Mooi laptopjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Kadooosh het volgende:
http://focalprice.com/showpicture.aspx?sku=CR074W
Kijk die laatste foto
Ik heb ff gegoogled, ik zie al wel dat het Nike-logo er niet op staat. Dat is het enige wat ik zo kan vergelijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vond hem goed nagemaakt maar ik kan hem niet vergelijken met een orgineel , die heb ik namelijk niet
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ziet er op de foto goed uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vond hem goed nagemaakt maar ik kan hem niet vergelijken met een orgineel , die heb ik namelijk niet
$15.09 met het broekje erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef henkSX het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ziet er op de foto goed uit
Ik bedoel dat het lijkt te verdwijnen uit het topic, er wordt voornamelijk gesproken over zonnebrillen/kleding van Taobao via Jack/DealPerfect....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef raaavi het volgende:
Bullshit TT
Het assortiment van DX is altijd nog veel groter.
+ Jack is laatste tijd dood?
Het aandeel van DealExtreme is afgenomen doordat er andere webshops bijkomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het lijkt te verdwijnen uit het topic, er wordt voornamelijk gesproken over zonnebrillen/kleding van Taobao via Jack/DealPerfect....
Dat bedoel ik... Maar het is ook niet letterlijk bedoeld dat DX echt zal verdwijnen hieruit... Of is dat niet duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het aandeel van DealExtreme is afgenomen doordat er andere webshops bijkomen.
30% DX
40% DP
30% Rest
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Maar het is ook niet letterlijk bedoeld dat DX echt zal verdwijnen hieruit... Of is dat niet duidelijk
je moet jack mailen voor schoenenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef Moozze het volgende:
Kan niet echt schoenen op DP vinden, ligt dat aan mij?
Tevens TVP
Pleitte ik eerder ook voor.... Misschien is er dan ook weer meer animo voor elektronische gadgets want dat lijkt wat in te zakken...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:45 schreef Kadooosh het volgende:
Zou misschien handiger om een topic te maken over namaak kleding ofzo....
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.15/6.83 = final feequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Skiet het volgende:
Wie heeft er toevallig voor mij de methode om te berekenen van TaoBao? Ik weet dat de calculator gewoon in de OP staat, maar ik wil de methode om het te berekenen even hebben en kan hem niet meer vinden.
DVI of HMDIquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Weet iemand welke kabel je nodig hebt om je laptop met je tv te verbinden? ( Ze hebben daar namelijk heel veel kabels)
denk dat het voor 1 jaar werktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik zit zo eens naar die telefoontjes te kijken op focal en ik vind het op zich wel interessant om eens een dual sim toestel te proberen voor een paar tientjes...
kan iemand iets zeggen over de kwaliteit en functionaliteit van deze dingen t.o.v. the real deal?
meestal gaat een mobieltje toch niet veel langer mee bij de meeste mensen volgens mij...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |