Dat is ook bij de fokkers nog maar sinds gister een beetje duidelijker geworden. Dus wat duidelijkere info die kant op zou wel goed zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Iedereen kqn stemmen op de bunker site en iedereen kan daar suggesties insturen.
Wat is daar niet genoeg aan?
Thnx, dit is het antwoord:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Dat soort dingen kun je ook makkelijk checken > http://downforeveryoneorjustme.com/
Snap je punt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat is ook bij de fokkers nog maar sinds gister een beetje duidelijker geworden. Dus wat duidelijkere info die kant op zou wel goed zijn.
En hoe de bunkercrew behandeld is bij NL.....doet niet ter zake. Je hebt te maken met ook daar betalende streamers. En soms moet je voor het uiteindelijke doel wel eens een beetje buigen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx, dit is het antwoord:
It's not just you! www.debunkeronline.tv looks down from here.
Ik zeg slechts dat het "best een aardig beeld" oplevert als je op een groot forum kijkt wat de streamers willen / wensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Dan zouden het ook wel allemaal fokkers zijn.
Stimulatie tot wat? Ze heeft alweer aangegeven te blijven, ook als ze er niet uitgestemd wordt (mits ze weer alle peuken krijgt)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat Peter zoveel geduld kan opbrengen en ook een mogelijke kans tot stimulatie voor renate kan spelen.
Grappig, als ik op jouw link klik is die er meteen en die van NMNS werkt niet, misschien toch een foutje in de link van hem?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef Rica het volgende:
[..]
It's just you. www.thebunkeronline.tv is up.
site is gewoon up hier.
Is dat werkelijk de moeite? Ik denk dat Mariell wel wat beters te doen heeft.. en bovendien lezen alle users van GP ook hier mee, dus het maakt op zich niet zoveel uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat is ook bij de fokkers nog maar sinds gister een beetje duidelijker geworden. Dus wat duidelijkere info die kant op zou wel goed zijn.
En hoe de bunkercrew behandeld is bij NL.....doet niet ter zake. Je hebt te maken met ook daar betalende streamers. En soms moet je voor het uiteindelijke doel wel eens een beetje buigen.
???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach arm kindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef Espabilado het volgende:
Renate wil teruglezen wat er over haar gezegd is, denkt dat sommige dingen dr ego zouden kunnen gaan strelen en als ze het leuk knipt en plakt kan ze het op haar C.V. zetten
eetbewust..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef Melin het volgende:
[..]
Stimulatie tot wat? Ze heeft alweer aangegeven te blijven, ook als ze er niet uitgestemd wordt (mits ze weer alle peuken krijgt)
o ik zie het ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig, als ik op jouw link klik is die er meteen en die van NMNS werkt niet, misschien toch een foutje in de link van hem?
Ah, dat zal het zijn idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:36 schreef Rica het volgende:
[..]
o ik zie het ja.![]()
debunkeronline vs. thebunkeronline
Ja dan werkt het nie he?
voor blaren op dr kut mogen amber en eline ook wel naar mij toe komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Waar blijft de skippybalopdracht?
24 uur permanent skippyballen, stel zelf maar een rooster samen maar continue in beweging!
Mannen net zolang tot ze blauwe ballen hebben en dames blaren op hun flutje!
Oeh ja, en dan wel 2 skippy ballen, de overname moet ook vloeiend (ieuw, ik zei vloeiend) verlopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
24 uur permanent skippyballen, stel zelf maar een rooster samen maar continue in beweging!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Goed idee, maar ik kies voor een variant waarbijl ze iedere 5 minuten een ui moeten eten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ga hier dan nog wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.quote:
terwijl ze aan het hupsen zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kies voor een variant waarbijl ze iedere 5 minuten een ui moeten eten!
Vloeiend? Denk opeens aan Renate, gadverrrr haha!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh ja, en dan wel 2 skippy ballen, de overname moet ook vloeiend (ieuw, ik zei vloeiend) verlopen.
Ververs de pagina eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:43 schreef lies1958 het volgende:
valt me nu weer op ik stem op iemand met + gaat wel een credit vanaf maar die persoon krijgt er geen punt bij.
Dus heb ik voor de 2e keer voorlul gestemd.
De politie komt sowieso de buurt afzetten heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga hier dan nog wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.
idd, ik ook toen ik het tikte.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vloeiend? Denk opeens aan Renate, gadverrrr haha!
Brian 2, maar dan vrouwelijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Rainesz het volgende:
Zit renate de boel een beetje af te luisteren
Ook niet als je die pagina refreshed?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:43 schreef lies1958 het volgende:
valt me nu weer op ik stem op iemand met + gaat wel een credit vanaf maar die persoon krijgt er geen punt bij.
Dus heb ik voor de 2e keer voorlul gestemd.
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Rainesz het volgende:
Zit renate de boel een beetje af te luisteren
en wie dan als eerste een boer laat wint 1 sigaret ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kies voor een variant waarbijl ze iedere 5 minuten een ui moeten eten!
En ze gaan zo weer dagboeken schrijven, dus doe maar rustig aan met klateren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga hier dan nog wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.
quote:
gmtaquote:
stem mij derinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:55 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog eens goed nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik ze geen van allen leuk vind.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Speeltijd is echt voorbij in The Bunker, ze gaan het dit weekend enorm zwaar krijgen.
Hier ook even gestemd, en je ziet meteen een punt erbij komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ook af en aangemeld maar er komt geen punt bij.
Nou ja weet ik dat ook weer.
Speeltijd is echt voorbij in The Bunker, ze gaan het dit weekend enorm zwaar krijgen.
Klopt, dit is bij ons bekend en men is er mee bezig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Dottey het volgende:
redactie:
dagboeken afdeling .... ik denk dat jullie dagen ook een beetje in de war zijn..
Vandaag01/05/2009
Dinsdag30/04/2009
Woensdag29/04/2009
Dinsdag28/04/2009
Maandag27/04/2009
twee dinsdagen in een week?![]()
* Dottey zet bakken koffie weg bij diegene die dit mag invullen.
Als andere forummers een probleem hebben kunnen ze contact opnemen met Bram en Bart.Jij hoeft toch niet te ronselen ,laat ze het daar lekker zelf uitzoeken .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil het een succes worden met zoveel mogelijk betalende streamers die credits spenderen zul je die er meer in moeten betrekken m.i. IIg het gevoel geven dat ze gehoord worden. Ik denk niet dat je dat bereikt met alleen fokkers.
sterker nog het is al gewijzigd!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, dit is bij ons bekend en men is er mee bezig.
Dat met die kaars was iig niet de weekuitdaging waar de poll voor loopt he? En nogmaals: wordt er voor uitkomst van die poll nou gemiddelde gebruikt of welke meeste stemmen heeft? Gemiddelde komt beter overeen met wens van de streamer imo. 23,6 uur op het moment dus.quote:
Verras me eens aangenaam, laat ze echt maar eens zweten en schelden en dreigen met opstappen.quote:
Las op blz.1 dat je een Rubick's cube zocht. Die heb ik, maar niet over. Je mag hem wel lenen. Ook heb ik Rubick's Magic (zo'n plat rechthoekig vouw-ding) en Rubick's clock.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, dit is bij ons bekend en men is er mee bezig.
En als ze er niet uit komen binnen 10 minuten dan moeten ze het weggooien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef NrTH het volgende:
Geef ze maar Mc Donalds, maar maar voor 1 persoon die niet mag delen, ze moeten zelf uitmaken wie het krijgt ;x
Amber hebben we al gezien tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:04 schreef Bangel het volgende:
nu moeten die tieten nog bloot voor de liefhebbers!
dementor, is het niet eens tijd dat je jimbo in de bunker laat al is het maar voor een week. Relluh en actie gegarandeerd !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Leuk!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond interviews trouwens, individueel per bewoner, met Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |