Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Roan en Rachel verdienen wmb een finaleplek. Denk dat Lisa de derde plek verdient
quote:
quote:
Helaas gaat het niet meer om de zangkunsten. Er kan de hele week al gestemd worden, dus gaat het nu alleen nog maar om wie de grootste fanbase heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Roan en Rachel verdienen wmb een finaleplek. Denk dat Lisa de derde plek verdient
Wat doet Monique Smit daar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeks, er zit een hamster in de zaal.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Dus Whateverquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet meer om de zangkunsten. Er kan de hele week al gestemd worden, dus gaat het nu alleen nog maar om wie de grootste fanbase heeft.
de mijne ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Jezus mijn internet is echt supertraag vandaag.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeks, er zit een hamster in de zaal.
Die is nooit goed geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roan en Rachel
Hester was onwijs slecht. En het was niet eens een typisch 538-nummer.
Sita en Rachel konden het altijd wel goed vinden in het Starmaker huisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Dupje het volgende:
Oh, dat was dus Sita in t publiek, ik dacht al, waar ken ik die toch van
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef babette21 het volgende:
het valt me nu (backstage) pas op hoeveel Luigiano eigenlijk op tante Es lijkt![]()
Chello? Ik heb de hele week al last van traagheid en uitval (niet handig als je zit te gamen).quote:
het valt me nu (backstage) pas op hoeveel Luigiano eigenlijk op tante Es lijkt![]()
Dat deed ik 2 weken geleden al, ik vind haar in alle opzichten walgelijk. Qua stem, qua houding, qua doen en qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef Shitney het volgende:
Wat ziet iedereen trouwens in die Hester? Heb het zelf nooit wat gevonden, maar vandaag heb ik zelfs het geluid uitgezet.
Wat ook logisch is bij een programma als "X-Factor".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet meer om de zangkunsten. Er kan de hele week al gestemd worden, dus gaat het nu alleen nog maar om wie de grootste fanbase heeft.
Het gaat echt niet meer om de optredens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
Gevarenzone: Jamal, Hester & Whatever?
Nee planet Internet/KPNquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Chello? Ik heb de hele week al last van traagheid en uitval (niet handig als je zit te gamen).
ik vind dit topic idd leukerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind XFA opeens zo saai.
Het is ook reclamequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat verschilt niet zoveel volgens mij. Om diverse redenen natuurlijk. Qua stem zouden Roan en Jamal al weken geleden afgevallen zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Die zou ik ook kiezen, maar Roan mag je best inwisselen voor Whatever. Maar dan puur omdat ik het een echt uniek koppel vind en ze hebben wmb zeker de x factor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ook logisch is bij een programma als "X-Factor".
Maar ik luister toch het liefst naar Rachel, Roan en Lisa.
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Wat een afschuwelijk kind.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat deed ik 2 weken geleden al, ik vind haar in alle opzichten walgelijk. Qua stem, qua houding, qua doen en qua uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |