quote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef Slein83 het volgende:
Neem je toch deze als je niet kan kiezen tussen BMW of Ferrari![]()
[ afbeelding ]
Luie gast. Lees ffe 2 pagina's door en je weet het.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef lezut het volgende:
Ja, ik weet dat het veel gevraagd wordt, maar zo lang het nog niet duidelijk in de OP staat
Wat heb je erin zitten dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Erasmo het volgende:
Kennen ze in China het fenomeen 'doos' soms niet?![]()
[ afbeelding ]
Wanneer ga je snowboardenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het wat is voor ¤25,- .![]()
Die eerste, 21685, zou ik ook wel erbij willen kopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef Bobsch het volgende:
Vandaag eindelijk weer wat besteld bij onze vrienden uit het midden oosten. Tijdens Koninginnedag m'n eigenlijk best goede zonnebril van DX verloren, zo'n een van HongLang, dus daarom maar even twee RaBans besteld en een voor m'n vriendin.
[ afbeelding ]
SKU 21685
[ afbeelding ]
SKU 21877
Nu wachten, helaas
Heb jij serieus een vermelding in de OP nodig om dingen te begrijpen?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef lezut het volgende:
Ja, ik weet dat het veel gevraagd wordt, maar zo lang het nog niet duidelijk in de OP staat
Kan gewoon?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:49 schreef Swindler het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om bij dealperfect alles tegelijk af te rekenen, kan dit niet of is er wel een manier voor?
Iedere keer als ik ga betalen met paypal zie ik alleen het bovenste item , zowel met safari als firefoxquote:
nice werken de overige wijzers echt of zijn ze voor de sier ? Heb net ook mijn eerste 5 bestellingen geplaatst bij dealperfectquote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld.
I'm no longer a virgin.
Ik heb werkelijk geen idee, heb er eigenlijk ook helemaal niet op gelet. Dus ik heb dan een iets groter model? Dat zou me eigenlijk wel goed uitkomen. Maar, verder weet ik daar niks over, heb ook geen vergelijkingsmateriaal in de vorm van een 3025 wanneer 'ie binnenkomtquote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die eerste, 21685, zou ik ook wel erbij willen kopen.
Echter is dat een 3026, is die nu ook werkelijk een stuk groter dan de 3025?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef Swindler het volgende:
[..]
nice werken de overige wijzers echt of zijn ze voor de sier ? Heb net ook mijn eerste 5 bestellingen geplaatst bij dealperfect
Bij de originele die ik heb is de 3025 58 mm en de 3026 62mm (lens)quote:Op zondag 3 mei 2009 18:14 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, heb er eigenlijk ook helemaal niet op gelet. Dus ik heb dan een iets groter model? Dat zou me eigenlijk wel goed uitkomen. Maar, verder weet ik daar niks over, heb ook geen vergelijkingsmateriaal in de vorm van een 3025 wanneer 'ie binnenkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |