sorry :$ (K)quote:
Nu op RTL4, besteden ze aandacht aan gisteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Bij de psycholoog kun je ook heel fijn je emoties tonen
nog even reclame en dan komen de heren weer.......quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef whataboutit het volgende:
Heb pauw en witteman denk ik net gemist, aangezien ik nu dat paardenmens zie. Hierna komt er nog een herhaling van toch? later vanavond/
dwddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
Had de dader nou wel of geen kinderen?
Daar lees ik steeds tegenstrijdige dingen over.
En dat mooie gedicht, was dat bij P&W of bij DWDD?
'Waardeloos stuk bagger.' ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja dank je, ik ben blij dat je het weet te waarderen. Ik kon alleen geen titel vinden voor het gedicht.²
Dat zij daar zitten is compleet hun eigen keuze, en ik vind het enorm knap van deze twee gasten dat ze dat aandurven na zo'n traumatische gebeurtenis. Ik zou het iig niet kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:48 schreef Shitney het volgende:
Ik zit net nav dit topic naar de herhaling van Pauw &Witteman te kijken en zit me alweer kwaad te maken. De burgemeester van Huissen zit te vertellen dat zelfs de buren van Karst Tates al slachtofferhulp hebben gehad, terwijl er daar ook twee gewonden uit die dansgroep zitten die vertellen dat ze nog geen hulpinstantie hebben gezien. WTF???? Sowieso schofterig dat P&W die twee in de uitzending hebben, want ze zijn zo te zien compleet van de wereld, wat ook logisch is. Maar hoe kan het dat elke nicht van de buurvrouw van de achterneef van de dader wel al hulpverlening, media en de burgemeester op de stoep heeft gehad, maar die dansgroep niet? 1 dode, 3 zwaargewonden en een aantal lichtgewonden uit 1 groep, en niemand gaat daar even naartoe?
Sorry hoor, maar dat geloof ik echt niet dat niemand naar hun toe gegaan is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:48 schreef Shitney het volgende:
Ik zit net nav dit topic naar de herhaling van Pauw &Witteman te kijken en zit me alweer kwaad te maken. De burgemeester van Huissen zit te vertellen dat zelfs de buren van Karst Tates al slachtofferhulp hebben gehad, terwijl er daar ook twee gewonden uit die dansgroep zitten die vertellen dat ze nog geen hulpinstantie hebben gezien. WTF???? Sowieso schofterig dat P&W die twee in de uitzending hebben, want ze zijn zo te zien compleet van de wereld, wat ook logisch is. Maar hoe kan het dat elke nicht van de buurvrouw van de achterneef van de dader wel al hulpverlening, media en de burgemeester op de stoep heeft gehad, maar die dansgroep niet? 1 dode, 3 zwaargewonden en een aantal lichtgewonden uit 1 groep, en niemand gaat daar even naartoe?
Dat ligt dus niet aan de burgemeester va huussen, maar aan de burgemeester van Almere waar die twee en de dansgroep vandaan komen. En ja, de burgemeester van Almere kennen we dus al heel goed, Annemarie Jorritsma, juist ja, VVD. Alleen als ze er zelf beter van wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:52 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Dat zij daar zitten is compleet hun eigen keuze, en ik vind het enorm knap van deze twee gasten dat ze dat aandurven na zo'n traumatische gebeurtenis. Ik zou het iig niet kunnen denk ik.
Inderdaad wel enorm belachelijk dat deze twee nog geen slachtofferhulp gehad hebben terwijl Mien de buurvrouw dat wel heeft aangeboden gekregen
Dat vertellen ze toch net? Waarom zouden ze daarover liegen? Ze zien er niet echt uit alsof ze nog in staat zijn te liegen, volgens mij zijn ze volledig de weg kwijt. Bovendien gaven ze aan juist helemaal niet met nieuws en kranten bezig te zijn geweest, maar met de leden die nog in het ziekenhuis liggen. Ik neem toch aan dat als de hulpverlening naar ze op zoek was, het ziekenhuis waar die 3 gewonden nog steeds liggen een redelijk goede plek is om die mensen te treffen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat geloof ik echt niet dat niemand naar hun toe gegaan is.
Denk eerder dat de hulpdiensten wel degelijk geprobeerd hebben contact te zoeken met hun, maar dat dat niet gelukt was omdat die twee druk waren om in elk TV programma over de gebeurtenissen van gister te verschijnen.
Nou ja, de dood van de dader is op dit moment toch echt de betreuren. Jammer dat hij geen verklaring kon afleggen en jammer dat verder lijden hem bespaard is gebleven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Rectificatie: met een 6e dode te betreuren en een 7e dode (de dader) te bejuichen.
Ik weet niet hoor, ze kwamen niet echt over alsof ze nog heel bewust keuzes maken. Meer als mensen die dusdanig getraumatiseerd zijn dat ze alles maar over zich heen laten komen. Ze hadden ook nog helemaal niet geslapen, zei die ene die steeds aan het woord was. Ik vond het echt afschuwelijk om hen te zien, zo compleet ontredderd nog steeds.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:52 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Dat zij daar zitten is compleet hun eigen keuze, en ik vind het enorm knap van deze twee gasten dat ze dat aandurven na zo'n traumatische gebeurtenis. Ik zou het iig niet kunnen denk ik.
Inderdaad wel enorm belachelijk dat deze twee nog geen slachtofferhulp gehad hebben terwijl Mien de buurvrouw dat wel heeft aangeboden gekregen
Ze zijn niet met de nieuws en kranten bezig geweest?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat vertellen ze toch net? Waarom zouden ze daarover liegen? Ze zien er niet echt uit alsof ze nog in staat zijn te liegen, volgens mij zijn ze volledig de weg kwijt. Bovendien gaven ze aan juist helemaal niet met nieuws en kranten bezig te zijn geweest, maar met de leden die nog in het ziekenhuis liggen. Ik neem toch aan dat als de hulpverlening naar ze op zoek was, het ziekenhuis waar die 3 gewonden nog steeds liggen een redelijk goede plek is om die mensen te treffen.
Nou ja zeg! Ze moeten hun slachtofferrol niet gaan overdrijven? Wat zijn ze dan? Een dansgroep van minder dan 10 mensen waarvan 1 dood en 3 zwaargewonden en nog een aantal lichtgewonden lijken me zo'n beetje de zwaarst getroffen slachtoffers, als je naar het totale aantal doden en gewonden kijkt. Als je op de beelden afgaat zijn zo'n beetje alle slachtoffers gevallen in deze dansgroep en die muziekgroep waar dat kleine meisje bijhoorde.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ze zijn niet met de nieuws en kranten bezig geweest?
Ze waren de eerste slachtoffers die voor de camera reageerden. Ze zaten uitgebreid bij Een vandaag en nu dan weer bij P&W.
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar ze moeten hun slachtofferrol ook weer niet gaan overdrijven en dat lijkt mij hier wel het geval. Oke, ik weet er het fijne niet van, maar het klopt niet helemaal wat ze zeggen.
Ik denk dat het een erg goed beeld was van de impact die het gemaakt heeft. Ik vond deze 2 mensen veel meer zeggen dan de fotos en filmpjes die ik gezien heb. Dit waren twee mensen van vlees en bloed die daar toch even hun verhaal doen. Ik vond het knap. Ik neem niet aan dat Pauw en Witteman deze mensen op tv zou laten verschijnen als ze nog in shock-toestand waren geweest. Dat je er ontredderd over spreekt, en eigenlijk gewoon geen woorden voor hebt lijkt me logisch. Niemand heeft woorden voor zoiets.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:05 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ze kwamen niet echt over alsof ze nog heel bewust keuzes maken. Meer als mensen die dusdanig getraumatiseerd zijn dat ze alles maar over zich heen laten komen. Ze hadden ook nog helemaal niet geslapen, zei die ene die steeds aan het woord was. Ik vond het echt afschuwelijk om hen te zien, zo compleet ontredderd nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |