abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:50:53 #101
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_68577645
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

*kuch*

Ja, 't is moeilijk.. I know .
sorry :$ (K)
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:54:05 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68577753
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Bij de psycholoog kun je ook heel fijn je emoties tonen
Nu op RTL4, besteden ze aandacht aan gisteren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68577998
Volgende week vrijdag herdenkingsdienst in theater Orpheus in Apeldoorn.
pi_68578031
Op 8 mei herdenking in Apeldoorn

` Volgende week vrijdag,op 8 mei,is er
in theater Orpheus in Apeldoorn een
officiële herdenkingsbijeenkomst voor
de slachtoffers van de aanslag op
Koninginnedag.Burgemeester De Graaf van
Apeldoorn zegt dat daar zeker leden van
de koninklijke familie bij aanwezig
zullen zijn;wie is nog niet bekend.

Volgens de burgemeester laat koningin
Beatrix zich voortdurend op de hoogte
brengen van de toestand van de tien
gewonden die bij de aanslag vielen.

Het dodental van het drama is opgelopen
tot zeven.Een lid van de marechaussee
is een dag na de aanslag bezweken.Ook
de aanslagpleger is overleden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 mei 2009 @ 00:07:54 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68578197
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef whataboutit het volgende:
Heb pauw en witteman denk ik net gemist, aangezien ik nu dat paardenmens zie. Hierna komt er nog een herhaling van toch? later vanavond/
nog even reclame en dan komen de heren weer.......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 mei 2009 @ 00:08:15 #106
163650 Greys
pi_68578213
Had de dader nou wel of geen kinderen?
Daar lees ik steeds tegenstrijdige dingen over.

En dat mooie gedicht, was dat bij P&W of bij DWDD?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68578225
tvp
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:10:07 #108
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68578278
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
Had de dader nou wel of geen kinderen?
Daar lees ik steeds tegenstrijdige dingen over.

En dat mooie gedicht, was dat bij P&W of bij DWDD?
dwdd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 mei 2009 @ 00:10:52 #109
163650 Greys
pi_68578300
Dank je. Dan ga ik over twintig minuutjes even de herhaling kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 00:12:04 #110
35723 crew  GGMM
pi_68578334
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja dank je, ik ben blij dat je het weet te waarderen. Ik kon alleen geen titel vinden voor het gedicht.

²
'Waardeloos stuk bagger.' ?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_68578522
Nu dus Pauw en witteman weer
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:35:28 #112
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68579074
Stille getuige
vrijdag 01 mei 2009 | 12:14

APELDOORN - Na aanleiding van de schokkende gebeurtenissen schreef mevrouw Marian van der Veen-Niemeijer als oud-inwoonster van Apeldoorn een gedicht, om op deze wijze haar meeleven te betuigen aan alle inwoners van Apeldoorn.

Stille getuige..

Over het kruispunt, heel alleen
Waait zachtjes een oranje veer
Een rode vlek, het hoeft niet meer
De zon schijnt nog, ’t is haast gemeen

Oranje veertje, ’t fladdert voort
Stil getuige van wat niet kon
Een wolk schuift zachtjes voor de zon
De vogels zingen, onverstoord

Het was zo prachtig, het begin
Groot en klein en jong en oud
Iedereen blij, een dag van goud
Werd wreed verstoord, wat is de zin?

Moeders, vaders, zomaar mensen
Hadden de mooiste plek gevonden
Voor het moment zomaar verbonden
Met al hun buren, zonder grenzen

En nu komen ze nooit meer thuis
Door wat die ene mens bedacht
Viel plotseling de zwartste nacht
Over land en koningshuis

We moeten verder, als het veertje
Het waait heel zachtjes, in de wind
Alsof het zegt, kom, lieve kind
Nu is’t verdriet er, het verteert je

We rouwen nu, maar moeten door
Mogen het kwaad niet laten winnen
Moeten samen weer beginnen
Ons vertrouwen, niet vermoord

bron: stentor.nl
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_68579277
Kippenvel..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68579309
Nvm.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:48:50 #115
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_68579537
Ik zit net nav dit topic naar de herhaling van Pauw &Witteman te kijken en zit me alweer kwaad te maken. De burgemeester van Huissen zit te vertellen dat zelfs de buren van Karst Tates al slachtofferhulp hebben gehad, terwijl er daar ook twee gewonden uit die dansgroep zitten die vertellen dat ze nog geen hulpinstantie hebben gezien. WTF???? Sowieso schofterig dat P&W die twee in de uitzending hebben, want ze zijn zo te zien compleet van de wereld, wat ook logisch is. Maar hoe kan het dat elke nicht van de buurvrouw van de achterneef van de dader wel al hulpverlening, media en de burgemeester op de stoep heeft gehad, maar die dansgroep niet? 1 dode, 3 zwaargewonden en een aantal lichtgewonden uit 1 groep, en niemand gaat daar even naartoe?
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:49:36 #116
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68579570
Voortgang onderzoek aanslag Apeldoorn

Extra getuigenoproep
Driebergen, 01-05-2009 • Sinds het begin van donderdagmiddag 30 april voert de Dienst Nationale Recherche van het KLPD een grootschalig recherche-onderzoek uit naar de toedracht en verdachte van de aanslag tijdens Koninginnedag te Apeldoorn. Het onderzoek vindt plaats onder gezag van het Landelijk Parket. Het onderzoek is aangemerkt als een 'zaak van nationaal belang'. Hoewel de verdachte vannacht is overleden, gaat het onderzoek onverminderd door. Er werken 250 mensen van de Nationale Recherche aan de zaak. Zij worden ondersteund door diverse overige diensten van het KLPD. Ook wordt er goed samengewerkt met de regiopolitie Noord-Oost Gelderland.

Het rechercheonderzoek is breed en diepgaand. Doel van het onderzoek is zo zorgvuldig mogelijk een compleet beeld van het voorval te reconstrueren, ook met het oog op de belangen van de slachtoffers en de nabestaanden. Alle mogelijkheden, variërend van een eenmansactie tot een geplande actie met meerdere betrokkenen, worden onderzocht. Hoewel er voor dit laatste scenario momenteel nog geen aanwijzigingen zijn, is het onderzoek nog niet zover dat de Nationale Recherche nu al enige mogelijkheid helemaal wil uitsluiten.
Het onderzoek is sinds het begin van donderdagmiddag met veel menskracht opgestart. Op diverse plaatsen in het land is door de Dienst Nationale Recherche forensisch onderzoek verricht. In de woning van de verdachte te Huissen is donderdagmiddag huiszoeking verricht. Hierbij zijn geen wapens of explosieven aangetroffen, of aanwijzingen dat er andere personen bij de aanslag betrokken zijn. Ook zijn er inmiddels reeds enkele tientallen getuigen gehoord. Verder wordt onder meer onderzoek verricht naar het voertuig, de afgelegde route en de fysieke gesteldheid van de bestuurder.

Foto's en filmpjes
Bij het opengestelde nummer 0800-6070 zijn inmiddels circa 750 telefoontjes van burgers binnengekomen. Ook zijn er ongeveer 165 foto's en een tiental filmpjes geupload op de speciaal geopende website. Deze beelden hebben allemaal betrekking op de situatie bij het monument ‘De Naald’.

GETUIGENOPROEP

De Nationale Recherche is met name geïnteresseerd in beelden van de zwarte Suzuki Swift op de Jachtlaan in Apeldoorn, vlak voordat de Suzuki inreed op het publiek. Getuigen die over zulke beelden beschikken worden opgeroepen zich te melden bij de politie (tel. 0800 6070 of Meld Misdaad Anoniem tel. 0800 7000) of deze beelden te uploaden naar de website: www.nationale-recherche.nl/upload.

Bron: KLPD
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_68579658
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:48 schreef Shitney het volgende:
Ik zit net nav dit topic naar de herhaling van Pauw &Witteman te kijken en zit me alweer kwaad te maken. De burgemeester van Huissen zit te vertellen dat zelfs de buren van Karst Tates al slachtofferhulp hebben gehad, terwijl er daar ook twee gewonden uit die dansgroep zitten die vertellen dat ze nog geen hulpinstantie hebben gezien. WTF???? Sowieso schofterig dat P&W die twee in de uitzending hebben, want ze zijn zo te zien compleet van de wereld, wat ook logisch is. Maar hoe kan het dat elke nicht van de buurvrouw van de achterneef van de dader wel al hulpverlening, media en de burgemeester op de stoep heeft gehad, maar die dansgroep niet? 1 dode, 3 zwaargewonden en een aantal lichtgewonden uit 1 groep, en niemand gaat daar even naartoe?
Dat zij daar zitten is compleet hun eigen keuze, en ik vind het enorm knap van deze twee gasten dat ze dat aandurven na zo'n traumatische gebeurtenis. Ik zou het iig niet kunnen denk ik.

Inderdaad wel enorm belachelijk dat deze twee nog geen slachtofferhulp gehad hebben terwijl Mien de buurvrouw dat wel heeft aangeboden gekregen
pi_68579828
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:48 schreef Shitney het volgende:
Sorry hoor, maar dat geloof ik echt niet dat niemand naar hun toe gegaan is.
Denk eerder dat de hulpdiensten wel degelijk geprobeerd hebben contact te zoeken met hun, maar dat dat niet gelukt was omdat die twee druk waren om in elk TV programma over de gebeurtenissen van gister te verschijnen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:00:01 #119
253998 elkem
vrijheid, blijheid.
pi_68579929
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:52 schreef whataboutit het volgende:

[..]

Dat zij daar zitten is compleet hun eigen keuze, en ik vind het enorm knap van deze twee gasten dat ze dat aandurven na zo'n traumatische gebeurtenis. Ik zou het iig niet kunnen denk ik.

Inderdaad wel enorm belachelijk dat deze twee nog geen slachtofferhulp gehad hebben terwijl Mien de buurvrouw dat wel heeft aangeboden gekregen
Dat ligt dus niet aan de burgemeester va huussen, maar aan de burgemeester van Almere waar die twee en de dansgroep vandaan komen. En ja, de burgemeester van Almere kennen we dus al heel goed, Annemarie Jorritsma, juist ja, VVD. Alleen als ze er zelf beter van wordt.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:01:23 #120
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_68579970
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat geloof ik echt niet dat niemand naar hun toe gegaan is.
Denk eerder dat de hulpdiensten wel degelijk geprobeerd hebben contact te zoeken met hun, maar dat dat niet gelukt was omdat die twee druk waren om in elk TV programma over de gebeurtenissen van gister te verschijnen.
Dat vertellen ze toch net? Waarom zouden ze daarover liegen? Ze zien er niet echt uit alsof ze nog in staat zijn te liegen, volgens mij zijn ze volledig de weg kwijt. Bovendien gaven ze aan juist helemaal niet met nieuws en kranten bezig te zijn geweest, maar met de leden die nog in het ziekenhuis liggen. Ik neem toch aan dat als de hulpverlening naar ze op zoek was, het ziekenhuis waar die 3 gewonden nog steeds liggen een redelijk goede plek is om die mensen te treffen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_68580067
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Rectificatie: met een 6e dode te betreuren en een 7e dode (de dader) te bejuichen.
Nou ja, de dood van de dader is op dit moment toch echt de betreuren. Jammer dat hij geen verklaring kon afleggen en jammer dat verder lijden hem bespaard is gebleven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:05:02 #122
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_68580078
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:52 schreef whataboutit het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, ze kwamen niet echt over alsof ze nog heel bewust keuzes maken. Meer als mensen die dusdanig getraumatiseerd zijn dat ze alles maar over zich heen laten komen. Ze hadden ook nog helemaal niet geslapen, zei die ene die steeds aan het woord was. Ik vond het echt afschuwelijk om hen te zien, zo compleet ontredderd nog steeds.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_68580082
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat vertellen ze toch net? Waarom zouden ze daarover liegen? Ze zien er niet echt uit alsof ze nog in staat zijn te liegen, volgens mij zijn ze volledig de weg kwijt. Bovendien gaven ze aan juist helemaal niet met nieuws en kranten bezig te zijn geweest, maar met de leden die nog in het ziekenhuis liggen. Ik neem toch aan dat als de hulpverlening naar ze op zoek was, het ziekenhuis waar die 3 gewonden nog steeds liggen een redelijk goede plek is om die mensen te treffen.
Ze zijn niet met de nieuws en kranten bezig geweest?
Ze waren de eerste slachtoffers die voor de camera reageerden. Ze zaten uitgebreid bij Een vandaag en nu dan weer bij P&W.

Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar ze moeten hun slachtofferrol ook weer niet gaan overdrijven en dat lijkt mij hier wel het geval. Oke, ik weet er het fijne niet van, maar het klopt niet helemaal wat ze zeggen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:09:15 #124
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_68580204
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:05 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ze zijn niet met de nieuws en kranten bezig geweest?
Ze waren de eerste slachtoffers die voor de camera reageerden. Ze zaten uitgebreid bij Een vandaag en nu dan weer bij P&W.

Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar ze moeten hun slachtofferrol ook weer niet gaan overdrijven en dat lijkt mij hier wel het geval. Oke, ik weet er het fijne niet van, maar het klopt niet helemaal wat ze zeggen.
Nou ja zeg! Ze moeten hun slachtofferrol niet gaan overdrijven? Wat zijn ze dan? Een dansgroep van minder dan 10 mensen waarvan 1 dood en 3 zwaargewonden en nog een aantal lichtgewonden lijken me zo'n beetje de zwaarst getroffen slachtoffers, als je naar het totale aantal doden en gewonden kijkt. Als je op de beelden afgaat zijn zo'n beetje alle slachtoffers gevallen in deze dansgroep en die muziekgroep waar dat kleine meisje bijhoorde.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_68580243
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:05 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, ze kwamen niet echt over alsof ze nog heel bewust keuzes maken. Meer als mensen die dusdanig getraumatiseerd zijn dat ze alles maar over zich heen laten komen. Ze hadden ook nog helemaal niet geslapen, zei die ene die steeds aan het woord was. Ik vond het echt afschuwelijk om hen te zien, zo compleet ontredderd nog steeds.
Ik denk dat het een erg goed beeld was van de impact die het gemaakt heeft. Ik vond deze 2 mensen veel meer zeggen dan de fotos en filmpjes die ik gezien heb. Dit waren twee mensen van vlees en bloed die daar toch even hun verhaal doen. Ik vond het knap. Ik neem niet aan dat Pauw en Witteman deze mensen op tv zou laten verschijnen als ze nog in shock-toestand waren geweest. Dat je er ontredderd over spreekt, en eigenlijk gewoon geen woorden voor hebt lijkt me logisch. Niemand heeft woorden voor zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')