SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Focalprice is wat betreft kabels echt dé plek waar je moet zijn. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een kabeltje voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:19 schreef athlonkmf het volgende:
vandaag maar eens bij focalprice een bestelling gedaan omdat DX het niet heeft. Een simpele s-video kabel.
Je mist de variabele winstmarge.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.15/6.83 = final fee
X is taobao prijs
Y is gewicht
Ik heb Jack ook al een mailtje gestuurd over een U-Boat horloge, http://item.taobao.com/au(...)f89e7.jhtml?cm_cat=0 deze. M'n vader horloge verslaafd dus die wilt er dolgraag eentje. Als hij uiteindelijk besteld is en binnen komt zal ik een review plaatsen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:41 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Vet cool horloge, beetje duur alleen. Ik hoop dat degene die hem bestelt heeft hier een review post.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Focalprice is wat betreft kabels echt dé plek waar je moet zijn. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een kabeltje voor![]()
Maar voor de rest heb ik iets meer vertrouwen in DealExtreme en DealPerfect.
[..]
Je mist de variabele winstmarge.
Ik dump binnenkort wel even de broncode van mijn calculator hier, is best te lezen als je niets van programmeren af weet (voor de nerds, hij is in VB.net gemaakt)quote:Op zondag 3 mei 2009 00:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.10/6.83 = final fee
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.15/6.83 = final fee
[( X + 10 + Y/1000*90 + 1)*1.039+2]*1.025*1.20/6.83 = final fee
X is taobao prijs
Y is gewicht
Weet alleen niet meer waneer welke van toepassing is k dacht vanaf 300 RMB 1.10 ofzo maa rniet zeker
heb vanaf het verzenden van dat ding iedere keer in hun systeem zitten zeuren of ie al was aangekomen. omdat ik aan t lijntje werd gehouden (wij sturen de jusite op als je pakketje is ontvangen...) heb ik r een paypal-geschil van gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef Syrena het volgende:
Wie van jullie heeft ooit al eens iets teruggestuurd naar FP of naar DX?
Ik heb 20 maart de fameuze Nano teruggestuurd, vandaag eens gevraagd, maar FP zegt dat ze nog niks ontvangen hebbenZo lang duurt 't toch niet eer m'n pakket van NL naar daar is?!
I wants me money(want ik heb op DX weer wat leuke dingen gezien
)
Dat is hoeveel euroquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik heb Jack ook al een mailtje gestuurd over een U-Boat horloge, http://item.taobao.com/au(...)f89e7.jhtml?cm_cat=0 deze. M'n vader horloge verslaafd dus die wilt er dolgraag eentje. Als hij uiteindelijk besteld is en binnen komt zal ik een review plaatsen.
Hier heb je hem sneller.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat is hoeveel euro?
ben ook wel geintresseerd
Dan doe je toch niet iets helemaal goed want als ik 3025 intyp krijg ik namelijk ditquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jammer, al geprobeerd: een wit frame en een met Ray-Ban P3 erop of iets dergelijks.
Ik wil gewoon dat er Ray-Ban op staat met groen/zwart getinte glazen met een zilver/zwart frame.
Samen kopen?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hier heb je hem sneller.
http://u-boat.thewatch.nl/dut/products/1243/
Dit soort?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef harley het volgende:
Ik kan op geen van genoemde sites vinden wat ik zoek.
Namelijk een USB kabel voor mijn Sony Alpha camera.
Het is een USB naar micro usb kabel met afgeronde hoekjes en een standaard micro usb past niet. Jack kan er niet aankomen, zegt hij.
Dat horloge in die link vind ik zeer mooi, als ik de calculator gebruik dan komt 'ie uit op zo'n 55 dollar, 41 euro.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Xuerio het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)6a573.jhtml?cm_cat=0
Ik ben ook heel benieuwd naar een review over het U-BOAT horloge!!! Laat die ajb komen!
Ik zou het bovenstaande horloge graag willen hebben. (klik op link)
Heb nog geen mailtje van hem terug gehad, maar ik schat dat het een eurotje of 55 wordt.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat is hoeveel euro?
ben ook wel geintresseerd
Heejthanks, morgen is hij dus gewoon weer op msn?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dealextreme #64 - Waar DX lijkt te verdwijnen...
Sjugt. Naja, ik ga eind deze week nog maar eens zeurenquote:Op zondag 3 mei 2009 09:01 schreef mcwops het volgende:
[..]
heb vanaf het verzenden van dat ding iedere keer in hun systeem zitten zeuren of ie al was aangekomen. omdat ik aan t lijntje werd gehouden (wij sturen de jusite op als je pakketje is ontvangen...) heb ik r een paypal-geschil van gemaakt.
na 3x vraag-antwoord sturen ze nu de juiste op. echter, de bedongen 50% van de retourkosten doen ze pas in paypal storten als het pakketje is aangekomen. en dat laatste zie ik na 2 maanden niet meer gebeuren.
enige wat ik moest laten zien was het postkantoorbonnetje met 10 euro verzending intern. daarna gingen ze overstag.
dus, maak een stevige Paypal-issue aan dat het geleverde product niet aan de verwachtingen voldoet en zij daar de leverancier de schuld van geven, maar je ook aan t lijntje houden.
aan de andere kant: wil je je centen terug.......dan denk ik dat je pech hebt
koel man xD xD xD xDquote:Op zondag 3 mei 2009 13:26 schreef Zero_Empathy het volgende:
Zippo binnen, geen foto's (heb geen digi camera) maar ziet er zeer netjes uit!
helemaal gaaf, en doet het ook nog eens goed:D in Nederland 40 eu en daar 12 xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |