Maar maar maar meneer Pullup, dit was toch totaal ruk, niet te verlijken met bijv Lisa? Schooloptredentje, voor een euro op de vrijmarkt niveautje?quote:
Huh??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
En toch zie ik liever Jamal eerder gaan.
Ik voorspel dat velen zullen volgen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
En trouwens ik vind het wel stoer en dapper dat ze het zo durven zonder band
Dat zie je de rest hun niet nadoen
Waarom heeft die keeper een helm op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
Dat nummer op het achtergrond hoe heet het ook alweer
Omdat de meesten dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik voorspel dat velen zullen volgen...
heb me dat al zo vaak afgevraagd waarom ze zichzelf niet begeleiden....
ik dacht wtf waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb een memo op mijn bureaublad gezet, screenshot maken van de supposed boukhari
dit nummer? just for tonightquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
Dat nummer op het achtergrond hoe heet het ook alweer
dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
En toch zie ik liever Jamal eerder gaan.
Die Eva ofzo is lekker strak, maar die andere vind ik echt een paard ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Noem jij dat andere 16 jarige meisje nou een paard? Echt?
Ik heb Wendy dan ook echt nooit hoog gehad. Echt te erg, dat mens kan ook echt niet presenteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef livelink het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn als je Martijn krijgt om je te promoten. Die doet toch echt wel veel enthousiaster en leuker dan Wendy.
haha dat ze aan z'n vingers ruikt en zegt: je hebt een gitaar aangeraakt!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
een aflevering van friends waarin Phoebe Joey gitaar leert spelen.
The claw en allemaal rare namen voor de accoorden.
ja tuurlijk, welke anders?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht wtf waar heb je het over
Maar je bedoelt die voetballer? Of niet
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
Eerste optreden vond ik beter.
het komt mij ook erg bekend voor jaquote:
ja hee, just trying to helpquote:
Da's topsport iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Dakota het volgende:
hij staat altijd of ie aan t spijkerpoepen is
| Forum Opties | |
|---|---|