Moslims kunnen ook fouten maken. Denk je dat ik die essay's van mij alleen schrijf voor ongelovigen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN, BB die een moslim afvalt.
==quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims kunnen ook fouten maken. Denk je dat ik die essay's van mij alleen schrijf voor ongelovigen?²
Oh, je kent het bestaan er van? Dan had je mijn standpunten toch min of meer kunnen extraheren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je Essays, oh ja die van het kinderlijke niveau van een 4 jarige
Ik vindt het triest voor de mensen die het aangaat. Maar het raakt me verder niet persoonlijk. Ik vindt die cultuur van bloemen leggen beertjes enz zwaar overdreven als ik zo dood zou gaan zou ik alleen me naaste op de plek van me dood willen hebben. En niet de buurvrouw van drie hoog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wel serieus, maar gewoon als geïnteresseerde buitenstaander.²
Die buuf op 3 hoog is je naaste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt het triest voor de mensen die het aangaat. Maar het raakt me verder niet persoonlijk. Ik vindt die cultuur van bloemen leggen beertjes enz zwaar overdreven als ik zo dood zou gaan zou ik alleen me naaste op de plek van me dood willen hebben. En niet de buurvrouw van drie hoog.
Ze doen het echt goed, ze geven aan elke situatie een extra dimensie. En ze spelen het toch weer klaar om deze situatie perfect de huiskamers in te beamen.quote:
Netjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef Nizno het volgende:
De bloemen zijn dus gewoon binnen gelegd, om rare dingen te voorkomen.
Jongens, een gedicht, door mij zelf geschreven o.a. n.a.v. bovenstaande:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef Nizno het volgende:
De bloemen zijn dus gewoon binnen gelegd, om rare dingen te voorkomen.
Sjeezus, wat een baggergedicht..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, een gedicht, door mij zelf geschreven o.a. n.a.v. bovenstaande:
Ik ben tevreden, ja blij
Dat er vredige mensen zijn zoals zij
Die medeleven schenken aan de familie van de dader
Dat me deugd, hier leren we van voor later²
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat de uitzending van vanavond niet helemaal wordt besteed aan de perikelen van gisteren. Zonde. Ebt wel erg snel weg zo.²
Ik ben niet zo heel sterk in het tonen van mijn emoties, dit leek mee de beste manier. Ik ben geen dichter, dat weet ik, ik wilde slechts mijn emoties tonen op een verfijnde manier.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, een gedicht, door mij zelf geschreven o.a. n.a.v. bovenstaande:
Ik ben tevreden, ja blij
Dat er vredige mensen zijn zoals zij
Die medeleven tonen aan de familie van de dader
Dat doet me deugd, hier leren we van voor later²
Goh, wanneer kwam je achter deze revolutionaire conclusie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel sterk in het tonen van mijn emoties, dit leek mee de beste manier. Ik ben geen dichter, dat weet ik, ik wilde slechts mijn emoties tonen op een verfijnde manier.²
Ja dank je, ik ben blij dat je het weet te waarderen. Ik kon alleen geen titel vinden voor het gedicht.quote:
Bij de psycholoog kun je ook heel fijn je emoties tonenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel sterk in het tonen van mijn emoties, dit leek mee de beste manier. Ik ben geen dichter, dat weet ik, ik wilde slechts mijn emoties tonen op een verfijnde manier.²
ja klopt,quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef whataboutit het volgende:
Heb pauw en witteman denk ik net gemist, aangezien ik nu dat paardenmens zie. Hierna komt er nog een herhaling van toch? later vanavond/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |