Probeer marktplaats is...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
meestal gaat een mobieltje toch niet veel langer mee bij de meeste mensen volgens mij...
en voor die paar tientjes...
ik moet vaak de grens over en heb daarvoor een 2e simkaart..
nu loop ik dagelijks met twee toestellen rond en heb een paar jaar geleden wel eens gezocht naar dual-sim toestellen, maar die waren meestal belachelijk duur...
maar zoiets ziet er wel grappig uit, zeker voor die paar tientjes..
http://www.focalprice.com(...)ver_MH382S_8980.html
hij heeft dual standby en dat moet je er idd op hebben voor dual sim.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Parkinson_XTC het volgende:
gecheckt..
kga zo'n dualsim-adapter bestellen en proberen in een oud toestel..
quote:
Succes met inlezen. Daag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Tim21 het volgende:
DealPerfect????
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:12 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
exact wat ik dacht toen ik het ontving
een skin voor om z'n ipod. maar komt niet uit China, dus overbodig hierquote:
Nee. Wel een knop voor de Nederlandstalige versie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef Parkinson_XTC het volgende:
heeft taobao toevallig ook een knop voor een engelse versie?
Sarcasme? Welke brillen had je besteld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef deepart het volgende:
Ben een paar dagen weg geweest, en bij thuis komst lagen er 3 pakjes voor mij. Wat een perfecte namaak zonnebrillen, mijn god wat een kwaliteit en degelijkheid! Ik was echt blij verrast!
Nee het was serieus van goede kwaliteitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef Summerscreen het volgende:
[..]
Sarcasme? Welke brillen had je besteld?
NEEEHEEEEE, die is er NIET!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef GreatThomas het volgende:
okee bedankt maar wat wordt er bedoelt met 60?
En dat Taobao is wel lastig, er is geen engelse versie toch?
Grapjas jij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef GreatThomas het volgende:
okee bedankt maar wat wordt er bedoelt met 60?
En dat Taobao is wel lastig, er is geen engelse versie toch?
Is de kwaliteit beter en/of zijn ze mooier/beter nagemaakt dan die je op de markt kan kopen voor 15 euro ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef drummerdude het volgende:
Product: Liverpool shirt + broekje
Link: http://item.taobao.com/au(...)83775.jhtml?cm_cat=0
Betaald: ¤17,-
Taobao prijs (incl): 65
Kwaliteit: Goed!
Foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grmmpfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hoe werkt taobao eigenlijk?
En wie is die Jack
Ik vind hem erg goed. Het enige foutje wat ik heb ontdekt is een uitsnijdingsfoutje bij 1 van de cijfers/letters. Dat is zelf te veranderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Is de kwaliteit beter en/of zijn ze mooier/beter nagemaakt dan die je op de markt kan kopen voor 15 euro ofzo?
Of in Turkije.
Ziet er goed uit... Hier zit het logo van de kleding er wel weer op... (adidas)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef drummerdude het volgende:
Product: Liverpool shirt + broekje
Link: http://item.taobao.com/au(...)83775.jhtml?cm_cat=0
Betaald: ¤17,-
Taobao prijs (incl): 65
Kwaliteit: Goed!
Foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging om de tekst, niet de inhoudquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef mcwops het volgende:
[..]
een skin voor om z'n ipod. maar komt niet uit China, dus overbodig hier
Das echt zuur man! Ik zou het ff bij Jack melden komen jullie vast samen tot een oplossing. Want het verpakken is uiteindelijk natuurlijk zijn dingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef TheBright het volgende:
Ik heb zojuist mijn Lengine horloge ontvangen. Ziet er mooi uit, ik ben erg tevreden. Goede kwaliteit. Echter arriveerde mijn exemplaar met een gebroken wijzerplaat. Het glas lag in 1000 stukjes.
[ link | afbeelding ]
Ja, gewoon marketingstermenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:30 schreef Erasmo het volgende:
Dit is toch een gewone HDMI-kabel? Omdat er zo specifiek Xbox/PS3 bij staat...
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21244
Ja, gewoon een normale. Is eentje van goede kwaliteit, voor een vriend ooit deze besteld en het beeld ziet er gewoon prima uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:30 schreef Erasmo het volgende:
Dit is toch een gewone HDMI-kabel? Omdat er zo specifiek Xbox/PS3 bij staat...
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21244
Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:43 schreef gabberklaas het volgende:
Iemand dit: http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700 overkopen? Ik vind hem een beetje te sjiek eigenlijk.Ziet er verder prima uit.
Even naar een site gaan van een horlogemerk dat je mooi vind, en dan een horloge zoeken die je mooi vind, en dan op Taobao nazoeken. Zo zoek ik zo goed als allesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Wunny het volgende:
Iemand nog tips voor een mooi horloge bij TaoBao?
Zie pm.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:58 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Voor hoeveel?
Als ik hem voor donderdag binnen kan krijgen is het super (ivm gala)
[..]
Even naar een site gaan van een horlogemerk dat je mooi vind, en dan een horloge zoeken die je mooi vind, en dan op Taobao nazoeken. Zo zoek ik zo goed als alles
Goed spul iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:12 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
exact wat ik dacht toen ik het ontving
Horloge onder een smoking is uit den boze!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:58 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Voor hoeveel?
Als ik hem voor donderdag binnen kan krijgen is het super (ivm gala)
[..]
Even naar een site gaan van een horlogemerk dat je mooi vind, en dan een horloge zoeken die je mooi vind, en dan op Taobao nazoeken. Zo zoek ik zo goed als alles
Prima ik heb hem besteldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een normale. Is eentje van goede kwaliteit, voor een vriend ooit deze besteld en het beeld ziet er gewoon prima uit.
Ook een van de weinige kerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hee, wij zitten voor de verandering eens op 1 lijn
daarom vraagt jack je lengte en gewichtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef Thorical het volgende:
Hi
The size shown in the clothes is XL But please be notedit is a Asia Size standerd. "M" size in Europe .
I am 175 cm tall and i tried it on it fits me .
Best regards
Jack
Dat maakt het bestellen op TaoBao via Jack er niet makkelijker op.
Stel dat je een Nederlandse XXL bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |