Oja, dat had ik niet, daarom vergeet ik dat steedsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Jonge kinderen zijn er op gebouwd om uit bomen te kunnen lazeren. Als je ouder wordt dan breken je botten spontaan. Bij jonge kinderen zit er meer veerkracht in en soms als het breekt dan is het een "twijgbreukje". Net zoals een jonge twijgje niet kan breken maar dan dubbelvouwt.
Niemand weet wat er door zijn hoofd ging voor hij zo'n wanhoopsdaad beging. Ongeveer hetzelfde denk ik als wanneer iemand voor een trein springt. Om nou te gaan juichen dat hij dood is... Het is geen Osama ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Rectificatie: met een 6e dode te betreuren en een 7e dode (de dader) te bejuichen.
Een verklaring over de geestestoestand van de dader zou wel een welkome geste zijn voor de nabestaanden. Stel je eens voor dat je zelf een nabestaande bent van het 30 april drama, dan zou je toch ook alles willen weten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Houd gewoon je bek dicht als je niks te melden hebt.
==quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een verklaring over de geestestoestand van de dader zou wel een welkome geste zijn voor de nabestaanden. Stel je eens voor dat je zelf een nabestaande bent van het 30 april drama, dan zou je toch ook alles willen weten?²
Ik vind de dood, en/of de doodstraf zo'n makkelijke uitweg. Het is geen straf voor de dader, en eigenlijk hebben de nabestaanden er ook geen flikker aan, ze zien de dader niet wegrotten in de cel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Rectificatie: met een 6e dode te betreuren en een 7e dode (de dader) te bejuichen.
Zijn nabestaanden zullen het wel toejuichen dat hij dood is ja. Misschien moet je even bij hun voor de deur gaan staan juichen! Kan je ook ff langs de nabestaanden van de slachtoffers gaan en vragen of die ook zo blij zijn dat hij dood is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Nee hoor, als je naar die andere foto's kijkt met het publiek op de achtergrond zie je héél veel mensen met de hand voor de mond. Een normale reactie van mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Samson het volgende:
Wat ik vreemd vind (het is maar een detail) dat die leden van de koninklijke familie hun hand voor hun mond doen omdat ze zo schrikken. Het zou niet bepaald mijn reactie zijn als ik heel ergens van schrok, maar misschien is het iets aangeleerds in die kringen
Je zal idd gelijk hebben dan, ik snap alleen niet waarom dat dan hun reactie is. Maar misschien ben ik (gelukkig) nog nooit dermate geschrokkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:30 schreef starla het volgende:
[..]
Nee hoor, als je naar die andere foto's kijkt met het publiek op de achtergrond zie je héél veel mensen met de hand voor de mond. Een normale reactie van mensen.
Ik vind het juist een natuurlijke reactie, zo zat m'n moeder ook voor de tv gisterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Samson het volgende:
Wat ik vreemd vind (het is maar een detail) dat die leden van de koninklijke familie hun hand voor hun mond doen omdat ze zo schrikken. Het zou niet bepaald mijn reactie zijn als ik heel ergens van schrok, maar misschien is het iets aangeleerds in die kringen
Nee totaal niet. Het soort figuren dat dit soort misdaden plegen is totaal oninteressant. Volkert van der G. leeft ook nog, heeft altijd zijn mond gehouden heb je niks aan. Nee beter gelijk een end eraan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Een verklaring over de geestestoestand van de dader zou wel een welkome geste zijn voor de nabestaanden. Stel je eens voor dat je zelf een nabestaande bent van het 30 april drama, dan zou je toch ook alles willen weten?
Dit is je eigen perceptie, ik denk dat het merendeel er anders over denkt. Als nabestaande blijf je altijd in het bezit van (suggestieve) vragen. Men wil dan liever antwoorden dan onwetend blijven me dunkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Het soort figuren dat dit soort misdaden plegen is totaal oninteressant. Volkert van der G. leeft ook nog, heeft altijd zijn mond gehouden heb je niks aan. Nee beter gelijk een end eraan.
Die vijf kinderen helemaal ter rechterzijdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:31 schreef starla het volgende:
[..]
Op deze foto tel ik er zo snel al 10:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
Ik zat dat me gisteren ook af te vragen maar dan over het waarom je je hand voor je mond doetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Je zal idd gelijk hebben dan, ik snap alleen niet waarom dat dan hun reactie is. Maar misschien ben ik (gelukkig) nog nooit dermate geschrokken
chronologisch gezien was de 6e dode de daderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Ja, wat mij bij blijft is dat gekrijs dat door merg en been gaat vlak na het incident.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die vijf kinderen helemaal ter rechterzijdedan pas zie je hoeveel indruk zoiets maakt op het jonge brein.
Hoe bedoel je? Is er een collega van je gestorven?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:35 schreef _Qmars_ het volgende:
R.i.p. voor een medecollega van het wapen..
wat is een medecollega nou weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:35 schreef _Qmars_ het volgende:
R.i.p. voor een medecollega van het wapen..
Ik had exact hetzelfde, het is een meer vrouwelijke reactie denk ik, ik doe het ook nooit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zat dat me gisteren ook af te vragen maar dan over het waarom je je hand voor je mond doet![]()
Ik denk het ook iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde, het is een meer vrouwelijke reactie denk ik, ik doe het ook nooit.²
Welnee joh, dit soort mensen hebben geen ouders, broers en zussen, ooms en tantes, opa's en oma's of vrienden en die kinderen en ex-vrouw waar ze het gisteren over hadden zijn ook verzonnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar heeft die Karst nog familieleden, want voor hun is het wel erg dat die dood is.......
Aangeleerd idd. Ik doe het zelf iig ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zat dat me gisteren ook af te vragen maar dan over het waarom je je hand voor je mond doet![]()
Is dat toch een soort aangeleerde beschaving , kinderen doen dat volgens mij niet die trekken gewoon de mond wagenwijd open
Overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welnee joh, dit soort mensen hebben geen ouders, broers en zussen, ooms en tantes, opa's en oma's of vrienden en die kinderen en ex-vrouw waar ze het gisteren over hadden zijn ook verzonnen.
En als hij per ongeluk wel familie of vrienden had dan hebben die dit allemaal natuurlijk lekker verdient. Maar goed dat die vent dood is, feestje!
inderdaad ik snap niet waarom die user niet gewoon een life-ban en ip ban krijgt. Hele topics worden verneukt door die gast met zijnquote:
Die willen momenteel, begrijpelijk, geen media contact, las ik ergens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar heeft die Karst nog familieleden, want voor hun is het wel erg dat die dood is.......
iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik keek gisteren naar Pauw en Witteman, en bekeek net de herhaling. Het blijft me raken als je ziet hoeveel mensen zich direct, op vrijwillige basis, inzette voor de slachtoffers. Dat zijn wel één van de dingen die we geleerd hebben: als het erop aankomt is men in Nederland behulpzaam. Prijzenswaardig, ja.²
Nee, ik ben net een ambtenaarquote:
Had ik niet op gelet, excuus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik ben net een ambtenaar.
Last time i checked was ik geen NWS-mod, als dingen echt niet door de beugel kunnen wil ik best ingrijpen maar dat is hier niet het geval. BansheeBoy laat ik verder aan de NWS-mods om af te handelen.
Ofschoon ik een erg rationeel karakter heb heeft het mij ook enigszins geraakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef Fortitudo het volgende:
ik moest net de tranen wegvegen bij het gedicht. jan mulder ook.
Zeer begrijpelijk, echter verwacht ik wel dat zij ons kunnen helpen aan de benodigde answers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die willen momenteel, begrijpelijk, geen media contact, las ik ergens.
khad kippenvelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Burnie88 het volgende:
Wie heeft DWDD gezien net? Dat gedicht van Nico Dijkshoorn was erg mooi en treffend.
de politie schijnt al tientallen filmpjes en honderden fotos van omstanders gekregen te hebben. Wees blij dat niet iedereen dat klakkeloos op het internet pleurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Stefan het volgende:
Toch valt t me nog tegen hoe weinig filmpjes en fotos er zijn gemaakt. Mensen zaten al uren te wachten op de bus met de royals en dan zou je denken dat velen al; aan t filmen ofzo zijn.
ons, ons? wat lul je nou man?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, echter verwacht ik wel dat zij ons kunnen helpen aan de benodigde answers.²
Zij hoeven via de media niemand aan antwoorden te helpen. Daar hebben we politie en justitie voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, echter verwacht ik wel dat zij ons kunnen helpen aan de benodigde answers.²
Ben ik helemaal met je eens. Ik ben iets te betrokken inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:21 schreef HeldenHart het volgende:
De enige mensen die recht hebben op antwoorden zijn de betrokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |