Want? Mensen kunnen zelf wel bepalen welke beelden ze willen zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef ASroma het volgende:
[..]
de politie schijnt al tientallen filmpjes en honderden fotos van omstanders gekregen te hebben. Wees blij dat niet iedereen dat klakkeloos op het internet pleurt.
Het onderzoek is gestaakt omdat de verdachte is overleden. Van politie en justitie hoef je in deze dus niets te verwachten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zij hoeven via de media niemand aan antwoorden te helpen. Daar hebben we politie en justitie voor.
Ik mag aannemen dat ze in ieder geval een zaak afsluiten door de oorzaak van alles te ontdekken. En of er mede-daders zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het onderzoek is gestaakt omdat de verdachte is overleden. Van politie en justitie hoef je in deze dus niets te verwachten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het strafrechtelijke onderzoek is gestaakt omdat de verdachte is overleden. Van politie en justitie hoef je in deze dus niets te verwachten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik hoorde vanmiddag nog op de radio over jongens die voor het drama een praatje met Karst maakten op een parkeerplaats. Ze lachten wat om wat deuken in z'n auto en hij grapte: "Ja, hij ziet er niet uit, maar rijden kan hij nog heel goed."
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik hoorde vanmiddag nog op de radio over jongens die voor het drama een praatje met Karst maakten op een parkeerplaats. Ze lachten wat om wat deuken in z'n auto en hij grapte: "Ja, hij ziet er niet uit, maar rijden kan hij nog heel goed."
Alles wat we al weten + 10 minuten commentaar met Paul en Witteman? of ook werkelijk iets nieuws?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, even een bericht ter informatie: op Nederland 1 Pauw en Witteman om 23:00. Ze wijden de hele uitzending aan het drama des Apeldoorns.²
Dat is soms verrekte lastig als je bijv. de 2de pagina van de Volkskrant 's-ochtends openslaat en je benen op half 7 ziet of het RTL nieuws zit te bekijken en liever die 4 seconde van de uitzending niet ziet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want? Mensen kunnen zelf wel bepalen welke beelden ze willen zien.
je bent hier serieus bij betrokken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Ik ben iets te betrokken inderdaad.²
Iemand een antwoord? Ik ben benieuwd..quote:vraagt zich als mediafilosoof af of Apeldoorn eigenlijk het eerste live door de media verslagen auto-ongeluk in Nederland is?
Ja, wel serieus, maar gewoon als geïnteresseerde buitenstaander.quote:
nee, want dit is geen auto-ongeluk, maar een aanslag oidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef donroyco het volgende:
Op Twitter kwam deze vraag langs:
[..]
Iemand een antwoord? Ik ben benieuwd..
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, want dit is geen auto-ongeluk, maar een aanslag oid
Was toch een man??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef raptorix het volgende:
Die agente op de fiets had trouwens wel geluk zeg, als ze haar fiets in zwaarder verzet had gehad was ze geplet geweest.
Ik weet niet uit welke dampkring jij komt maar je hand voor je mond slaan bij schrik is normaal hoor. Net zoals je je handen bovenop je hoofd legt als je schrikt en bang bent en ook net zo normaal als alle mensen hun nek intrekken wanneer ze in de regen lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Samson het volgende:
Wat ik vreemd vind (het is maar een detail) dat die leden van de koninklijke familie hun hand voor hun mond doen omdat ze zo schrikken. Het zou niet bepaald mijn reactie zijn als ik heel ergens van schrok, maar misschien is het iets aangeleerds in die kringen
Moslims kunnen ook fouten maken. Denk je dat ik die essay's van mij alleen schrijf voor ongelovigen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN, BB die een moslim afvalt.
==quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims kunnen ook fouten maken. Denk je dat ik die essay's van mij alleen schrijf voor ongelovigen?²
Oh, je kent het bestaan er van? Dan had je mijn standpunten toch min of meer kunnen extraheren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je Essays, oh ja die van het kinderlijke niveau van een 4 jarige
Ik vindt het triest voor de mensen die het aangaat. Maar het raakt me verder niet persoonlijk. Ik vindt die cultuur van bloemen leggen beertjes enz zwaar overdreven als ik zo dood zou gaan zou ik alleen me naaste op de plek van me dood willen hebben. En niet de buurvrouw van drie hoog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wel serieus, maar gewoon als geïnteresseerde buitenstaander.²
Die buuf op 3 hoog is je naaste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt het triest voor de mensen die het aangaat. Maar het raakt me verder niet persoonlijk. Ik vindt die cultuur van bloemen leggen beertjes enz zwaar overdreven als ik zo dood zou gaan zou ik alleen me naaste op de plek van me dood willen hebben. En niet de buurvrouw van drie hoog.
Ze doen het echt goed, ze geven aan elke situatie een extra dimensie. En ze spelen het toch weer klaar om deze situatie perfect de huiskamers in te beamen.quote:
Netjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef Nizno het volgende:
De bloemen zijn dus gewoon binnen gelegd, om rare dingen te voorkomen.
Jongens, een gedicht, door mij zelf geschreven o.a. n.a.v. bovenstaande:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef Nizno het volgende:
De bloemen zijn dus gewoon binnen gelegd, om rare dingen te voorkomen.
Sjeezus, wat een baggergedicht..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, een gedicht, door mij zelf geschreven o.a. n.a.v. bovenstaande:
Ik ben tevreden, ja blij
Dat er vredige mensen zijn zoals zij
Die medeleven schenken aan de familie van de dader
Dat me deugd, hier leren we van voor later²
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat de uitzending van vanavond niet helemaal wordt besteed aan de perikelen van gisteren. Zonde. Ebt wel erg snel weg zo.²
Ik ben niet zo heel sterk in het tonen van mijn emoties, dit leek mee de beste manier. Ik ben geen dichter, dat weet ik, ik wilde slechts mijn emoties tonen op een verfijnde manier.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, een gedicht, door mij zelf geschreven o.a. n.a.v. bovenstaande:
Ik ben tevreden, ja blij
Dat er vredige mensen zijn zoals zij
Die medeleven tonen aan de familie van de dader
Dat doet me deugd, hier leren we van voor later²
Goh, wanneer kwam je achter deze revolutionaire conclusie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel sterk in het tonen van mijn emoties, dit leek mee de beste manier. Ik ben geen dichter, dat weet ik, ik wilde slechts mijn emoties tonen op een verfijnde manier.²
Ja dank je, ik ben blij dat je het weet te waarderen. Ik kon alleen geen titel vinden voor het gedicht.quote:
Bij de psycholoog kun je ook heel fijn je emoties tonenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel sterk in het tonen van mijn emoties, dit leek mee de beste manier. Ik ben geen dichter, dat weet ik, ik wilde slechts mijn emoties tonen op een verfijnde manier.²
ja klopt,quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef whataboutit het volgende:
Heb pauw en witteman denk ik net gemist, aangezien ik nu dat paardenmens zie. Hierna komt er nog een herhaling van toch? later vanavond/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |