Ongepast om de bloemen weg te halen of om ze er neer te leggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind 't ook een beetje ongepast eigenlijk.
Ik zag het net ook op 2vandaag. Die vrouw bracht bloemen voor de familie van de dader die het inderdaad ook niet makkelijk zal hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Bloemen bij het huis van de dader!
Maar die zijn snel weer weggehaald.
Nou ja, laat maar. Je snapt niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Dan vraag ik me af wat die familieleden bij het huis van de dader te zoeken hebben.
Ik snap dat wijf niet die roept dat ze de koningin dood hadden moeten rijden.quote:
Welnee, http://www.telegraaf.nl/b(...)geten___.html?p=27,3quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef Burnie88 het volgende:
Een collega van me is er gisteren ook bijgeweest. Hij zag benen door de lucht heen vliegen.. Die man is, denk ik, getraumatiseerd voor het leven.
Gelukkig kom jij slimmer over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef vosss het volgende:
Godsklere wat een dom achterlijk en compleet debiel wijf.
Te dom om anaal te vernederen puur voor je eigen plezier.
Nou, dat gaat wel meevallen denk ik. Maar het zal effe duren voor je weer echt lekker in je vel zit lijkt me.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef Burnie88 het volgende:
Een collega van me is er gisteren ook bijgeweest. Hij zag benen door de lucht heen vliegen.. Die man is, denk ik, getraumatiseerd voor het leven.
nou nou niet overdrijven he, het is meer de onwerkelijkheid die op dat moment tijdelijk verdoofd. Hoe je het achteraf verwerkt zal per persoon verschillen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef Burnie88 het volgende:
Dat was een boom. Degene die écht mazzel had is die agente op de fiets. Ze kijkt naar de KB, naar links, en uit haar ooghoek ziet ze schijnbaar die auto en gooit in een split second haar stuur om en draait er werkelijk miraculeus uit. Hoeveel zat er tussen? Uitgerekend was zij het ook die achterin die auto ging en die gozer zijn kop een half uur overeind hield. Poeh! Van mij had ie de tering kunnen krijgen, maar daarom ben ik ook geen diender.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Irrem het volgende:
Degene die dat gefilmt heeft mag blij zijn dat het monument de auto tegenhield.
op dat moment ga je er misschien nog vanuit dat het misschien gewoon een verschrikkelijk ongeluk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat was een boom. Degene die écht mazzel had is die agente op de fiets. Ze kijkt naar de KB, naar links, en uit haar ooghoek ziet ze schijnbaar die auto en gooit in een split second haar stuur om en draait er werkelijk miraculeus uit. Hoeveel zat er tussen? Uitgerekend was zij het ook die achterin die auto ging en die gozer zijn kop een half uur overeind hield. Poeh! Van mij had ie de tering kunnen krijgen, maar daarom ben ik ook geen diender.
Misschien heet dat maatschappelijke plicht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Uitgerekend was zij het ook die achterin die auto ging en die gozer zijn kop een half uur overeind hield. Poeh! Van mij had ie de tering kunnen krijgen, maar daarom ben ik ook geen diender.
Reageer dan op mijn eerdere uitspraak, gladiool.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee
loop jij de hele dag met een slabbertje rond vanwege dat gekwijl?
Die scans uit de Metro van Koninginnedag vóór de aanslag. Zoiets bedenk je toch niet :Squote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef esco_ het volgende:
Metro had voorkennis van de aanslag op de koninklijke familie! Ze wisten van een tweede dader en het plan om in de menigte te rijden. Zie hier schokkende stukken uit de krant van woensdag!!
[ link | afbeelding ]![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
Voor de mensen die deze subtiele reclame niet begrijpen, nog een duidelijke versie!
[ link | afbeelding ]
Klacht: Metro hufters
Ga anders effe het correcte figuur uithangen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef tho_Omas het volgende:
Misschien heet dat maatschappelijke plicht?Als ze dat niet had gedaan, was het pas echt royal sadness geweest.
Ha. Ha. Ha.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Schokkend! Metro had voorkennis + PICS!
[..]
Die scans uit de Metro van Koninginnedag vóór de aanslag. Zoiets bedenk je toch niet :S
Wordt gezegd omdat men sectie gaat verrichten op het lichaam van de dader.quote:Dat gebeurt omdat de dader van de mislukte aanslag op het koningshuis aan een onnatuurlijke doodsoorzaak is overleden, verduidelijkt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM).
Denk dat dat iemand anders is uit die band? Hoorden zij niet allemaal bij een band?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef horned_reaper het volgende:
Eén ding snap ik nog niet...
http://upload.nieuws.be/2(...)PICTURE-13630550.jpg
Op die foto staat er nog een vrouw met een wit met rode bloemetjes jurk....
http://upload.nieuws.be/9(...)PICTURE-13631450.jpg
En daar ligt ze opeens gewond op straat.....
Er liep een hele groep van die jurkjes, kijk de beelden maar na.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef horned_reaper het volgende:
Eén ding snap ik nog niet...
http://upload.nieuws.be/2(...)PICTURE-13630550.jpg
Op die foto staat er nog een vrouw met een wit met rode bloemetjes jurk....
http://upload.nieuws.be/9(...)PICTURE-13631450.jpg
En daar ligt ze opeens gewond op straat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |