Ik vind Adele d'r uitvoering ook mooier eerlijk gezegd. Wat rauwer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef sbientje het volgende:
prachtig liedje is dit... adele heeft iets meer emotie in haar stem, maar lisa zingt het ook echt prachtig
Ik vond dit nummer juist wel met gevoel gezongenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas wat mensen zeggen over dat emotie-loze van Lisa. Ze blijft toch super, maar iets meer bezieling mag wel.
Coquote:
Dat is de hele opzet van Angelaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
als ze haar zo op blijven hemelen denkt het stemvolk dat ze al binnen is, stemmen ze niet meer en....
haalt ze de finale dus straks gewoon níet!!
Yep. Dat zou best eens kunnen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
als ze haar zo op blijven hemelen denkt het stemvolk dat ze al binnen is, stemmen ze niet meer en....
haalt ze de finale dus straks gewoon níet!!
Gordon is best goed in de jury.. behalve over zijn eigen mensen. Dat is altijd zó overdreven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Ligt het aan mij, of heeft Gordon geen enkele geloofwaardigheid meer in wat ie ook zegt? Elke keer weer is ie zooooooo ontroerd
Het niveau van Nikki wordt niet gehaald, zoals bij Climb Every Mountainquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog geen traan gelaten om X factor eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |