was een surinaamse dansgroep die daar aanwezig was om op te treden. Vandaar dat ze allemaal dezelfde jurken hebben. Die dansgroep is dus het zwaarst getroffen, in ieder geval 3 doden en meerdere in het ziekenhuis naar mijn weten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef horned_reaper het volgende:
Eén ding snap ik nog niet...
http://upload.nieuws.be/2(...)PICTURE-13630550.jpg
Op die foto staat er nog een vrouw met een wit met rode bloemetjes jurk....
http://upload.nieuws.be/9(...)PICTURE-13631450.jpg
En daar ligt ze opeens gewond op straat.....
Dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongepast om de bloemen weg te halen of om ze er neer te leggen?
Dat laatste bedoel je toch?
Gast...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef horned_reaper het volgende:
Eén ding snap ik nog niet...
Op die foto staat er nog een vrouw met een wit met rode bloemetjes jurk....
http://upload.nieuws.be/9(...)PICTURE-13631450.jpg
En daar ligt ze opeens gewond op straat.....
Dat idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef charleen het volgende:
[..]
Gast...je ziet toch ook wel dat die ene gewonde (waar de bloemetjesjurk bij staat) dezelfde jurk aan heeft?
zelfs op de achtergrond bij de 2e foto zie je er nog 1 lopen met dezelfde jurkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef charleen het volgende:
[..]
Gast...je ziet toch ook wel dat die ene gewonde (waar de bloemetjesjurk bij staat) dezelfde jurk aan heeft?
volgens mij wordt er WEL op iedereen die een onnatuurlijke dood sterft sectie vericht, om te achterhalen WAAROM ze stievern, en of er evt. opzet in het spel is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wordt gezegd omdat men sectie gaat verrichten op het lichaam van de dader.
Hij doet overkomen alsof op iedereen die geen natuurlijke dood sterft sectie wordt verricht, terwijl ik 99,99% zeker weet dat dit niet het geval is.
Wie kan hier wat meer over zeggen?
Dat zou betekenen dat op alle verkeersdoden sectie wordt verricht, en dat is echt niet zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mij wordt er WEL op iedereen die een onnatuurlijke dood sterft sectie vericht, om te achterhalen WAAROM ze stievern, en of er evt. opzet in het spel is.
maar ik kan het mis hebben
is er uberhaupt al ergens een volledige lijst met de gegevens van de slachtoffers?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:30 schreef Lychee_ het volgende:
Raar dat op http://www.endandit.nl/regionaal/010512460/apeldoorn-day-after wel wordt gezegd dat er een 9 jarig meisje is overleden.
Ik denk dat ze willen controleren of de gast onder invloed van drugs of medicijnen was. In dit soort zaken checken ze standaard alles na.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat op alle verkeersdoden sectie wordt verricht, en dat is echt niet zo.
als men niet weet waarom diegene dood is lijkt me dat wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat op alle verkeersdoden sectie wordt verricht, en dat is echt niet zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Pff ik krijg dat meisje ( Senna ) echt niet meer uit mijn hoofd nu.
Ik ken haar neefje en nichtjes heel goed, en nu kan ik echt niet meer naar die beelden kijken.
Haar tante , die ik ken, is al het beeldmateriaal aan het verzamelen. Zodat ze als ze dat willen alles terug kunnen kijken.
Haar broertje ( van dat meisje ) was er bij maar mankeert lichamelijk niks.
Je vraagt je af hoe zulke mensen het ooit nog te boven moeten komen.
Helemaal waar, maar jij ging er vanuit dat ze standaard op iedereen die geen natuurlijke dood sterft sectie verrichten. En dat is dus niet zo [\mierenneukmodus]quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
als men niet weet waarom diegene dood is lijkt me dat wel ja.
als jij aangereden word door een auto, en sterft, dan weet men over het algemeen wel wat de doodsoorzaak is.
als jij met je auto tegen een boom aan knalt en sterft, dan verricht men meestal wel sectie om te kijken of je bijv. teveel gedronken had, hartaanval, flauwte, whatever.
tenminste, dat is wat ik denk
Ik weet niet hoe oud ze is, ik weet dat het het meisje is dat je zittend ziet landen op die foto's waar die man met de auto meegesleurd wordt ook.quote:
Geweldige foto van een verder ronduit belabberd moment. Ik blijf er naar kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef horned_reaper het volgende:
Wens haar sterkte!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken haar neefje en nichtjes heel goed, en nu kan ik echt niet meer naar die beelden kijken.
Haar tante , die ik ken, is al het beeldmateriaal aan het verzamelen. Zodat ze als ze dat willen alles terug kunnen kijken.
HOe maakt het meisje het nu? Buiten levensgevaar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
ik heb er verder geen verstand van, maar bedankt voor het ophelderenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar jij ging er vanuit dat ze standaard op iedereen die geen natuurlijke dood sterft sectie verrichten. En dat is dus niet zo [\mierenneukmodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
Bedankt voor het nogmaals posten. Klote om te horen, ik hoopte stiekem tegen beter weten in dat ze niks ernstigs had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het vanmiddag al gepost. Een been is op twee plaatsen gebroken, ze heeft een hele zware hersenschudding en op een scan waren donkere plekken te zien in haar hersenen waarvan ze nog niet precies het fijne weten.
Ze mag ieg nog niet vervoerd worden naar een zh in haar woonplaats.
Ze is zittend geland en daarna voorover met haar hoofd op de weg geklapt.
Ik hoop maar dat het nog goed komt met haarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het vanmiddag al gepost. Een been is op twee plaatsen gebroken, ze heeft een hele zware hersenschudding en op een scan waren donkere plekken te zien in haar hersenen waarvan ze nog niet precies het fijne weten.
Sjesusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik niet, maar bedankt voor de tip, dat ga ik vanavond in de herhaling terugizen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Burnie88 het volgende:
Wie heeft DWDD gezien net? Dat gedicht van Nico Dijkshoorn was erg mooi en treffend.
We schrijven 1981quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke keer als ik de beelden zie denk ik het volgende:"Wat zijn we toch naïef met zijn allen. Denken dat mannetjes met een fiets en een helm zulks kunnen voorkomen."
In elk ander land, waar ze niet naïef zijn, zijn er mannen van het leger bij. Dat is nog eens een geste. En dat schrikt ook nog eens af.²
idd aan het eind zat ik gewoon tranen weg te vegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Burnie88 het volgende:
Wie heeft DWDD gezien net? Dat gedicht van Nico Dijkshoorn was erg mooi en treffend.
Hou eens op met dat geëtter joh. Word je er nou zelf ook niet een beetje moe van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of ze een geestelijk probleem uit dat lichaam kunnen extraheren. Is dit technisch wel mogelijk?²
Stel je beschikbaar om het uit te proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of ze een geestelijk probleem uit dat lichaam kunnen extraheren. Is dit technisch wel mogelijk?²
ben benieuwd jah of die bus op gas rijdt....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:05 schreef fespo het volgende:
weet iemand iets over de theorie dat een bus die op gas rijdt kan ontploffen bij een botsing.
http://www.geenstijl.tv/2(...)_doden_apeldoor.html
Kan je dat niet op jezelf proberen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Goed plan!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stel je beschikbaar om het uit te proberen.
Ik kan er eingelijk nergens iets over vinden. Kijk, bij het gebruik van drugs of andere stoffen kunnen ze dat allemaal uit je bloed halen. Maar hoe zit het met een (spontane) psychose? Is dit bij een lijk nog te achterhalen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Het is tijd voor weer een nieuw woord hoor, met je extraheren.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:56 schreef Sanne het volgende:
Is Senna dat kleine meisje dat op die foto's voorbij komt ja eh vliegen eigenlijk?Dat haar bekken niet helemaal verbrijzeld zijn zeg, maar dit is echt vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Eh, neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan er eingelijk nergens iets over vinden. Kijk, bij het gebruik van drugs of andere stoffen kunnen ze dat allemaal uit je bloed halen. Maar hoe zit het met een (spontane) psychose? Is dit bij een lijk nog te achterhalen?²
Jij bent echt verschrikkelijk dom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan er eingelijk nergens iets over vinden. Kijk, bij het gebruik van drugs of andere stoffen kunnen ze dat allemaal uit je bloed halen. Maar hoe zit het met een (spontane) psychose? Is dit bij een lijk nog te achterhalen?²
Heeft een geestesziekte niet uiteindelijk ook een biologische adjusment in het lichaam?quote:
Dat bedoel ik. Houd gewoon je bek dicht als je niks te melden hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heeft een geestesziekte niet uiteindelijk ook een biologische adjusment in het lichaam?²
Jonge kinderen zijn er op gebouwd om uit bomen te kunnen lazeren. Als je ouder wordt dan breken je botten spontaan. Bij jonge kinderen zit er meer veerkracht in en soms als het breekt dan is het een "twijgbreukje". Net zoals een jonge twijgje niet kan breken maar dan dubbelvouwt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat haar bekken niet helemaal verbrijzeld zijn zeg, maar dit is echt vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |