Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Roan en Rachel verdienen wmb een finaleplek. Denk dat Lisa de derde plek verdient
quote:
quote:
Helaas gaat het niet meer om de zangkunsten. Er kan de hele week al gestemd worden, dus gaat het nu alleen nog maar om wie de grootste fanbase heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Roan en Rachel verdienen wmb een finaleplek. Denk dat Lisa de derde plek verdient
Wat doet Monique Smit daar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeks, er zit een hamster in de zaal.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Dus Whateverquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet meer om de zangkunsten. Er kan de hele week al gestemd worden, dus gaat het nu alleen nog maar om wie de grootste fanbase heeft.
de mijne ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Jezus mijn internet is echt supertraag vandaag.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeks, er zit een hamster in de zaal.
Die is nooit goed geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roan en Rachel
Hester was onwijs slecht. En het was niet eens een typisch 538-nummer.
Sita en Rachel konden het altijd wel goed vinden in het Starmaker huisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Dupje het volgende:
Oh, dat was dus Sita in t publiek, ik dacht al, waar ken ik die toch van
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef babette21 het volgende:
het valt me nu (backstage) pas op hoeveel Luigiano eigenlijk op tante Es lijkt![]()
Chello? Ik heb de hele week al last van traagheid en uitval (niet handig als je zit te gamen).quote:
het valt me nu (backstage) pas op hoeveel Luigiano eigenlijk op tante Es lijkt![]()
Dat deed ik 2 weken geleden al, ik vind haar in alle opzichten walgelijk. Qua stem, qua houding, qua doen en qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef Shitney het volgende:
Wat ziet iedereen trouwens in die Hester? Heb het zelf nooit wat gevonden, maar vandaag heb ik zelfs het geluid uitgezet.
Wat ook logisch is bij een programma als "X-Factor".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet meer om de zangkunsten. Er kan de hele week al gestemd worden, dus gaat het nu alleen nog maar om wie de grootste fanbase heeft.
Het gaat echt niet meer om de optredens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
Gevarenzone: Jamal, Hester & Whatever?
Nee planet Internet/KPNquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Chello? Ik heb de hele week al last van traagheid en uitval (niet handig als je zit te gamen).
ik vind dit topic idd leukerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind XFA opeens zo saai.
Het is ook reclamequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat verschilt niet zoveel volgens mij. Om diverse redenen natuurlijk. Qua stem zouden Roan en Jamal al weken geleden afgevallen zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Die zou ik ook kiezen, maar Roan mag je best inwisselen voor Whatever. Maar dan puur omdat ik het een echt uniek koppel vind en ze hebben wmb zeker de x factor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ook logisch is bij een programma als "X-Factor".
Maar ik luister toch het liefst naar Rachel, Roan en Lisa.
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Wat een afschuwelijk kind.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat deed ik 2 weken geleden al, ik vind haar in alle opzichten walgelijk. Qua stem, qua houding, qua doen en qua uiterlijk.
JA! DAT!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef byah het volgende:
die reclame van OralB trouwens
Beschermt u zich tegen hetgeen waar tandartsen het meest op controleren
Dat komt omdat het al tijden niet over talent gaat maar over fanbase? Om maar niet te spreken over die nepwedstrijd tussen de jury?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
vind ik idd ook, eigenlijk is er niets aanquote:
Met een nummer dat in 1997 al door Billy Joel (en vele anderen) op single is gezetquote:
Of je de rekening wel betaalt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef byah het volgende:
die reclame van OralB trouwens
Beschermt u zich tegen hetgeen waar tandartsen het meest op controleren
wat dacht je van bob dylan, schatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een nummer dat in 1997 al door Billy Joel (en vele anderen) op single is gezet
Nadat hij haar heeft uitgenodigd? Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Was dat een sneer van Gordon richting Rachel? Beetje flauw.
iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Het is geen hoogstaande show tot nu toe. Middelmatig eigenlijk.
Dat ze vorige week een beetje Aguilera liep na te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadat hij haar heeft uitgenodigd? Wat zei hij dan?
Omdat een minirok me blind zou maken.quote:
quote:
eindelijk iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Aaaah.... geweldig Dylan nummer, die vooral Brian Ferry erg mooi deed.
Ik vind Adele d'r uitvoering ook mooier eerlijk gezegd. Wat rauwer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef sbientje het volgende:
prachtig liedje is dit... adele heeft iets meer emotie in haar stem, maar lisa zingt het ook echt prachtig
Ik vond dit nummer juist wel met gevoel gezongenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas wat mensen zeggen over dat emotie-loze van Lisa. Ze blijft toch super, maar iets meer bezieling mag wel.
Coquote:
Dat is de hele opzet van Angelaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
als ze haar zo op blijven hemelen denkt het stemvolk dat ze al binnen is, stemmen ze niet meer en....
haalt ze de finale dus straks gewoon níet!!
Yep. Dat zou best eens kunnen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
als ze haar zo op blijven hemelen denkt het stemvolk dat ze al binnen is, stemmen ze niet meer en....
haalt ze de finale dus straks gewoon níet!!
Gordon is best goed in de jury.. behalve over zijn eigen mensen. Dat is altijd zó overdreven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Ligt het aan mij, of heeft Gordon geen enkele geloofwaardigheid meer in wat ie ook zegt? Elke keer weer is ie zooooooo ontroerd
Het niveau van Nikki wordt niet gehaald, zoals bij Climb Every Mountainquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog geen traan gelaten om X factor eerlijk gezegd
DAT heeft me toen idd wel geraakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Het niveau van Nikki wordt niet gehaald, zoals bij Climb Every Mountain
Dat hakte er inderdaad wel in ja, vooral ook vanwege het achterliggende verhaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Heb dat pas geleden nog gekeken en ik kreeg weer kippevel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eensch.
Dát was pas echt geniaal gezongen met enorm veel gevoel
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:38 schreef Dakota het volgende:
achgossie net een nestje platgereden vogeltjes
ik kijk het ook wel eens terug, zo mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb dat pas geleden nog gekeken en ik kreeg weer kippevel.
Ja, Nathalie is wel minder dan Eva...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Steve het volgende:
Dat gitaarspelen is niet echt je van het.
Die met de gitaar heeft nu een beetje een trillerig stemmetje.
Stacy kan het....en nu ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef mootie het volgende:
Serieus, als de jury zegt dat dit briljant of geniaal is.......
Nee, ik baal dat ze bestaan hebben.quote:
nietsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Dat háár van Stacey? Wat is daar toch mee gebeurd?
Die heeft gewoon dat paard meegenomen om er zelf beter uit te komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Eva is echt de beste van de twee.
Goed optreden. Dit past erg goed bij ze.
.. dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef mootie het volgende:
Dan hebben ze gelijk wmb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef mootie het volgende:
dat heeft ze bewerkt met het liefdessap van "haar jongens"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Dat háár van Stacey? Wat is daar toch mee gebeurd?
Amenquote:
Dan ben ik het ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
Dit is toch gewoon echt TE SLECHT, op het genante af, en die jury maar roepen hoe goed ze zijn.
Ben ik nou gek?
Beetje mwoah idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef tessie het volgende:
Ik vond dat die ene met die gitaar echt niet mooi zong....
ze schijnt helemaal geen accoorden te kennen, speelt alles puur op 't gehoor - althans, dat vertelde ze laatst in 'n interview... (zo leren verstandelijk gehandicapten trouwens ook vaak muziekmaken, misschien is een gastoptreden bij de jostiband een idee?!quote:
ik vond het ook best wel kut ze doen net of hier een wereldact is neergezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
Dit is toch gewoon echt TE SLECHT, op het genante af, en die jury maar roepen hoe goed ze zijn.
Ben ik nou gek?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
Ben ik nou gek?
Noem jij dat andere 16 jarige meisje nou een paard? Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft gewoon dat paard meegenomen om er zelf beter uit te komen.
Maar ze zijn nog zo jong.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Karina het volgende:
En dat "jullie zijn nog zo jong" dat weten we nou wel.
GROENGROENROODBLAUWGEELGROEEEEENquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze schijnt helemaal geen accoorden te kennen, speelt alles puur op 't gehoor - althans, dat vertelde ze laatst in 'n interview... (zo leren verstandelijk gehandicapten trouwens ook vaak muziekmaken, misschien is een gastoptreden bij de jostiband een idee?!)
een aflevering van friends waarin Phoebe Joey gitaar leert spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze schijnt helemaal geen accoorden te kennen, speelt alles puur op 't gehoor - althans, dat vertelde ze laatst in 'n interview... (zo leren verstandelijk gehandicapten trouwens ook vaak muziekmaken, misschien is een gastoptreden bij de jostiband een idee?!)
Maar maar maar meneer Pullup, dit was toch totaal ruk, niet te verlijken met bijv Lisa? Schooloptredentje, voor een euro op de vrijmarkt niveautje?quote:
Huh??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
En toch zie ik liever Jamal eerder gaan.
Ik voorspel dat velen zullen volgen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
En trouwens ik vind het wel stoer en dapper dat ze het zo durven zonder band
Dat zie je de rest hun niet nadoen
Waarom heeft die keeper een helm op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
Dat nummer op het achtergrond hoe heet het ook alweer
Omdat de meesten dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik voorspel dat velen zullen volgen...
heb me dat al zo vaak afgevraagd waarom ze zichzelf niet begeleiden....
ik dacht wtf waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb een memo op mijn bureaublad gezet, screenshot maken van de supposed boukhari
dit nummer? just for tonightquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
Dat nummer op het achtergrond hoe heet het ook alweer
dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
En toch zie ik liever Jamal eerder gaan.
Die Eva ofzo is lekker strak, maar die andere vind ik echt een paard ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Noem jij dat andere 16 jarige meisje nou een paard? Echt?
Ik heb Wendy dan ook echt nooit hoog gehad. Echt te erg, dat mens kan ook echt niet presenteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef livelink het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn als je Martijn krijgt om je te promoten. Die doet toch echt wel veel enthousiaster en leuker dan Wendy.
haha dat ze aan z'n vingers ruikt en zegt: je hebt een gitaar aangeraakt!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
een aflevering van friends waarin Phoebe Joey gitaar leert spelen.
The claw en allemaal rare namen voor de accoorden.
ja tuurlijk, welke anders?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht wtf waar heb je het over
Maar je bedoelt die voetballer? Of niet
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
Eerste optreden vond ik beter.
het komt mij ook erg bekend voor jaquote:
ja hee, just trying to helpquote:
Da's topsport iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Dakota het volgende:
hij staat altijd of ie aan t spijkerpoepen is
Forum Opties | |
---|---|