weet ik veelquote:
 Ik heb eerst gegoogled
 Ik heb eerst gegoogled   Hahaha
 Hahaha Ik hoop dat ik hem morgen LIVE ga zien
 Ik hoop dat ik hem morgen LIVE ga zien   De finalisten komen morgen namelijk optreden in Spijkenisse
 De finalisten komen morgen namelijk optreden in Spijkenisse   

Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Stacey heeft een keer gelijk.

ik heb 1 keertje, 1 keertje (ik stem echtnooit) op Roan gestemd. Ik heb alleen nog geen bevestiging teruggekregenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Het duurde echt drie minuten voordat ik mijn Whatever bevestigings-smsje terug had, goed teken

jij stemt op Whatever?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Het duurde echt drie minuten voordat ik mijn Whatever bevestigings-smsje terug had, goed teken

Ik had lijfstraffen voor haar verwacht en ook wel terecht gevondenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan word ik pissig en denk ik dat ze totaal geschift zijn.

quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
een heel album, daar moet je toch gek van worden

ik heb al 7 keer op hester gestemdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 1 keertje, 1 keertje (ik stem echtnooit) op Roan gestemd. Ik heb alleen nog geen bevestiging teruggekregen

oh ja... das atijd zo'n makkelijk excuus als ze vals zingen/naast de band zingenquote:

quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
Kan Nederland tegen Italië komen in de finale?

Dat ligt toch echt aan jou dan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Nog nooit van dat nummer gehoord, dat Hester gaat zingen.

Kings of leon - sex on firequote:

Omdat hij ze vandaag erg sterk vond?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij stemt op Whatever?!
waarom in GODSNAAM??!??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |