Yup nog steeds zijn 75% van me bestellingen op dx ... de rest is eigenlijk op focal.quote:
Er staat wel gewoon Rolex op, geen Rolax.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Stinosss het volgende:
Nee, maar wel een Rolax.
Inderdaad, dat staat alleen op de website omdat Jack anders problemen gaat krijgen van Paypal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er staat wel gewoon Rolex op, geen Rolax.
Ik doe vrij veel bij Jack tegenwoordig. Is er iets wat niet op DP is te vinden en wel bij DX? Even op msn babbelen en het staat er snel op, nog goedkoper ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup nog steeds zijn 75% van me bestellingen op dx ... de rest is eigenlijk op focal.
Vind dat dp nou niet echt veel spul aan bied wat goedkoper is of aantrekkelijker.
Hoop illegale shit alleen.. ben benieuwd wanneer Paypal erachter komt.
Een wat ?quote:
wat stond er op t briefje?:Pquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:44 schreef gers het volgende:
me boca juniors shirtje van jack is binnen , zelfs met een persoonlijk briefje van jack![]()
betere kwaliteit dan ik had verwacht
ook me zaklampje van jack is binnen
Bij mij ook, bij DX mag je hopen dat na 3 maanden je Product Request heeft gezorgd voor een gelijkwaardig product, bij DP is het meestal met een paar dagen geregeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:35 schreef drummerdude het volgende:
Bij mij is nu zo goed als alles bij Jack, tenzij er iets leuks nieuws bij één van de 2 andere sites is.
Hier precies t zelfde bestel alleen nog maar bij Jack, had alleen nog ff een laser bij DX besteld vorige week omdat ik nog 15$ store credit had maar dat was misschien wel de laatste bestelling daarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:35 schreef drummerdude het volgende:
Bij mij is nu zo goed als alles bij Jack, tenzij er iets leuks nieuws bij één van de 2 andere sites is.
Hiquote:
Jack heeft je shirt aan gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
Hi
The size shown in the clothes is XL But please be notedit is a Asia Size standerd. "M" size in Europe .
I am 175 cm tall and i tried it on it fits me .
Best regards
Jack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi laptopjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Kadooosh het volgende:
http://focalprice.com/showpicture.aspx?sku=CR074W
Kijk die laatste foto
Ik heb ff gegoogled, ik zie al wel dat het Nike-logo er niet op staat. Dat is het enige wat ik zo kan vergelijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vond hem goed nagemaakt maar ik kan hem niet vergelijken met een orgineel , die heb ik namelijk niet
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ziet er op de foto goed uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vond hem goed nagemaakt maar ik kan hem niet vergelijken met een orgineel , die heb ik namelijk niet
$15.09 met het broekje erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef henkSX het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ziet er op de foto goed uit
Ik bedoel dat het lijkt te verdwijnen uit het topic, er wordt voornamelijk gesproken over zonnebrillen/kleding van Taobao via Jack/DealPerfect....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef raaavi het volgende:
Bullshit TT
Het assortiment van DX is altijd nog veel groter.
+ Jack is laatste tijd dood?
Het aandeel van DealExtreme is afgenomen doordat er andere webshops bijkomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het lijkt te verdwijnen uit het topic, er wordt voornamelijk gesproken over zonnebrillen/kleding van Taobao via Jack/DealPerfect....
Dat bedoel ik... Maar het is ook niet letterlijk bedoeld dat DX echt zal verdwijnen hieruit... Of is dat niet duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het aandeel van DealExtreme is afgenomen doordat er andere webshops bijkomen.
30% DX
40% DP
30% Rest
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Maar het is ook niet letterlijk bedoeld dat DX echt zal verdwijnen hieruit... Of is dat niet duidelijk
je moet jack mailen voor schoenenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef Moozze het volgende:
Kan niet echt schoenen op DP vinden, ligt dat aan mij?
Tevens TVP
Pleitte ik eerder ook voor.... Misschien is er dan ook weer meer animo voor elektronische gadgets want dat lijkt wat in te zakken...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:45 schreef Kadooosh het volgende:
Zou misschien handiger om een topic te maken over namaak kleding ofzo....
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.15/6.83 = final feequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Skiet het volgende:
Wie heeft er toevallig voor mij de methode om te berekenen van TaoBao? Ik weet dat de calculator gewoon in de OP staat, maar ik wil de methode om het te berekenen even hebben en kan hem niet meer vinden.
DVI of HMDIquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Weet iemand welke kabel je nodig hebt om je laptop met je tv te verbinden? ( Ze hebben daar namelijk heel veel kabels)
denk dat het voor 1 jaar werktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik zit zo eens naar die telefoontjes te kijken op focal en ik vind het op zich wel interessant om eens een dual sim toestel te proberen voor een paar tientjes...
kan iemand iets zeggen over de kwaliteit en functionaliteit van deze dingen t.o.v. the real deal?
meestal gaat een mobieltje toch niet veel langer mee bij de meeste mensen volgens mij...quote:
Probeer marktplaats is...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
meestal gaat een mobieltje toch niet veel langer mee bij de meeste mensen volgens mij...
en voor die paar tientjes...
ik moet vaak de grens over en heb daarvoor een 2e simkaart..
nu loop ik dagelijks met twee toestellen rond en heb een paar jaar geleden wel eens gezocht naar dual-sim toestellen, maar die waren meestal belachelijk duur...
maar zoiets ziet er wel grappig uit, zeker voor die paar tientjes..
http://www.focalprice.com(...)ver_MH382S_8980.html
hij heeft dual standby en dat moet je er idd op hebben voor dual sim.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Parkinson_XTC het volgende:
gecheckt..
kga zo'n dualsim-adapter bestellen en proberen in een oud toestel..
quote:
Succes met inlezen. Daag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Tim21 het volgende:
DealPerfect????
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:12 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
exact wat ik dacht toen ik het ontving
een skin voor om z'n ipod. maar komt niet uit China, dus overbodig hierquote:
Nee. Wel een knop voor de Nederlandstalige versie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef Parkinson_XTC het volgende:
heeft taobao toevallig ook een knop voor een engelse versie?
Sarcasme? Welke brillen had je besteld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef deepart het volgende:
Ben een paar dagen weg geweest, en bij thuis komst lagen er 3 pakjes voor mij. Wat een perfecte namaak zonnebrillen, mijn god wat een kwaliteit en degelijkheid! Ik was echt blij verrast!
Nee het was serieus van goede kwaliteitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef Summerscreen het volgende:
[..]
Sarcasme? Welke brillen had je besteld?
NEEEHEEEEE, die is er NIET!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef GreatThomas het volgende:
okee bedankt maar wat wordt er bedoelt met 60?
En dat Taobao is wel lastig, er is geen engelse versie toch?
Grapjas jij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef GreatThomas het volgende:
okee bedankt maar wat wordt er bedoelt met 60?
En dat Taobao is wel lastig, er is geen engelse versie toch?
Is de kwaliteit beter en/of zijn ze mooier/beter nagemaakt dan die je op de markt kan kopen voor 15 euro ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef drummerdude het volgende:
Product: Liverpool shirt + broekje
Link: http://item.taobao.com/au(...)83775.jhtml?cm_cat=0
Betaald: ¤17,-
Taobao prijs (incl): 65
Kwaliteit: Goed!
Foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grmmpfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hoe werkt taobao eigenlijk?
En wie is die Jack
Ik vind hem erg goed. Het enige foutje wat ik heb ontdekt is een uitsnijdingsfoutje bij 1 van de cijfers/letters. Dat is zelf te veranderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Is de kwaliteit beter en/of zijn ze mooier/beter nagemaakt dan die je op de markt kan kopen voor 15 euro ofzo?
Of in Turkije.
Ziet er goed uit... Hier zit het logo van de kleding er wel weer op... (adidas)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef drummerdude het volgende:
Product: Liverpool shirt + broekje
Link: http://item.taobao.com/au(...)83775.jhtml?cm_cat=0
Betaald: ¤17,-
Taobao prijs (incl): 65
Kwaliteit: Goed!
Foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging om de tekst, niet de inhoudquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef mcwops het volgende:
[..]
een skin voor om z'n ipod. maar komt niet uit China, dus overbodig hier
Das echt zuur man! Ik zou het ff bij Jack melden komen jullie vast samen tot een oplossing. Want het verpakken is uiteindelijk natuurlijk zijn dingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef TheBright het volgende:
Ik heb zojuist mijn Lengine horloge ontvangen. Ziet er mooi uit, ik ben erg tevreden. Goede kwaliteit. Echter arriveerde mijn exemplaar met een gebroken wijzerplaat. Het glas lag in 1000 stukjes.
[ link | afbeelding ]
Ja, gewoon marketingstermenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:30 schreef Erasmo het volgende:
Dit is toch een gewone HDMI-kabel? Omdat er zo specifiek Xbox/PS3 bij staat...
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21244
Ja, gewoon een normale. Is eentje van goede kwaliteit, voor een vriend ooit deze besteld en het beeld ziet er gewoon prima uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:30 schreef Erasmo het volgende:
Dit is toch een gewone HDMI-kabel? Omdat er zo specifiek Xbox/PS3 bij staat...
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21244
Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:43 schreef gabberklaas het volgende:
Iemand dit: http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700 overkopen? Ik vind hem een beetje te sjiek eigenlijk.Ziet er verder prima uit.
Even naar een site gaan van een horlogemerk dat je mooi vind, en dan een horloge zoeken die je mooi vind, en dan op Taobao nazoeken. Zo zoek ik zo goed als allesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Wunny het volgende:
Iemand nog tips voor een mooi horloge bij TaoBao?
Zie pm.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:58 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Voor hoeveel?
Als ik hem voor donderdag binnen kan krijgen is het super (ivm gala)
[..]
Even naar een site gaan van een horlogemerk dat je mooi vind, en dan een horloge zoeken die je mooi vind, en dan op Taobao nazoeken. Zo zoek ik zo goed als alles
Goed spul iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:12 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
exact wat ik dacht toen ik het ontving
Horloge onder een smoking is uit den boze!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:58 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Voor hoeveel?
Als ik hem voor donderdag binnen kan krijgen is het super (ivm gala)
[..]
Even naar een site gaan van een horlogemerk dat je mooi vind, en dan een horloge zoeken die je mooi vind, en dan op Taobao nazoeken. Zo zoek ik zo goed als alles
Prima ik heb hem besteldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een normale. Is eentje van goede kwaliteit, voor een vriend ooit deze besteld en het beeld ziet er gewoon prima uit.
Ook een van de weinige kerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hee, wij zitten voor de verandering eens op 1 lijn
daarom vraagt jack je lengte en gewichtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef Thorical het volgende:
Hi
The size shown in the clothes is XL But please be notedit is a Asia Size standerd. "M" size in Europe .
I am 175 cm tall and i tried it on it fits me .
Best regards
Jack
Dat maakt het bestellen op TaoBao via Jack er niet makkelijker op.
Stel dat je een Nederlandse XXL bent.
Ik nergens staan dat hij van Nokia is hoor, alleen dat hij te gebruiken is voor Nokia telefoons. Overigens zou ik nooit accu's e.d. kopen op zo'n hongkongese site, om de rede die eerder al is genoemd. De kans dat er geen beveiliging op zit voor doorbranden enz. is aardig groot.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb deze zojuist gekocht:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22699
ze geven aan dat het een accu van nokia is, het zal me benieuwen (er staat geen NOKIA op, wat op de originele staat)
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:15 schreef Muck het volgende:
Jullie hadden me al gewaarschuwd, maar de tweede bestelling is inmiddels ook al de deur uit
nog meer plantenbolletjes (mijn tantes willen ze nu ookquote:
Volgens mij heb ik dezelfde bril, is deze met spiegelglas?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn 3025 ray ban zonnebril ( http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21624 ) was ook aangekomen, maar het neus dingetje was verbogen... en nu hebben veel van jullie ook zo'n ding en dan zie je dat het in een krul zit.
dat was bij mij echt vet verbogen, en nu krijg ik m dus echt niet meer goed gebogen (zie foto's)
keb jack gemail met bijbehorende foto's maar hij kon t probleem niet goed zien... maar op vertrouwen toch een nieuwe opgestuurd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep is met spiegelglas maar door de flits zie je dat nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde bril, is deze met spiegelglas?
Eigenlijk wil ik er een zonder spiegelglas, op DP zie ik echter alleen de 3026 (extra groot schijnbaar?) met donker groene/zwarte glazen. Weet iemand zo of Jack ook de 3025 zonder spiegel aanbiedt?
Misschien zou je eens moeten beginnen met 3025 in te typen bij de search op dealperfect.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er een zonder spiegelglas, op DP zie ik echter alleen de 3026 (extra groot schijnbaar?) met donker groene/zwarte glazen. Weet iemand zo of Jack ook de 3025 zonder spiegel aanbiedt?
zeggen ze allemaal, ze zouden je nu al van het internet af moeten sluiten willen ze een verslaving voorkomenquote:
hahaha, ga jij dan de PR doen op FOK! ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal, ze zouden je nu al van het internet af moeten sluiten willen ze een verslaving voorkomen
Jammer, al geprobeerd: een wit frame en een met Ray-Ban P3 erop of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef R-dry het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten beginnen met 3025 in te typen bij de search op dealperfect.
Zou moeten werken.
Kan je toch gewoon terug buigen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn 3025 ray ban zonnebril ( http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21624 ) was ook aangekomen, maar het neus dingetje was verbogen... en nu hebben veel van jullie ook zo'n ding en dan zie je dat het in een krul zit.
dat was bij mij echt vet verbogen, en nu krijg ik m dus echt niet meer goed gebogen (zie foto's)
keb jack gemail met bijbehorende foto's maar hij kon t probleem niet goed zien... maar op vertrouwen toch een nieuwe opgestuurd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb t al op het Forum van DP vermeld, dus wordt aan gewerkt neem ik aan, had al eerder een foutje in de website vermeld en de dag daarop was t goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef mcwops het volgende:
op de DP site laden bij mij de artikelen niet, niet in Chrome en niet in Firefox.
iemand anders ook dit probleem? Browse by category dus
thanks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb t al op het Forum van DP vermeld, dus wordt aan gewerkt neem ik aan, had al eerder een foutje in de website vermeld en de dag daarop was t goed
Vet cool horloge, beetje duur alleen. Ik hoop dat degene die hem bestelt heeft hier een review post.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef jack-peng het volgende:
Q428551746 61.30 $ item received,QC and ship it
http://item.taobao.com/au(...)73010.jhtml?cm_cat=0
61.3$ including shipping fee ,this order including a tracking number,please QC
Ik zou deze bestellen:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Focalprice is wat betreft kabels echt dé plek waar je moet zijn. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een kabeltje voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:19 schreef athlonkmf het volgende:
vandaag maar eens bij focalprice een bestelling gedaan omdat DX het niet heeft. Een simpele s-video kabel.
Je mist de variabele winstmarge.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.15/6.83 = final fee
X is taobao prijs
Y is gewicht
Ik heb Jack ook al een mailtje gestuurd over een U-Boat horloge, http://item.taobao.com/au(...)f89e7.jhtml?cm_cat=0 deze. M'n vader horloge verslaafd dus die wilt er dolgraag eentje. Als hij uiteindelijk besteld is en binnen komt zal ik een review plaatsen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:41 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Vet cool horloge, beetje duur alleen. Ik hoop dat degene die hem bestelt heeft hier een review post.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Focalprice is wat betreft kabels echt dé plek waar je moet zijn. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een kabeltje voor![]()
Maar voor de rest heb ik iets meer vertrouwen in DealExtreme en DealPerfect.
[..]
Je mist de variabele winstmarge.
Ik dump binnenkort wel even de broncode van mijn calculator hier, is best te lezen als je niets van programmeren af weet (voor de nerds, hij is in VB.net gemaakt)quote:Op zondag 3 mei 2009 00:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.10/6.83 = final fee
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.15/6.83 = final fee
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.20/6.83 = final fee
X is taobao prijs
Y is gewicht
Weet alleen niet meer waneer welke van toepassing is k dacht vanaf 300 RMB 1.10 ofzo maa rniet zeker
heb vanaf het verzenden van dat ding iedere keer in hun systeem zitten zeuren of ie al was aangekomen. omdat ik aan t lijntje werd gehouden (wij sturen de jusite op als je pakketje is ontvangen...) heb ik r een paypal-geschil van gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef Syrena het volgende:
Wie van jullie heeft ooit al eens iets teruggestuurd naar FP of naar DX?
Ik heb 20 maart de fameuze Nano teruggestuurd, vandaag eens gevraagd, maar FP zegt dat ze nog niks ontvangen hebbenZo lang duurt 't toch niet eer m'n pakket van NL naar daar is?!
I wants me money(want ik heb op DX weer wat leuke dingen gezien
)
Dat is hoeveel euroquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik heb Jack ook al een mailtje gestuurd over een U-Boat horloge, http://item.taobao.com/au(...)f89e7.jhtml?cm_cat=0 deze. M'n vader horloge verslaafd dus die wilt er dolgraag eentje. Als hij uiteindelijk besteld is en binnen komt zal ik een review plaatsen.
Hier heb je hem sneller.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat is hoeveel euro?
ben ook wel geintresseerd
Dan doe je toch niet iets helemaal goed want als ik 3025 intyp krijg ik namelijk ditquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jammer, al geprobeerd: een wit frame en een met Ray-Ban P3 erop of iets dergelijks.
Ik wil gewoon dat er Ray-Ban op staat met groen/zwart getinte glazen met een zilver/zwart frame.
Samen kopen?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hier heb je hem sneller.
http://u-boat.thewatch.nl/dut/products/1243/
Dit soort?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef harley het volgende:
Ik kan op geen van genoemde sites vinden wat ik zoek.
Namelijk een USB kabel voor mijn Sony Alpha camera.
Het is een USB naar micro usb kabel met afgeronde hoekjes en een standaard micro usb past niet. Jack kan er niet aankomen, zegt hij.
Dat horloge in die link vind ik zeer mooi, als ik de calculator gebruik dan komt 'ie uit op zo'n 55 dollar, 41 euro.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Xuerio het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)6a573.jhtml?cm_cat=0
Ik ben ook heel benieuwd naar een review over het U-BOAT horloge!!! Laat die ajb komen!
Ik zou het bovenstaande horloge graag willen hebben. (klik op link)
Heb nog geen mailtje van hem terug gehad, maar ik schat dat het een eurotje of 55 wordt.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat is hoeveel euro?
ben ook wel geintresseerd
Heejthanks, morgen is hij dus gewoon weer op msn?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dealextreme #64 - Waar DX lijkt te verdwijnen...
Sjugt. Naja, ik ga eind deze week nog maar eens zeurenquote:Op zondag 3 mei 2009 09:01 schreef mcwops het volgende:
[..]
heb vanaf het verzenden van dat ding iedere keer in hun systeem zitten zeuren of ie al was aangekomen. omdat ik aan t lijntje werd gehouden (wij sturen de jusite op als je pakketje is ontvangen...) heb ik r een paypal-geschil van gemaakt.
na 3x vraag-antwoord sturen ze nu de juiste op. echter, de bedongen 50% van de retourkosten doen ze pas in paypal storten als het pakketje is aangekomen. en dat laatste zie ik na 2 maanden niet meer gebeuren.
enige wat ik moest laten zien was het postkantoorbonnetje met 10 euro verzending intern. daarna gingen ze overstag.
dus, maak een stevige Paypal-issue aan dat het geleverde product niet aan de verwachtingen voldoet en zij daar de leverancier de schuld van geven, maar je ook aan t lijntje houden.
aan de andere kant: wil je je centen terug.......dan denk ik dat je pech hebt
koel man xD xD xD xDquote:Op zondag 3 mei 2009 13:26 schreef Zero_Empathy het volgende:
Zippo binnen, geen foto's (heb geen digi camera) maar ziet er zeer netjes uit!
helemaal gaaf, en doet het ook nog eens goed:D in Nederland 40 eu en daar 12 xD
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef goudensticker het volgende:
[..]
Heejthanks, morgen is hij dus gewoon weer op msn?
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:16 schreef Bambooo het volgende:
Waarom niet:
DealPerfect #1 - Waar DX is verdwenen...
Gewicht moet je schatten..quote:Op zondag 3 mei 2009 14:25 schreef gers het volgende:
misschien een stomme vraag maar was het chinese teken voor het gewicht
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:23 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme #65 - Waar kutnewbies niet kunnen lezen
Dat lijkt me een goede nieuwe topictitel.
Wat. Of wat is.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:25 schreef gers het volgende:
misschien een stomme vraag maar was het chinese teken voor het gewicht
Die had ik bijna gekocht, totdat ik zag dat het logo er op stondquote:Op zondag 3 mei 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
Even aan het taobao'en of ze er wat F1 spul hebben:
[ afbeelding ]
Zijn ze niet zonder logo?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Die had ik bijna gekocht, totdat ik zag dat het logo er op stond
Die schoenen waren 5jaar geleden hip. Nu toch niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
Even aan het taobao'en of ze er wat F1 spul hebben:
[ afbeelding ]
500 gram. Past ook wel in een envelop denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef lezut het volgende:
Hoe zwaar zou dit zijn?
http://item.taobao.com/au(...)e8cef384d10ea5.jhtml
Sportschoenen loop ik zelden op, alleen om mee te sportenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:33 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die schoenen waren 5jaar geleden hip. Nu toch niet meer![]()
Dat bedoel ik ookquote:
Ik zal het aan Jack vragenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
500 gram. Past ook wel in een envelop denk ik.
LEES EENS TOPICS DOOR!!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik zal het aan Jack vragen
Trouwens, deze is wel heel vet vind ik:
http://item.taobao.com/au(...)e37e6.jhtml?cm_cat=0
Maar als ik zo'n ding wil, stuur ik de link naar Jack en die regelt het vervolgens?
Je weet dat het veel gevraagd wordt... En toch vraag jij het ook nog eens?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef lezut het volgende:
Ja, ik weet dat het veel gevraagd wordt, maar zo lang het nog niet duidelijk in de OP staat
goeie namaakquote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef Slein83 het volgende:
Neem je toch deze als je niet kan kiezen tussen BMW of Ferrari![]()
[ afbeelding ]
40 euro of meerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef Skiet het volgende:
Die model auto is wel erg vet inderdaad. Alleen ik heb geen idee wat zoiets zou kosten in NL en of het dus de moeite is om dat te kopen/importeren.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef Slein83 het volgende:
Neem je toch deze als je niet kan kiezen tussen BMW of Ferrari![]()
[ afbeelding ]
Luie gast. Lees ffe 2 pagina's door en je weet het.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef lezut het volgende:
Ja, ik weet dat het veel gevraagd wordt, maar zo lang het nog niet duidelijk in de OP staat
Wat heb je erin zitten dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Erasmo het volgende:
Kennen ze in China het fenomeen 'doos' soms niet?![]()
[ afbeelding ]
Wanneer ga je snowboardenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het wat is voor ¤25,- .![]()
Die eerste, 21685, zou ik ook wel erbij willen kopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef Bobsch het volgende:
Vandaag eindelijk weer wat besteld bij onze vrienden uit het midden oosten. Tijdens Koninginnedag m'n eigenlijk best goede zonnebril van DX verloren, zo'n een van HongLang, dus daarom maar even twee RaBans besteld en een voor m'n vriendin.
[ afbeelding ]
SKU 21685
[ afbeelding ]
SKU 21877
Nu wachten, helaas
Heb jij serieus een vermelding in de OP nodig om dingen te begrijpen?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef lezut het volgende:
Kan gewoon?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:49 schreef Swindler het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om bij dealperfect alles tegelijk af te rekenen, kan dit niet of is er wel een manier voor?
Iedere keer als ik ga betalen met paypal zie ik alleen het bovenste item , zowel met safari als firefoxquote:
nice werken de overige wijzers echt of zijn ze voor de sier ? Heb net ook mijn eerste 5 bestellingen geplaatst bij dealperfectquote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld.
I'm no longer a virgin.
Ik heb werkelijk geen idee, heb er eigenlijk ook helemaal niet op gelet. Dus ik heb dan een iets groter model? Dat zou me eigenlijk wel goed uitkomen. Maar, verder weet ik daar niks over, heb ook geen vergelijkingsmateriaal in de vorm van een 3025 wanneer 'ie binnenkomtquote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die eerste, 21685, zou ik ook wel erbij willen kopen.
Echter is dat een 3026, is die nu ook werkelijk een stuk groter dan de 3025?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef Swindler het volgende:
[..]
nice werken de overige wijzers echt of zijn ze voor de sier ? Heb net ook mijn eerste 5 bestellingen geplaatst bij dealperfect
Bij de originele die ik heb is de 3025 58 mm en de 3026 62mm (lens)quote:Op zondag 3 mei 2009 18:14 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, heb er eigenlijk ook helemaal niet op gelet. Dus ik heb dan een iets groter model? Dat zou me eigenlijk wel goed uitkomen. Maar, verder weet ik daar niks over, heb ook geen vergelijkingsmateriaal in de vorm van een 3025 wanneer 'ie binnenkomt
Alle items die verzonden kunnen worden volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Doet "jack" gewoon alle items op taobao?
"jack" ?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraag dat "Jack" zelf ff maar ik ga er vanuit dat Jack er voornamelijk zit om geld te verdienen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
En geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef Thorical het volgende:
[..]
Vraag dat "Jack" zelf ff maar ik ga er vanuit dat Jack er voornamelijk zit om geld te verdienen.
Veel, snel en leuk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Dim originalprice As Double = TextBox2.Text Dim shipping As Double = TextBox3.Text Dim profitrate As Double = 1.2 Dim dpprice As Double = 0 If originalprice > 200 Then profitrate = 1.15 End If If originalprice > 1000 Then profitrate = 1.1 End If dpprice = ((originalprice + shipping + weight / 1000 * 90 + 1) * 1.039 + 2) * 1.025 * profitrate / 6.83 dpprice = Math.Round(dpprice * 100) / 100 'dit stukje rondt af op 2 decimalen lblprice.Text = "$" + dpprice.ToString |
:')quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Erasmo het volgende:
Kennen ze in China het fenomeen 'doos' soms niet? :P
[ afbeelding ]
Lijkt me eigenlijk best leuk, zo'n baantje zoals Jack heeft :Pquote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef Thorical het volgende:
[..]
Vraag dat "Jack" zelf ff maar ik ga er vanuit dat Jack er voornamelijk zit om geld te verdienen.
Veel, snel en leuk.
Wie is jack?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:20 schreef joepie91 het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk, zo'n baantje zoals Jack heeft
ik kwam een shirtje van psg tegen zal even zoeken voor het linkjequote:Op zondag 3 mei 2009 20:36 schreef Placenta het volgende:
Is iemand op taobao al een shirt tegengekomen van River Plate, PSG of Panathinaikos? Kwam zelf niets tegen.
River Platequote:Op zondag 3 mei 2009 20:36 schreef Placenta het volgende:
Is iemand op taobao al een shirt tegengekomen van River Plate, PSG of Panathinaikos? Kwam zelf niets tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSG
Pana kon ik niet vinden![]()
alleen Marsielle en lyon gevondenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef gers het volgende:
[..]
ik kwam een shirtje van psg tegen zal even zoeken voor het linkje
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,mnxw45tfojzwkif6vw26iylmnqqhg5dbojz5pvwpwwynpsnl----------------40--commend-0-all-0.htm?at_topsearch=1&ssid=e-s15quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef Baka-san het volgende:
zou iemand n link kunnen doorgeven van taobao met witte lage converse maat 41 (laagste prijs), want ik kom er niet helemaal uit :p alvast bedankt =)
Translate.google > Nederlands-Chinees > naam product > ctrl C - Ctrl V > Zoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef Bobsch het volgende:
Ik zoek eigenlijk een manier om goed op TaoBao te zoeken. De site doet het bij mij verder goed, plaatjes zie ik en met Google Translate en IEtab voor FireFox werkt alles wel naar behoren.
Maar, stel dat ik bijvoorbeeld wil kijken of er polo's van Lacoste aangeboden worden. Wanneer ik dan bij de search lacoste intyp wordt het niks, ik krijg totaal geen hits.
Wat is jullie manier van zoeken op TaoBao?
Je kunt ook gewoon de website vertalenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Translate.google > Nederlands-Chinees > naam product > ctrl C - Ctrl V > Zoeken
Kopieer alle categorieën, translate.google > Chinees - Nederlands > Ctrl V > Kijken welke je wilt
Die aanklikken, en dan zoeken naar het goede product
Ik zoek vooral op voetbalteams, en dan moet het welquote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de website vertalen![]()
Maar merken moet je niet door de vertaalmachine doen, die moet je gewoon laten staan. Alleen de trefwoorden zoals shirt, schoenen, broek enz. vertalen.
bedankt!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,mnxw45tfojzwkif6vw26iylmnqqhg5dbojz5pvwpwwynpsnl----------------40--commend-0-all-0.htm?at_topsearch=1&ssid=e-s15
Kijk daar eens tussen
Waarop zou hij het eerst reageren denk je?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:24 schreef Baka-san het volgende:
[..]
bedankt!
wow 7 euro xd
waarop reageert jack t snelst email of pm??
PM?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:24 schreef Baka-san het volgende:
[..]
bedankt!
wow 7 euro xd
waarop reageert jack t snelst email of pm??
Ik denk mail, hoelang duurt dat doorgaans?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Waarop zou hij het eerst reageren denk je?
Zijn e-mail van het bedrijf waar hij alle orders en vragen binnenkrijgt of op een Nederlands forum waar hij af en toe langs komt om wat dingen te vermelden?
Binnen 24 uur in principe.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik denk mail, hoelang duurt dat doorgaans?
In principe wel volgens mij mits jij bereidt bent de prijs te betalen. Maar ik heb ook gehoord/gelezen dat hij met sommige winkels geen goede contacten heeft of het niet vertrouwd en het dus niet doet. Vraag en gij zult zien.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmm als je hem gevonden heb wil ik graag weten hoe duur is was, heb ook misschien wel interesse...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kutzooi, het tenue van de Rabobank is van vorig seizoen.... Effe aan Jack vragen of ie 't nieuwe kan roggelen...
EDIT: Wil ook het shirt van Saxo bank bestellen, maar krijg het niet gevonden. Al gezocht op Saxo, CSC, via categorieën... Iemand die het gevonden krijgt aub? Dit shirt bedoel ik:
[ afbeelding ]
Nog niet gevonden... Ook Rabobank valt tegenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm als je hem gevonden heb wil ik graag weten hoe duur is was, heb ook misschien wel interesse...
Misschien kan jack korting geven op 2.
Ja, ik heb jack inmiddels 27 uur geleden gemaild! (ik weet dat hij weg wasquote:Op zondag 3 mei 2009 12:12 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dat horloge in die link vind ik zeer mooi, als ik de calculator gebruik dan komt 'ie uit op zo'n 55 dollar, 41 euro.
Heb je Jack al gemaild om dit horloge aan te vragen?
Die website staat helemaal los van taobao, dat is gewoon toeval.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef Xuerio het volgende:
[quote]Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef Sneijder5 het volgende:
?? Hoe zit dat met jouw sig.... Hoop dat je niet bang bent dat de politie binnenkort bij je op de stoep staat.....
Via dit topic duidelijk laten zien dat je namaak dingen importeert en dan reclame voor je site maken... niet slim
Haha!! Wat een giller!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Die website staat helemaal los van taobao, dat is gewoon toeval.
Via die website kun je een lijst downloaden met outletstores. Daar kun je goedkoop merkkleding kopen.
Gast, je kunt daar gewoon echte merkkleding kopen via outletstores op internet.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:59 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Haha!! Wat een giller!
Respect voor je genialiteit!
Maar even tussen ons..... Trappen mensen daar ook echt in?
Gast, die link heb ik inmiddels wel gelegd! Maar zijn mensen echt zo dom om 3 euro te betalen voor een lijst met internetwinkels..... Dat bedoelde ikquote:Op maandag 4 mei 2009 01:01 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Gast, je kunt daar gewoon echte merkkleding kopen via outletstores op internet.
Dat in dit topic gepraat wordt over nepmerkkleding is toeval.
Hoe bedoel je dit dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:02 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Gast, die link heb ik inmiddels wel gelegd! Maar zijn mensen echt zo dom om 3 euro te betalen voor een lijst met internetwinkels..... Dat bedoelde ik
Ja, er zijn genoeg mensen die die lijst kopen. Zij besparen dan ook op merkkleding na een kleine investering, anderen (zoals jij?) kopen de merkkleding nog steeds erg duur.quote:Haha!! Wat een giller!
Respect voor je genialiteit!
Trouwens die site komt zo oplichterig over zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:10 schreef Xuerio het volgende:
[quote]Op maandag 4 mei 2009 01:04 schreef Sneijder5 het volgende:
Op het moment dat ik het typte kwam ik net van je site af. Op die site zag ik dat je 3 euro moest betalen (je krijgt zelf 1 euro korting!!) om toegang te krijgen tot het gedeelte waar het om ging. Ik vond het een geniaal idee. Had het nog niet eerder gezien. Vooral de reacties van klanten vond ik leuk om te lezen! Keep up the good work.
Ik weet het niet precies, wil wel weten hoeveel jij betaald voor een shirt aan jack.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet gevonden... Ook Rabobank valt tegen
Denk dat ik Astana/Quick Step/Silence-Lotto/Caisse d'Epargne ga kopen..... Jij?
Inderdaad, zelfs op FP alleen 4 en 8quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef g0dz0r het volgende:
@Erasmo: die gevraagde usb kabels zijn echt overal en nergens te krijgen maar de kabel die ik zoek echt niet. Heb uitgebreid gezocht op alle bekende sites met als enige hit die op DX die alsnog een verkeerde pinout had.
Nu heb ik deze gevonden en het is bijna onmogelijk te zeggen maar zou deze wel een goede pinout kunnen hebben?Misschien kent iemand een dergelijk blokje.
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-b9557d3d7cadd752adf8f21d3f646c45.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
Welke heb je besteld dan? En voor hoeveel?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:57 schreef Bobsch het volgende:
Zo dan, Jack is weer snel up and running. Twee van de drie zonnebrillen die ik gisterenmiddag besteld heb zijn al verzonden, hulde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dingetje, is allemaal automatisch klokwerk (dus geen batterijtjes nodig). Voelt ook heel degelijk aan is stevig gemaakt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Xaia het volgende:
Hier wat foto's van de "Rolex Daytona Edition":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's (4 nog, in de spoiler hieronder):Dus het is wat? Waar heb je hem gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dingetje, is allemaal automatisch klokwerk (dus geen batterijtjes nodig). Voelt ook heel degelijk aan is stevig gemaakt.
Stinosss niet helemaal uitgeslapen, nog effe goed de oogjes uitwrijven en dan nog eens lezen!quote:
quote:Welke heb je besteld dan? En voor hoeveel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's (4 nog, in de spoiler hieronder):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dingetje, is allemaal automatisch klokwerk (dus geen batterijtjes nodig). Voelt ook heel degelijk aan is stevig gemaakt.
Nice
Ik zelf zit even te zoeken op taoboa naar Crumpler tassen voor me macbook en me camera. Is klote dat Crumpler in ieder land andere namen gebruikt voor de tassen en niet alle modellen hetzelfde zijn als b.v. hier in Nederland.
Ik had ook een Rolex besteld. Je kan er gemakkelijk schakels tussenuit halen met behulp van een kleine schroevendraaier! Klein klusje.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef drummerdude het volgende:
Zeker niet!
Hoe zit het met dat bandje. Ik heb ook een horloge met ijzeren band besteld, maar heb een vrij dunne pols. Kan je hem makkelijk verkleinen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's (4 nog, in de spoiler hieronder):En lopen die overige wijzers ook echt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dingetje, is allemaal automatisch klokwerk (dus geen batterijtjes nodig). Voelt ook heel degelijk aan is stevig gemaakt.
<>
Wat is hier mis mee?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:07 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb even zitten zoeken en volgens mij kan het ook gewoon wel met een 4-pins, zie dit topic op GoT:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1152123//
Ja zeker is het wat. Ik heb hem al langer nu ongeveer een half jaar, kwaliteit is perfect en nog geen krassen op het glas. Tevens is er nog een leuk detail op het glas onderaan zit nog een klein watermerk rolex logo, dus aan detail is flink gedacht bij deze.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus het is wat? Waar heb je hem gehaald?
Ja ik heb ook vrij dunne polsen al lijkt t volgens mij niet op de fotoquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef drummerdude het volgende:
Zeker niet!
Hoe zit het met dat bandje. Ik heb ook een horloge met ijzeren band besteld, maar heb een vrij dunne pols. Kan je hem makkelijk verkleinen?
De wijzers doen het allemaalquote:Op maandag 4 mei 2009 13:06 schreef g0dz0r het volgende:
@slein83: mymemory heeft originele crumpler tassen.
Die kleine wijzertjes bij die Rolax, doen die nog wat of zit dat erop geplakt?
Jep lopen allemaal echt, niks vast geplakt ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:12 schreef Swindler het volgende:
[..]
En lopen die overige wijzers ook echt ?
Heb inmiddels DX een reply gestuurd. Kan iemand mijn vraag hierboven nog beantwoorden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:26 schreef Zapper het volgende:
Nog even over de 200mw laserpen die meer leek op een 5mw @ DX. Ze hebben weer gereageerd op de ticket en vragen nogmaals om eerst de laser terug te sturen voor onderzoek alvorens ze een nieuwe sturen. Ik ga ze straks een bozer berichtje sturen, laat ze maar afwijken van hun standaard en mij eerst leveren wat ze beloofd hebben.
De vraag is, mocht het zover komen dat ik via Paypal m'n geld terughaal, wat zijn dan de gevolgen? Zal vast niet goed zijn voor de verstandhouding met de Chineesjes, maar hoe beschouwt Paypal dit? Er hangen hier Fok!kers met een geblokkeerde rekening, was dat niet om zo'n zelfde geval?
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 13:15 schreef Remake het volgende:
Ik wil een True 150 Mw Green Laser halen, kan ik dan nog steeds het beste bij DX terecht?
Verkeerd bedraad volgens de enige review die het kabeltje heeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9810
Staan er pas een stuk of 3 in dit topicquote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft er toevallig iemand een handleiding hoe je moet kopen bij taobao ?
Waar dan wel?quote:
Drie pagina's terug staan welke met foto en SKUquote:Op maandag 4 mei 2009 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke heb je besteld dan? En voor hoeveel?
DX. Een supplier kan Jack net zo goed belazeren. Dan zou ik eerder op een grote onderneming als DX vertrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Waar dan wel?
Ik wil een true 150 mw, geen bullshit laser.
Heb je toevallig een nummertje ofzo? Zoveel Daytona editiesquote:Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef Xaia het volgende:
[..]
Ja zeker is het wat. Ik heb hem al langer nu ongeveer een half jaar, kwaliteit is perfect en nog geen krassen op het glas. Tevens is er nog een leuk detail op het glas onderaan zit nog een klein watermerk rolex logo, dus aan detail is flink gedacht bij deze.
Bij mij ook nog niks, gisteren een product request gedaan, maar ook nog niks gehoord.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Jullie al bericht van Jack? Is ook niet online op msn
Wat is precies je vraag? Gevolgen wanneer je een geschil opent?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Zapper het volgende:
Stinoss, kun jij mijn vraag ook niet beantwoorden?
Donder op. Luie gast.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In welke valuta word het alweer berekend op Taobao
Durf te zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zet het dan in de OP als het zo obv voor je is..quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef Skiet het volgende:
Zullen we stoppen met al die:
Waar is Jack? Ik heb al 14 uur geleden een e-mail gestuurd
berichten? Onnodige vervuiling van het forum en de topics zijn al zo kort. Dus gebruik je post nuttig en stel jezelf de vraag, maak ik mensen echt blij met mijn post?
Euro.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel ja, ik ga er vanuit dat DX dwars blijft liggen dus dan is de volgende stap het geld terugvorderen via Paypal. Kun je me vertellen wat hier van de gevolgen zullen zijn? DX die mij vervolgens blokkeert als klant ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef Stinosss het volgende:
Wat is precies je vraag? Gevolgen wanneer je een geschil opent?
Nee, DX blokkeert je account niet. En mocht dat in het aller-ergste geval toch gebeuren maak je een nieuwe account aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wel ja, ik ga er vanuit dat DX dwars blijft liggen dus dan is de volgende stap het geld terugvorderen via Paypal. Kun je me vertellen wat hier van de gevolgen zullen zijn? DX die mij vervolgens blokkeert als klant ofzo.
De laserpen was onderdeel van een order van 5 items, kan ik ook alleen het geld van de laserpen terughalen?
Ja hij is in iedergeval op veel punten verschillend in vergelijking met die van mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:25 schreef Swindler het volgende:
Ik heb 2 rolaxen besteld bij dp waaronder ook de daytona , van die zullen die wijzertjes het wel niet doen
Ehm wat dacht je van zelf zoeken, heb hem echt niet meer zoals ik al zei heb het horloge al een half jaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je toevallig een nummertje ofzo? Zoveel Daytona edities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |