weet ik veelquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Stacey heeft een keer gelijk.
ik heb 1 keertje, 1 keertje (ik stem echtnooit) op Roan gestemd. Ik heb alleen nog geen bevestiging teruggekregenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Het duurde echt drie minuten voordat ik mijn Whatever bevestigings-smsje terug had, goed teken
jij stemt op Whatever?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Het duurde echt drie minuten voordat ik mijn Whatever bevestigings-smsje terug had, goed teken
Ik had lijfstraffen voor haar verwacht en ook wel terecht gevondenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan word ik pissig en denk ik dat ze totaal geschift zijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
een heel album, daar moet je toch gek van worden
ik heb al 7 keer op hester gestemdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 1 keertje, 1 keertje (ik stem echtnooit) op Roan gestemd. Ik heb alleen nog geen bevestiging teruggekregen
oh ja... das atijd zo'n makkelijk excuus als ze vals zingen/naast de band zingenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
Kan Nederland tegen Italië komen in de finale?
Dat ligt toch echt aan jou dan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Nog nooit van dat nummer gehoord, dat Hester gaat zingen.
Kings of leon - sex on firequote:
Omdat hij ze vandaag erg sterk vond?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij stemt op Whatever?!
waarom in GODSNAAM??!??
De geile bitch gaat "rocken"quote:
Jawel, wacht maar. Heel bekend nummer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Nog nooit van dat nummer gehoord, dat Hester gaat zingen.
Het wordt penalties, dat staat vast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
Kan Nederland tegen Italië komen in de finale?
Halfnaakt met de hand in de broek...yeahquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hester gaan batsen op het podium.
Had ik vroeger ook dezelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Mega Christina poster aan de muur?
Dansen met de strijkplank?![]()
*bladert door kamasutra....quote:
Vals zingen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef patatmetfriet het volgende:
WTF DOET ZIJ NOU?!?!!? WIJF!?!?! DIT HAD JE EERDER MOETEN DOEN>?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |