro Cashen bij renate
En 10 Euro bij bobby om hem down te halen
daar ga je 't (bij lange na) niet mee redden kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:20 schreef Pl0x het volgende:
Zp vanmiddag ff 200 euro Cashen bij renate
En 10 Euro bij bobby om hem down te halen
Nee, je weet toch wat ik bestel en dan ook alleen bestel?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:27 schreef Danny het volgende:
Als Renate erin blijft stel ik een vetmestactie voor trouwens. elke dag 2 zakken chips, zo'n opgerolde cake met aardbei, koffie met slagroom en gevulde koek, een pak snickers (8 stuks dus), bokkepootjes, mergpijpen en een familiezak m&m's, een complete boterkoek (zo'n ronde) en 8 boterhammen met pindakaas. Als ze 't op krijgt krijgt ze een pakje peuken. Zo niet krijgt ze niks.
Eensch?
Haha, polletje maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:42 schreef blomst het volgende:
Renate heeft de laatste Banaan te pakken, ze hoeft dan geen ei, ik ben benieuwd of ze straks toch ei zit te eten.
Ik zou permanent op minimaal een meter afstand bij haar blijven haha, mens stinkt de tent uit!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:53 schreef blomst het volgende:
Renate gaat niet douchen omdat ze ws vanavond naar huis gaat, Jeroen vraagt of ze watervrees heeft
ik zou 'm 'stinkend tochtgat' noemen als ik haar was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:00 schreef spapaars het volgende:
Nu weet ik waarom ze haar k*t, piepelemientje benoemd
Tochtgat zou beteken dat er een aanvoer zou zijn van luchtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou 'm 'stinkend tochtgat' noemen als ik haar was.
neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hun ook, zeiden ze net.
Ik zeg: skippyballen 24 uur!
Zeg maar gerust 'niet in beeld gebracht'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:10 schreef spapaars het volgende:
Zuinigjes in beeld gebracht.
dat maakt 't juist des te leuker om TOCH een goeie cap te krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 'niet in beeld gebracht'
De regie is erg preuts bij de bunker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |